Aihe: Kenellä on oikeasti pitopelejä?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
lpstudio
26.05.2015 15:43:08
Ehdoton pitopeli on tietysti Bossin pedaaliviritin, kaikki muut kamat vaihtuu ympärillä mutta tuo pysyy. Hukkasinkin aikoinaan yhden ja oli pakko tilata toinen joka onkin ollut hallussani jo vuosia.

Myös tuo akustinen pikku Martin (LXME) on osoittautunut niin hyväksi kitaraksi että tuskin lähtee koskaan kiertoon, tämä on varmaankin se meikäläisen ''autiosaarikitara''.
Sarko
26.05.2015 15:48:55
Virittimet on kyllä varsinaisia pitopelejä. Aiempi Boss TU-3 ois ollut pitopeli mutta se kosahti ilmeisesti virtapiikkiin, nykyinen Pitchblack on palvellut parisen vuotta.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Gary oin
26.05.2015 15:54:00

Sarko: Virittimet on kyllä varsinaisia pitopelejä. Aiempi Boss TU-3 ois ollut pitopeli mutta se kosahti ilmeisesti virtapiikkiin, nykyinen Pitchblack on palvellut parisen vuotta.

Ei todellakaan mun kalustossa! Viime viikonloppuna oli jo toinen kerta unohtaa moinen pedaali keikkapaikalle. Tällä kertaa sentään DT-10:n nouto onnistui välikäden kautta, edellinen Pitchblack hävisi sille tielleen kun seuraavana päivänä perään soittelin.
Laulava Kylätohtori
26.05.2015 16:00:58
Osteri: Eiku just tässä mulla on ymmärrysvaikeus....?
Siis pitopelihän on just se joka säilyy ja joku joskus saa perintönä kun oma tomumaja lopettaa liikkumisen. Kuten aikaisemmin kirjoitin, ainakin itsellä on sellaisia. Hyvä niin :)

Vain muutos on pysyvää....
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Juzpe
26.05.2015 17:50:45 (muokattu 26.05.2015 17:51:22)

Laulava Kylätohtori: Vain muutos on pysyvää....

Tällä pääsee kyllä pääesikunnan tyyppihyväksymien upseerikliseiden kärkisijalle:

"Elämme maailmassa, jossa muutoksesta on tullut pysyvä olotila...."

Kelpaa avausperusteluna ihan mihin vitun ympäripyöreeseen paskaläppään tahansa.
Jukka Häikiö
26.05.2015 23:56:50

lpstudio: Ehdoton pitopeli on tietysti Bossin pedaaliviritin, kaikki muut kamat vaihtuu ympärillä mutta tuo pysyy. Hukkasinkin aikoinaan yhden ja oli pakko tilata toinen joka onkin ollut hallussani jo vuosia.

Myös tuo akustinen pikku Martin (LXME) on osoittautunut niin hyväksi kitaraksi että tuskin lähtee koskaan kiertoon, tämä on varmaankin se meikäläisen ''autiosaarikitara''.

Tuostapa tulikin mieleen. Joku vuosi takaperin oltiin keikalla, ulkona ja meren rannassa, iltapäivän aurinko paistoi kohtisuoraan ja todella kuumasti, kumpikaan mukana olleista kepukoista ei pysynyt vireessä hetkeäkään, kyseinen em. merkin virimittari oli matkassa ja just silloin, kun sitä eniten ois tarvinnut, se kehtasi ottaa loppatilin toimestaan.

Keikan jälkeen, kun kamat oli saatu roudattua takaisin treenikselle, äijät katteli simmut ymmyrkäisinä, kun em. merkin viri otti kontaktia petonkiseinän kanssa muutamaan otteeseen, niillä heitoilla ois pärjännyt vaikka Seinäjoen Mailajussien karkeloissa, ei kovin fiksua toimintaa, mutta helpotti ja oli sen arvoista, vaikka takuukin olisi ollut vielä voimassa. Seuraavana päivänä puotiin ja Polytune lautaan, ostin oikein 2kpl, IKINÄ ENÄÄ ei käy näin. Polytune on pelittänyt moitteetta monta vuotta, eikä varalla olevaa ole tarvinnut, mutta mukana se kulkee aina.
Noh, tämä nyt oli vaan yksi kokemus, kyllä kait nuo on pelanneet suurimmalla osalla?
Terveisiä pizzerian nurkasta.... -herra Huu
Sarko
27.05.2015 00:03:26
Jukka Häikiö:
Noh, tämä nyt oli vaan yksi kokemus, kyllä kait nuo on pelanneet suurimmalla osalla?

Mulla pelas kolmisen vuotta aktiivisessa keikkakäytössä ongelmitta. Boss luovutti toimintasavut jouduttuani hetkeksi Suomen valtion verkkovirtaan efektiketjuni kanssa, jonkinlainen oikosulku tai virtapiikki pisti virittimen mykäksi.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Metalkallo
26.09.2015 11:55:20 (muokattu 26.09.2015 11:56:00)
Mulle pitopelejä on mun 2 kitaraa, Jackson king v ja edwards les paul. Vahvareista marsun jtm1 sekä valvestate 8240 combo.

Joitakin kertoja olen kovasti mietiskellyt luopumista ja ainakin yhden kerran jopa käynyt torin palstoillakin tuo Jackson king v, mutta en vaan pysty myymään sitä millään vaikka kuola valuis ja tulis mitä eteen torilla. Huoh. Tuo Jackson ja edwards on kuin veljekset, kumpikin tukee toistaan. Tää on varmaan sitä kun kitarat alkaa olemaan enemmän kuin pelkkiä kitaroita. :)

Valvestate combo vaikkakin on hydridi niin siinä vaan on niin hieno puhdas kanava ja särökin toimii hyvin ainakin omaan korvaan. JTM1 taas on mulle aivan tajuton timantti kun plexi soundeista pidän yli kaiken. Vaikka nuppi on 1w niin meteliä irtoaa tajuttomasti.
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)