a.korhonenn 26.09.2015 11:06:22 | |
---|
Stressaava tilanne. Minulla on kaikki tallessa joissa käy ilmi miten asiat on sovittuna sekä toimin sen mukaan, nyt on kitara matkalla ja mies venkoilee. Aivan jokainen asia mitä sovimme niin pidin kiinni kun taas hän ei pitänyt. Kaikki nämä on mustaa valkoisella ja sen takia tässä kirjoitan koska nyt syytetään väärää miestä. Arto |
toivase 26.09.2015 11:10:37 | |
---|
toivase: Mielenkiintoinen tilanne. ...mm. siksi, koska molemman osapuolen jäsentiedoissa lukee paikkakuntana "Helsinki"... |
Dunga 26.09.2015 11:21:03 | |
---|
Miksi ihmeessä kukaan laittaisi etukäteen 1300 euroa viisi päivää sitten muusinettiin rekisteröityneen tuntemattoman tilille, jonka profiilissa lukee eri asuinpaikka kuin mitä on ilmoittanut? War... war never changes. |
heviäijä 26.09.2015 11:24:47 | |
---|
Ei kai joku ole tehnyt näin? SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
a.korhonenn 26.09.2015 11:26:15 | |
---|
Samasta syystä kun toinen lähettää tuntemattomalle arvokkaan kitaran vailla mitään vakuuksia ja minulle sopi myös että hän tulee noutamaan. Se olisi ollut helpointa minulle, asiaan liittyen onko kukaan saanut tilattua jenkeistä kitaraa ilman että on etukäteen maksanut ? Hän väitti että vain hänen nimellä näin on tapahtunut, itse olen nähnyt kuvat, maksanut ja tavara tullut perille. Kunhan saan kitaran takaisin olen tyytyväinen vaikka lähetyskulut häviä ja joudun tähän aikaa tuhlaamaan. Hyvää viikonloppua. Arto |
a.korhonenn 26.09.2015 11:27:54 | |
---|
Ei ole tehnyt. Olen lähettänyt kitaran, maksu luvattiin useaan kertaan ja tein kuten sovimme. Olen ainoa ketä tässä kärsii,. |
arijuki 26.09.2015 11:30:28 | |
---|
Void: Miksi ihmeessä kukaan laittaisi etukäteen 1300 euroa viisi päivää sitten muusinettiin rekisteröityneen tuntemattoman tilille, jonka profiilissa lukee eri asuinpaikka kuin mitä on ilmoittanut? Juuri näin! The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Kukaan ei toiminut näin tai siirtänyt mitään. Kitara on ainoa mitä on lähetetty, ei muuta. |
VIPMetal 26.09.2015 11:45:05 | |
---|
Aikamoista. =D "Heroes don't ask why, Soldiers in a straight line" |
toivase 26.09.2015 12:38:25 | |
---|
Odottelen mielenkiinnolla vielä toisenkin osapuolen näkemystä... |
Sjömanni 26.09.2015 13:28:55 (muokattu 26.09.2015 13:29:09) | |
---|
a.korhonenn: Lisätään vielä että ensin sovimme että hän noutaa mikä oli ok ja sen jälkeen ilmoitti että matkahuolto ja kun sanoin että 12-13 vien niin parin tunnin kuluttua ilmoittaa että hakee. Lupauksia maksuista on yli 5kpl ja tilanne se että minulla on kitara matkalla eikä tällä sankaria ole kuin suuret puheet sekä luulot itsestä. Aina kannattaa muista että asioissa on kaksi puolta. Arto No miksi et anna sitä lähetystunnusta? Tämä haisee vieläkin. Lisäksi sinulla on ollut puolentoista tonnin kitara ja olet rekisteröitynyt muusikoiden.nettiin tällä viikolla. Syytäkin on olla epäilevällä kannalla. "poikkihuuhtovassa tai ristihuuhtovassa on nousukanava vasten pakoaukkoa ja männän laessa harjanne ettei seosta pakene pakorööriin ennen pakoaukon sulkeumaa" |
a.korhonenn 26.09.2015 14:26:29 | |
---|
Tämä on aivan naurettavaa. Minulla on useita kitaroita ja olen soittanut vaikka kuinka kauan. Voin sen tottakai antaa mutta millä ihmeellistä saatte kaatumaan minun päälleni kun tein miten sovittiin ja lähetin kitaran vailla maksua tms vakuutta koska sovimme toisin. Lapsellista touhua ja edelleen minä olen se kuka otti riskin ja olin valmis että hän noutaa sen. Määritelläänkö kaikki rekisteröinnin ja kitaroiden arvon perusteella, jos niin on tämä aivan väärä paikka. |
Tympee Huttunen 26.09.2015 14:32:23 | |
---|
a.korhonenn: Tämä on aivan naurettavaa. Minulla on useita kitaroita ja olen soittanut vaikka kuinka kauan. Voin sen tottakai antaa mutta millä ihmeellistä saatte kaatumaan minun päälleni kun tein miten sovittiin ja lähetin kitaran vailla maksua tms vakuutta koska sovimme toisin. Lapsellista touhua ja edelleen minä olen se kuka otti riskin ja olin valmis että hän noutaa sen. Määritelläänkö kaikki rekisteröinnin ja kitaroiden arvon perusteella, jos niin on tämä aivan väärä paikka. Mutta mikä ongelma jos tyyppi hakee kitaran ja maksaa sen jälkeen? |
Gary oin 26.09.2015 14:35:39 | |
---|
a.korhonenn: Tämä on aivan naurettavaa. Minulla on useita kitaroita ja olen soittanut vaikka kuinka kauan. Voin sen tottakai antaa mutta millä ihmeellistä saatte kaatumaan minun päälleni kun tein miten sovittiin ja lähetin kitaran vailla maksua tms vakuutta koska sovimme toisin. Lapsellista touhua ja edelleen minä olen se kuka otti riskin ja olin valmis että hän noutaa sen. Määritelläänkö kaikki rekisteröinnin ja kitaroiden arvon perusteella, jos niin on tämä aivan väärä paikka. Jos asia on näin niin maanantaina ostaja saa viestiä Matkahuollosta ja hakee kitaran sen perusteella. Kun tajuaa että ihan asiallinen epäilys oli turha niin maksaa kitaran ja kaikilla on hyvin, eikös näin? Luottamusta helpottaisi jos antaisit sen lähetystunnuksen josta voi viikonlopunkin aikaan nähdä missä kitara on viimeksi liikkunut. Vastaanottaja saa kyllä kitaran noudettua tunnuksella tahi ilman jos kerran olet matkahuollon kautta lähettänyt. Miksipä et siis tunnusta anna ja hanki samalla vähän luottamusta takaisinpäin? |
a.korhonenn 26.09.2015 14:36:16 | |
---|
Mitä jos hakee ja jättää maksamatta? Muutenhan ongelmaa ei olisi alkuunkaan. |
Tympee Huttunen 26.09.2015 14:38:29 | |
---|
a.korhonenn: Mitä jos hakee ja jättää maksamatta? Muutenhan ongelmaa ei olisi alkuunkaan. Miksi sä lähetit ton ennen maksua? |
a.korhonenn 26.09.2015 14:43:02 | |
---|
Koska näin sovimme aamulla kun ilmoitti ettei pysty noutamaan ja sain useita lupauksia että asia hoituu. Enkä saanut yhteyttä päivällä, tämä oli sovittu näin ja asiat muuttui sen jälkeen. Tästä kaikesta löytyy mustaa valkoisella jos haluaa nähdä. Sen takia puolustaudun koska en ole tehnyt mitään väärää. |
Tympee Huttunen 26.09.2015 14:45:38 | |
---|
a.korhonenn: Koska näin sovimme aamulla kun ilmoitti ettei pysty noutamaan ja sain useita lupauksia että asia hoituu. Enkä saanut yhteyttä päivällä, tämä oli sovittu näin ja asiat muuttui sen jälkeen. Tästä kaikesta löytyy mustaa valkoisella jos haluaa nähdä. Sen takia puolustaudun koska en ole tehnyt mitään väärää. Eli ette sopineet, että kitara maksetaan ennen lähetystä? Eikö kaikki mene just niin? |
a.korhonenn 26.09.2015 14:49:19 | |
---|
Sovimme että maksetaan. Näin ollen sopimus ei pitänyt ja itseä tässä saa syyttää mutta ei tässä vahinkoa tule kun lähetyskulut joten siinä mielessä asia on melko mitätön mutta syitä en ota jostain mitä en ole tehnyt. Hauskaa viikonloppua kaikille. Arto |
Gary oin 26.09.2015 14:52:45 (muokattu 26.09.2015 14:56:43) | |
---|
a.korhonenn:...ei tässä vahinkoa tule kun lähetyskulut... Vieläkään en käsitä mitä tällä tarkoitat. Onko matkahuollolla nyt sitten käytössä "se hakee joka tietää koodin"-palvelu, eli väität ettei ostaja saa maksamatta noudettua kun pimität sitä lähetystunnusta? Jos näin väität niin epäilen ettei kitara ole liikkunut mihinkään ainakaan vastaanottajan yhteystiedoilla. Edit: vai onko sulla joku cancel-nappula matkahuollolle jo lähetettyyn pakettiin? Näistä palveluista haluaisin kuulla lisää. |