Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tribulation
1
jogo3000
18.09.2015 08:05:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Törmäsin nyt tähän uusimpaan Tribulationin albumiin The Children of the Night ja olin aika vaikuttunut tuoreen kuuloisesta melodisen rokin ja raskaan musiikin yhdistelystä. Etenkin tuo Melancholia on varsin edustava esimerkki tällä albumilla ja hyvä lähtökohta tutustua meininkiin jos ei ole aiemmin tuttua.
 
En ole vanhempia levyjä kuunnellut, mutta ainakin lastfm kertoo että se on vähän perinteisempää Death Metallia. Nyt on kuitenkin löytynyt jotain mielestäni raikasta ja uniikkiakin suuntaa mikä on aina positiivista.
 
Herrah
18.09.2015 10:09:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan luontainen kehityskaari on edellisestä levystä tähän tuoreimpaan. Debyytti The Horror on sen sijaan aika lailla eri puusta veistetty.
 
Kyllähän tuosta läpi kuulee että Reinkaos on jannujen suosikkilevy.
 
Antti1997
18.09.2015 10:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herrah: Kyllähän tuosta läpi kuulee että Reinkaos on jannujen suosikkilevy.
 
Tämän perusteella täytyykin tutustua tähän Tribulationiin.
 
"Kaksiakselinen on tuo minun kärry. Itse asiassa siinä on neljä akselia." -Sompi
TTV
18.09.2015 10:38:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite törmäsin Tribulationiin Jalometallissa ekan kerran ja kolahti todella hyvin. Oma tulkintani bändin nykytuotannosta on Tribulation = (Dissection+Viikate)/2. Todella piristävää poljentoa, etenkin toiseksi uusin levy (the formulas of death) aivan timanttinen. Debyytti Horror on suoraviivaisempaa deathbläkkiä, ilman rautalankavaikutteita.
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
jogo3000
18.09.2015 11:52:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1997: Tämän perusteella täytyykin tutustua tähän Tribulationiin.
 
Minä puolestani taidan tutustua tämän perusteella Dissectioniin.
 
TTV
18.09.2015 11:54:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jogo3000: Minä puolestani taidan tutustua tämän perusteella Dissectioniin.
 
Hyvä valinta, tsekkaa samalla Thulcandra ja Unanimated
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Modnar
18.09.2015 19:41:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika erikoinen yhdistelmä black metalia ja goottirokkia. Tai miksikä sitä ikinä haluaa kutsua. Joka tapauksessa tuo The Children of the Night puraisi melko kovaa. Tunnelmallinen levy ja toimivia biisejä sekä suht omaperäinen tyyli yhtyeellä.
 
4/5 @ Murska-arviot
http://murska-arviot.blogspot.com/2 … ulation-children-of-night-2015.html
 
http://murska-arviot.blogspot.com www.somnam.tk
Eos
02.02.2018 18:41:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivaa (hevi)rokkia tämä uusin Down Below. Jokseenkin odotettu jatkumo aiemmalle.
 
TTV
02.02.2018 19:23:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eos: Kivaa (hevi)rokkia tämä uusin Down Below. Jokseenkin odotettu jatkumo aiemmalle.
 
Juu, ite tykkään kans uudesta, vaikka hivenen kevyempää paikoin kuin vanhempi matsku. Mukava nähä nää Tuskassa.
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Dropped C
09.02.2018 14:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylhän tätä kuuntelee. Laulu aina tuollaista variksen raakkunaa tosin. Tällänen uus jenkkibändi kun Cloak tekee samanmoista musaa. Tosi kova on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «