vanhami 01.06.2004 11:13:34 | |
---|
Hyvä Pulis! Mulla on kertalämmitteinen pihasauna, jonka lämmittää vajaassa tunnissa. Valkee kiukaan alle, kamat autosta rauhalliseen tahtiin ja kohta löylyyn....mmmm.... Met täällä kaupungissa, kun olemme niin hätäisiä, hankin itselleni ainavalmiin kiukaan. Kamat on jo purettu autosta ja homma selvä kun tulen himaan. Täytyy sanoa, että tuo kiuas on kyllä hankkinut rahansa takaisin. Ja löylytkin on tuollaiset enemmän rantasaunamaiset Mika |
työläinen 01.06.2004 13:19:17 | |
---|
Upeaa ajaa kotiin kesäaamuna kun aurinko on jo hivuttautunut horisontin yläpuolelle. Ja tulla puolikuolleena kotiin kun kaupunki on jo herännyt. Jotenkin valoisina kesäöinä ajaminen, vaikka siinä alkumatkasta oma viehätyksensä onkin, tuntuu väsyttävämmältä kuin pimeässä ajaminen. Ovatko muut kokeneet samoin? Toi tuli sydämestä! On se herkkää kun suomalainen mies herkistyy! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
työläinen 01.06.2004 13:22:02 | |
---|
...yöradiosta paukahti ilmoille Kilkkisen "Soittakaa lujempaa" - tulkinta. Kuulin kappaleen ensimmäistä kertaa. Ihan oikeesti meni mukavan rento fiilis täysin piloille. Voi perkele! Mä oon oikeesti pahoillani sun puolesta. Tommosta ei toivos edes Kilkkiselle itselleen! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
snowballed 01.06.2004 13:25:14 | |
---|
Toi tuli sydämestä! On se herkkää kun suomalainen mies herkistyy! haist' sie työläinen vittu! :) basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
haist' sie työläinen... Meidän puolueessa ei herrojen haistattelua hätkähdetä! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
snowballed 01.06.2004 13:50:23 | |
---|
Meidän puolueessa ei herrojen haistattelua hätkähdetä! jotenkin tuntuu että missasit täysin ensimmäisen postini ironian. tai sitten itse missasin sen.. veikkaan jälkimmäistä. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
työläinen 01.06.2004 14:07:43 | |
---|
jotenkin tuntuu että missasit täysin ensimmäisen postini ironian. tai sitten itse missasin sen.. veikkaan jälkimmäistä. Sori... ethän vain yritä piilottaa herkkää minääsi hymiöiden taa? Anna vaan rohkeasti itsellesi lupa tuntea! Tsemppiä! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
pekkajau 01.06.2004 19:53:33 | |
---|
Meidän puolueessa ei herrojen haistattelua hätkähdetä! Porvarit eessäämme kauhistelee... Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |