Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Trentemøeller
1
Pylkkänen
11.03.2010 22:56:36 (muokattu 11.03.2010 22:57:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.myspace.com/trentemoeller
 
Puusilmäkö olen kun en löytänyt kyseisestä kaverista ketjua/tarinaa täältä?! Kyseessä siis tanskalainen (?) kaveri. Erittäin kysyttey remixaaja. Henk. koht. en ole kenenkään kuullut tekevän näin musikaalista..noh electroa vai mitä tämä nyt lieneekään!
 
Loistavaa kamaa. Spotifystä löytyy kaverin tuotantoa enemmänkin. Suosittelen!
 
Viikset miehen tekee!
sami_sumea
12.03.2010 14:38:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pylkkänen: http://www.myspace.com/trentemoeller
 
Puusilmäkö olen kun en löytänyt kyseisestä kaverista ketjua/tarinaa täältä?! Kyseessä siis tanskalainen (?) kaveri. Erittäin kysyttey remixaaja. Henk. koht. en ole kenenkään kuullut tekevän näin musikaalista..noh electroa vai mitä tämä nyt lieneekään!
 
Loistavaa kamaa. Spotifystä löytyy kaverin tuotantoa enemmänkin. Suosittelen!

 
Juuh, aivan loistavaa shittiä mies vääntää. Sanoisin jopa että mun top 1 konemusaäijä tällä hetkellä :)
 
...
 
http://www.adamantiumstudios.com
Pylkkänen
12.03.2010 16:25:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sami_sumea: Juuh, aivan loistavaa shittiä mies vääntää. Sanoisin jopa että mun top 1 konemusaäijä tällä hetkellä :)
 
...

 
Kummelia lainatakseni: "mullon sama"
 
Viikset miehen tekee!
elbowski
12.03.2010 18:53:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trentemøellerin keikka Roskildessa viime kesänä oli ainakin aivan hillitön ja yksi parhaista mitä olen nähnyt. Todella hienoa syvän ambienssin ja tanssibiitin yhdistelyä, cooleja feat-esiintymisiä ja eeppinen lavakoreografia. Ja aivan törkeän pitkä setti.
 
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
Pylkkänen
12.03.2010 20:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noog: Trentemøellerin keikka Roskildessa viime kesänä oli ainakin aivan hillitön ja yksi parhaista mitä olen nähnyt. Todella hienoa syvän ambienssin ja tanssibiitin yhdistelyä, cooleja feat-esiintymisiä ja eeppinen lavakoreografia. Ja aivan törkeän pitkä setti.
 
Itellä käy aina sillä tavalla, että yhtä biisiä alkaa kuuntelemaan, niin jumii paikalleen ja havahtuu levyn loputtua. Pitkä setti lienee tällaselle musalle oikeutettu. Kieltämättä harmittaa ettei tonne keikalle päässy. Ei oo perheelliselle enää niin helppo lähteä.
 
Viikset miehen tekee!
eräjorma
15.03.2010 16:24:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän aiheen innoittamana laitoin spotifystä soimaan. Kyllähän tämä toimii ja varsin intensiivisen kuulosta elektroa. Harvemmin törmäilee niinkin eeppisiin pläjäyksiin ku "Take Me Into Your Skin". :)
 
There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark.
Natrug
06.08.2010 08:12:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trentemoeller (ei öe, vaan ö) julkaisu vastikään uuden lätyn, "Into the Great White Yonder", jota duunissa olen jonkun verran paskaäänentoistolla jykyttänyt. Melankolisempaa ja vähemmän tarttuvaa kuin edeltänyt The Last Resort -täyspitkä, mutta eheä ja varsin tyylirikas tuotos. Soundit tällä jätkällä on ehtaa timanttia.
 
Suosikkibiiseistä pakko mainita Moan (vocal mix w/ ) ja Vamp, jossa on ratkiriemukas bassoraita.
 
Btw., uskoisin että Deadmau5 -nimeä kantava houseartisti uppoaa melkein jokaiselle Trentemöller-digarille. Ainakin Ghosts n Stuff kannattaa etsiä Spotifystä tai 'tubesta.
 
Bilsanopettajat ja heidän muistisääntönsä.... "[22:50] Heetteri: 'Sympaattinen sykähdyttää - parasympaattinen paskattaa'."
ganesha
07.08.2010 01:39:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kuvittelin tän olevan teknoa, mut samapa tuo, helvetin hienoa musaa!!! Uudella levyllä on törkeän hyvät kitarasoundit! Kaiken muun korvakarkin lisäksi.
 
viina. hanuri. ja naiset.
maelstorm
09.08.2010 09:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sami_sumea: Juuh, aivan loistavaa shittiä mies vääntää. Sanoisin jopa että mun top 1 konemusaäijä tällä hetkellä :)
 
...

 
2007 nämä.
 
Siivet.
ganesha
06.05.2011 07:37:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pakko nostaa tää. kuuntelen tässä paraikaa Shades Of Marble-stygeä tuolta uudelta levyltä (2010) ja täs on aivan törkeän hienot kitarasoundit!!! Yleensähän elektronisemmilla levyillä kaikki konesoundit on hinkattu hemmetin hienoiksi, mut sit varsinkin sähkökitara on vedetty jollain helvetin kököllä kasarihevisoundilla (esim. kaikki Infected Mushroomin kitarabiisit :D) - mut tällä rieskalla on skebaosastokin väännetty samalla pieteetillä kuin nuo teknommatkin soundit!
 
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
maelstorm
07.05.2011 01:55:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: pakko nostaa tää. kuuntelen tässä paraikaa Shades Of Marble-stygeä tuolta uudelta levyltä (2010) ja täs on aivan törkeän hienot kitarasoundit!!! Yleensähän elektronisemmilla levyillä kaikki konesoundit on hinkattu hemmetin hienoiksi, mut sit varsinkin sähkökitara on vedetty jollain helvetin kököllä kasarihevisoundilla (esim. kaikki Infected Mushroomin kitarabiisit :D) - mut tällä rieskalla on skebaosastokin väännetty samalla pieteetillä kuin nuo teknommatkin soundit!
 
aika 'rock' koko tuo toinen levy.
 
t0mmi
13.02.2014 10:52:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trentemøller Ilosaarirockissa lauantaina 12.7.2014:
www.ilosaarirock.fi/2014/ohjelma/trentemoller
 
Tämä Roskilden veto on kyllä melkoinen ja överiksi vedetty, onkohan tästä julkaistu mitään pidempää liveä? www.vimeo.com/41073787
Juho L
13.02.2014 13:44:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

t0mmi: Tämä Roskilden veto on kyllä melkoinen ja överiksi vedetty, onkohan tästä julkaistu mitään pidempää liveä? www.vimeo.com/41073787
 
Tässähän on kunnon boogie!
 
Rennosti elän elämäni tään, lemmin jos missä heiloja nään. Surra ompi suotta, elän sata vuotta, jollen sitä ennen kuole
"Follow your voice, not mine! Drink your tea and start to climb! Leave your body back where you come."
Muovinen
17.09.2015 09:29:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

t0mmi: Trentemøller Ilosaarirockissa lauantaina 12.7.2014:
www.ilosaarirock.fi/2014/ohjelma/trentemoller
 
Tämä Roskilden veto on kyllä melkoinen ja överiksi vedetty, onkohan tästä julkaistu mitään pidempää liveä? www.vimeo.com/41073787

 
580 päivää, eihän tää niin wanha ole :P
 
Mutta siis, tuo Ilosaaren keikka oli ihan tajuttoman kova! Menin paikalle ilman suurempia odotuksia, mutta päädyin katselemaan koko keikan monttu auki ja silmät kosteina, oli niin upiaa tykitystä. Hienosti yhdistelevät konesoundeja sähkökitaroihin, oikeisiin rumpuihin yms. Mulle kun harvemmin tipahtaa täysin koneellinen meno, niin tässä oli maukas yhdistelmä. En tiiä miksi en oo vieläkään saanu aikaseksi hankkia jotain levyä näiltä, prkl. Mistähän ois hyvä alottaa?
 
Oli muuten niin hyvä keikka, että jäi jopa Portishead kakkoseksi (joka sekin oli toki todella hyvä) ja kuitenkin heidän takia menin yleensäkin festareille 13v tauon jälkeen. Ja kun vielä jatketaan vertailua, niin Alice In Chains tuntui näiden jälkeen ihan lastenmusalta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «