ozz3 01.06.2004 11:00:29 | |
---|
White Wedding eli Billy Idol-cover, paras coveri mitä oon kuullu pitkään aikaan. Tai Love At First Fright, sinkkubiisi. She Was A Teenage Zombie voisi olla myös kova... "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Tai "197666", tai "Dead in Hollywood" tai "Slit my wrists" tai "Motherfucker, i don´t care" tai...hehee...onhan niitä hyviä reippaita ralleja koko levy täynnä...siitä vaan tsekkamaan. Shake your money maker! |
-Mickill- 01.06.2004 13:45:09 | |
---|
Ostakaa vaan se levy, kyl se nappaa. I Know. Mut omat suosikkirallit on: Dawn Of The Dead, Twist My Sister, B-Movie Scream Queen ja tietenkin Motherfucker, I Don't Care! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Jormaz 01.06.2004 22:48:43 | |
---|
Livenä oli järkyttävän huono. Eipä liene levyllä parempi. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
NYdoll 07.06.2004 16:03:08 | |
---|
On muuten aikamoinen Nikki Sixx copycat se yhtyeen basisti... minahan en voi tuosta live-esiintymisesta mitaan sanoa, kun en ollut katsomassa, mutta levylla toimii mielestani mahtavasti. Billy Idol koveri on loistava... "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Nixzar 07.06.2004 17:43:13 | |
---|
Ainoa kosketuspinta Murderdollsiin on kun kyseinen sekameteliryhmä oli "lämmittämässä" Maidenia. Jep. Samat kokemukset enkä pitänyt yhtään. *Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12* |
dictatorsh*t 07.06.2004 19:01:50 | |
---|
Murderdolls? Nevahööd. |
jackcrow 08.06.2004 01:02:51 | |
---|
aivan loistava bändi! varsinkin wednesday 13 muut bändit. Jos uppoo niin kannattaa tsekkaa www.scarecrow.rocks.it |
Waldemar O Toy 08.08.2004 15:57:34 | |
---|
Juu, kaivellaanpa vanhoja keskusteluja esiin. Itse olin myöskin tuolla Hjallisareenalla tsekkaamassa Maidenia ja Murderdollsia katselin n. kahden biisin verran ja kävelin oluelle koska sehän oli aivan kamalaa. Sitten tuossa pari päivää sitten eräs sivarifrendi sitä miulle soitti ja sen jälkeen ei oo tarvinnu muuta kuunnellakaan. Yllättävää aina ku joku bändi onkin oikeesti ihan erilainen ku on aikasemmin luullu ja sitä bändiä on tuon lämmpärikokemuksen jälkeen kyllä tullut haukuttua kerran jos toisenkin. Eli diggaan ihan sairaasti. Alkoholi vaikuttaa oudosti ihmisiin. Miusta tulee aina ihan tuon omakuvan näkönen. |
ps3t 11.08.2004 21:29:43 | |
---|
varmaankin Joey Jordisonin ansiosta toi bändi on päässyt esille. Siis siksi että kyseinen kaveri soittaa Slipknotissa. En itse ainakaan saa muderdollseista mitään kicksejä. Life is shit and then you fucking die. |
vantage 12.08.2004 09:04:58 | |
---|
Lavalla heitä jaksoi seurata. Voi että miten eläviä ne oli ja mie tykkäsin. Sitten kului vähän aikaa ja unohdin melkein koko yhtyeen kunnes! Eräänä päivänä kuulin tätä ystäväni tietokoneelta taas kerran. Taisi olla juuri tämä White Wedding, niin voi että tästä taas innostui! Eiköhän tuota ole levy ostettava... niin sitten kun on rahaa... "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
-Jonny Starr- 01.06.2005 22:20:21 | |
---|
Ihan tykki bändi! Murderdolls rulaa. "Time's never wasted, when you're wasted all the time" |
maelstorm 02.06.2005 13:13:36 | |
---|
huonompi kuin spiha ja se on paljon(vähän?) se. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Vainhaalee 02.06.2005 19:02:53 | |
---|
Tuli "tutuksi" Maidenin keikalta... Myös jälkeenpäin on tullut kuunneltua jonkin verran, mutta aika tasaista kuraa on... Helmiä mm. Die My Bride, Slit My Wrists, People Hate Me... Mutta eihän tuota nyt Velvet Revolveriin tai Brides of Destructioniin voi verrata! Kaikkihan pyörii ihan omissa sarjoissaan... "Minulla oli tiukka pipo ja puiset lelut..." -Isoveli äidinkielen esseessään vuonna -87... |
ozz3 02.06.2005 19:18:39 | |
---|
Iskenyt uudella tavalla pienen hetken notkahduksen jälkeen, loistavaa kamaa! Mutta ei kyllä sovi niihin syvällisimpiin kuuntelusessioihin, vaan biletysmusiikkiahan se on. Dawn Of The Dead on helvatan hyvä. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Artist 02.06.2005 19:22:52 | |
---|
Levy "Beyond The Valley Of The Murderdolls" on muuten ihan ok, mutta ne soundit ovat niin kamalat etten enää kykene kuuntelemaan. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Kapane 02.06.2005 23:41:08 | |
---|
On muuten ehkä eka levy noiden debyytti, jonka jokaisesta biisistä pidin. Tämä on todellakin niitä bändejä, joista joko pitää helvetisti tai vihaa helvetisti. |
jackcrow 05.06.2005 00:15:31 | |
---|
tuo eka MURDERDOLLS levyhän on "kokoelma" FDQ13:n biiseistä. jos sitä ei vieläkään kaikki tiedä. Kamalat "muka rankat" soundit pilaa levyn loppupeleissä |
NYdoll 05.06.2005 11:59:02 | |
---|
Wednesdayn soolobiisit päihittää kyllä tätänykyä tuon Murderdollsin... Esimerkiksi mainittakoon vaikka tämä I walked with a zombie. Helvetin hyvä Misfits-henkinen punkkiveisu.. metalli sykkii... |
duff666 08.09.2005 11:06:45 | |
---|
tuo eka MURDERDOLLS levyhän on "kokoelma" FDQ13:n biiseistä. jos sitä ei vieläkään kaikki tiedä. ookkei.. mikä tämä FDQ sitten on...?? googlettamalla tiedän vielä vähemmän...... "Siili käyttää aineita, niin myös etana" |