Aihe: Musiikki ja turvapaikanhakijat
1 2 3
Kailis
10.09.2015 21:09:03

Varmaan ensimmäisistä kebab-ravintoloistakin todettiin kokemuksen syvällä perusäänellä notta ei riitä asiakkaita kun ei saa pyttipannua.
Viranomaiset vois oikeesti harkita tiloja tuollaisia musa-, tanssi- ym. jutskia varten. Voisin kuvitella että integroituminenkin alkaisi luontevammin.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
reaper666
10.09.2015 21:22:17 (muokattu 10.09.2015 21:22:53)
phiit: Joskeenkin persumaista paskaa paistaa näistä sun kommenteista läpi :/

No eihän kaikki aasialaisetkaan oo ninjoja. Ei mun mielestä voi pitää default-asetuksena, että noi pakolaiset muusikkoja olis :D toki ne ketkä on niin voisivat moista harrastaa.

Kebabib väsääminen kumminkin vähän helpompaa ku soittimen soittaminen. Tämä siis tohon kailiksen kommenttiin. En tiiä tarkoittiko tota kumminkaan.
Funkånaut
10.09.2015 21:39:58

Kailis: Varmaan ensimmäisistä kebab-ravintoloistakin todettiin kokemuksen syvällä perusäänellä notta ei riitä asiakkaita kun ei saa pyttipannua.

Kebab nyt on aika laaja käsite. Ja aika lailla aina Suomessa myyty grilleiksi laskettavista mestoista, tai hampurilaismestoihin verrattavista. Valtteina nopeus ja täyttävyys. Alussa monasti vielä kantasuomalaisten myymänä.

Mikä ois sitten irakilaisen, syyrialaisen tai somalialaisen ravintoloiden valtti kilpailussa?
Kakkosta suosittelisin tutustuvalle koska se varmasti aukeaa helposti ja on minullekin ehkäpä se suosikki. - aksiom
Megadethh2
10.09.2015 21:46:09
tender.insanity: En ole koskaan kuullut Isisin musiikkia, mutta vois keskuksen porukka olla mielissään jos Isis tulisi esiintymään :D

Tässä on vaan sellainen ongelma, että Post-Metallia soittava yhtye Isis on lopettanut toimintansa 2010, tässä olisi selvästi reunionin paikka tarpeen. Ohjelmalistassa isolla "ISIS" päiväruokailun jälkeen olisi kyllä hieno näky, keikan jälkeen halukkaat voisivat sitten hakea merchandise-tiskiltä Isis-paidat keikan jälkitunnelmissa. Tästä vielä sitten sitä musiikkia:

https://www.youtube.com/watch?v=g3S3zuHRqlk
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
Kailis
10.09.2015 22:17:48

Funkånaut: Kebab nyt on aika laaja käsite. Ja aika lailla aina Suomessa myyty grilleiksi laskettavista mestoista, tai hampurilaismestoihin verrattavista. Valtteina nopeus ja täyttävyys. Alussa monasti vielä kantasuomalaisten myymänä.

Mikä ois sitten irakilaisen, syyrialaisen tai somalialaisen ravintoloiden valtti kilpailussa?

Kiitos vinkeistä vastaukseen. Eli tiivistettynä; pelkomaan ullet on nopeita sopeutumaan siihen mitä jengit haluaa eivätkä mustasukkaisesti yritä tarjota autenttista kotikylänsä mättöä. Kilpailuvaltteina hinta, terveellisyys (verrattuna suomalaiseen "perinne ruokaan") ja ystävällinen palvelu. Itse kävisin mielelläni läpi irakilaisen, syyrialaisen tai somalialaisen ravintoloiden tarjonnan. Ehkäpä joku nykyinen Kallio voi olla sovelias paikka noille.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
reaper666
10.09.2015 22:25:50 (muokattu 10.09.2015 22:26:18)
Läppändeerus
Funkånaut
10.09.2015 23:16:25 (muokattu 10.09.2015 23:17:18)

Kailis: Kiitos vinkeistä vastaukseen. Eli tiivistettynä; pelkomaan ullet on nopeita sopeutumaan siihen mitä jengit haluaa eivätkä mustasukkaisesti yritä tarjota autenttista kotikylänsä mättöä.

Monasti kyllä. Ongelmaksi saattaa nykyään muodostua ruoanlaittoharrastuksen leviäminen. Riittääkö enää eksotiikaksi "sinne päin tehty suomalaiseen makuun", jos himassa tekee samaa tasoa helpolla? Ja tietty se, että potentiaalinen kantaväestön asiakassegmentti on todennäköisesti matkustellut ja maistellut maailmalla erinäisiä makuja.

Kilpailuvaltteina hinta, terveellisyys (verrattuna suomalaiseen "perinne ruokaan") ja ystävällinen palvelu. Itse kävisin mielelläni läpi tarjonnan. Ehkäpä joku nykyinen Kallio voi olla sovelias paikka noille.

Olisihan semmoisia mestoja kiva kokeilla. Tsekkasin afrikkalaisen ruoan tarjonnan Tampereella ja Helsingissä. Tampereella yksi, pizza & kebabmestana tunnettu Jalla Jalla ja Helsingissä seitsemän. Tämä eat.fi -sivuston otannan perusteella. Aasialaisia ravintoloita Helsingissä saman sivuston perusteella yli 300kpl.

Aika karuja lukuja, kun ottaa osuudet väkiluvusta huomioon.
Kakkosta suosittelisin tutustuvalle koska se varmasti aukeaa helposti ja on minullekin ehkäpä se suosikki. - aksiom
reaper666
10.09.2015 23:26:18
Onko jalla jalla afrikkalainen mesta? Kerran käynyt ja ihan perus pizzakebula.
Kailis
10.09.2015 23:45:55

Duunikaveri kertoi just Kalliossa asuvasta banglasta joka pyörittää peruspizzeriaa. Kaveri on ollut sen himassa useasti ja se on duunannut ihan helvetin hyvää kasvissafkaa, mutta kun se kysyi miksi ei tarjoile sitä niin vastaus oli; ne halu pitsa mä teke pitsa. Uskon että jos se pistäisi aluksi muutaman annoksen syötiksi (heh) voisi ottaa tuulta alleen. Ja siis syytän ihan sitä ravintoloitsijaa itsepäisyydestä. Kyllä noilla huudeilla kandeis kokeilla.
reaper666
10.09.2015 23:49:49
Kailis: Duunikaveri kertoi just Kalliossa asuvasta banglasta joka pyörittää peruspizzeriaa. Kaveri on ollut sen himassa useasti ja se on duunannut ihan helvetin hyvää kasvissafkaa, mutta kun se kysyi miksi ei tarjoile sitä niin vastaus oli; ne halu pitsa mä teke pitsa. Uskon että jos se pistäisi aluksi muutaman annoksen syötiksi (heh) voisi ottaa tuulta alleen. Ja siis syytän ihan sitä ravintoloitsijaa itsepäisyydestä. Kyllä noilla huudeilla kandeis kokeilla.

Joo no vähän sama ku kaikki mauton paska on "suomalaiseen makuun". Oon varma, että jos täällä olis joskus ollu mahis muuhun ni ne ei olis silleen.
Kailis
11.09.2015 01:17:06

reaper666: Joo no vähän sama ku kaikki mauton paska on "suomalaiseen makuun". Oon varma, että jos täällä olis joskus ollu mahis muuhun ni ne ei olis silleen.

Pikkuhiljaa. Poikakin on kaikkiruokainen, mutta hämmästytti ruotsinlaivalla sukulaisia 6-vuotiaana lappaamalla seisovasta lautaselleen simpukoita, katkarapuja ja yleensäkin kaikkea muuta kuin nakkeja. 10-vuotiaana söi jo niin vahvaa Som Tumia Thaimaassa että isukilta tuli tippa linssiin samasta salaatista. Nyt kohta 13-vuotiaana se on innostunut laittamaan safkaa ja on kokkikerhossa. Toisaalta, hyvin sille uppoaa mummin pöperöt, pizzat ja hampurilaisetkin =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)