PomppoK 28.05.2004 18:43:21 (muokattu 28.05.2004 18:43:35) | |
---|
Niin, kuka voi ottaa (turhan) vakavasti miestä, joka heittää omalla keikallansa "Mitä apinat? Ettekö parempaa tekemistä keksineet perjantai-illalle?" Samainen mies on myös heittänyt jossakin hieman pohjoisemmassa "Ompa vitun rumia ämmiä täällä." katsahdettuaan ensin silmä kovana yleisöön. Ehkä tuo menee sitten niihin mauttomuuksiin, mutta yleisesti ottaen ei ole mitään valittamista Hynysessä. Hän tekee sen, mitä haluankin viihdetaiteilijoilta: hän viihdyttää. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
skebajaba 28.05.2004 22:30:26 | |
---|
en jaksanut koko topiccia lukasta mutta eläkeläisethän olivat saksassa keikalla ja niille sanottiin että kahta asiaa ei saisi jostain syystä sanoa keikalla toinen oli hitler ja toinen homo... keikka alkoi tietenkin lausahduksella "hail juu homo hitlers".. loistavaa=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
JE 29.05.2004 10:43:05 | |
---|
"tulkaa kaikki tänne eturiviin, niin meillä kaikilla on paljon mukavampaa" - onnettoman bändin laulaja The Rain? Aivan loistava typeryyden helmi on jo aiemmin mainitun turusen tarjan tai mikäikinä suusta jollain kokoelmalevyllä: "Let´s get slain with.... the KINSLAYER!!!!" Ja sikäli pompöösillä äänenvärillä mainittuna, että olisi saattanut sopia kenties... Helvetti, rising forcelle tai jollekin itsekritiikittömyydestään tunnetulle bändille, mieslaulajan kanssa, mutta höpöfantasian rippaaminen biisiin, joka on ihan paska tuolla tavoin on jotain aivan kamalaa. Tuliko tämä jonkun soundin/riffin tilaajabonuksena (CD), missä oli. Hyi helvetti. OL NIINGON GOTONAS! |
Zammy 29.05.2004 14:11:34 (muokattu 29.05.2004 14:22:03) | |
---|
kun ihminen on julkisuudessa, hänen odotetaan automaattisesti olevan fiksun. Kuka näin odottaa, tai miksi? Kyllä minusta vois joskus niinkin päin olettaa, että yleisölläkin olisi joku vastuu tulkita noita kommentteja, ei ne julkisuuden ihmiset oo virheineen tavallisen ihmisen yläpuolella. Eihän ne heitot mitä tuolla lehdissä ja muualla ole mitään sen ihmeempiä, ei ne todellakaan ole mitään korkeampaa totuutta. Korkeintaan niistä voi olla samaa tai eri mieltä, ajatteleminen ja kritiikki on sallittua ja minusta myös toivottavaa. Onhan se niin, että nuoriso imee paljon vaikutteita idoleiltaan, mutta jos pop-muusikoista ruvetaan veistämään jotain nuorisomallia, niin kyllä loppuu mun järki. Jos joku ottaa mallia Ville Valosta ja alkaa polttaa tupakkaa koska Ville Valokin on niin cool polttaessaan, niin onko se Valon vika vai onko se apinoija vaan vähän tyhmä? Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
ganesha 29.05.2004 16:16:58 | |
---|
laulaja yleisölle: "minähän tunnen teidät kaikki!" :DDDDD miettikääs sitä. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
karkki 30.05.2004 19:16:27 | |
---|
Sarkasmi ei taida olla vahva lajisi? En ole tehnyt rankingia eri vahvuuksistani. Mutta ei tuossa haastattelussa minun mielestäni sarkasmilla ollut sijaa. Minusta se vaikutti kyllästyneen/hattuuntuneet humalaisen tai krapulaisen muusikön käninältä, sellaiset, joka tuntee olevansa aika kukko, kun on tunkiolle saanut kavuta. Voin olla väärässäkin, kosken herra Hynystä henkilököhtaisesti tunne enkä ollut paikalla haastattelua tehdessä. Eipä paljon kiinnostakaaan, maailma on tulvillaan Kotiteollisuutta mielenkiintoisempaa musiikkia. |
helinkopteri 30.05.2004 21:40:07 | |
---|
Labin laulaja ERITTÄIN tympääntyneen yleisön edessä, "tää seuraava biisi on kuuluisampi ku kukaan teistä!" Biisi oli Big in Japan, ja keikka oli tosiaan umpipaska. Taisi olla Nummirockissa. Hei, alkuperänen troopperi on paras troopperi, ja sitte toisiks paras troopperi on joku maidenin vanha live-troopperi. Ja se Sentencedin troopperi on sitte se huonoin troopperi..
-Finnish Rhyacophila |
mr_b 30.05.2004 23:39:30 | |
---|
http://www.kotiteollisuus.com on hauskaa luettavaa, jos Hynysen kirjoitustapa kinnostaa. Vanhan yhtyeeni laulusolisti teki klassikon: "Hyvää iltaa, Seinäjoki" - Pieksamäellä... Before I talk I should read a book. |
Silvio Dante 31.05.2004 12:18:39 | |
---|
"On Bass, Del Montte" Remu esitteli orkesterinsa basistin. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Tellervo 31.05.2004 14:43:58 | |
---|
"Ompa vitun rumia ämmiä täällä." Onkohan tuo joku sen vakio, oon kuullut ennenkin. Hauska lohkaisu tuokin siinä mielessä, että on täysin vastakkainen tyypilliselle flirttailulle yleisön kanssa. Huumorintajua kysytään. Chrissie: en ihan ymmärtänyt mikä romahti. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Jani The Rock 31.05.2004 17:34:30 | |
---|
Reverend Horton Heatin vakio: "Miten maassa, jossa on näin rumia äijiä, voi olla näin kauniita naisia"? Allekirjoittanut Vicious Wankersin ekalla keikalla: "Onks tääl ketää Apulantafanei saatana"? Muutama käsi nousee. "Tää seuraava piisi o omistettu teil saatana vittupäil"! Oikea älyn riemuvoitto. Don`t mess with the countryboys |
L.Ruoska 31.05.2004 17:42:58 | |
---|
"tulkaa kaikki tänne eturiviin, niin meillä kaikilla on paljon mukavampaa" - onnettoman bändin laulaja Eikös tuo ole Takiainen? Et varmaan tarkoita sitä mutta ne tekee ton lähes joka keikalla. |
VÄKIPÄÄ 31.05.2004 19:44:51 (muokattu 31.05.2004 19:45:10) | |
---|
"Ja tää seuraava kappale kertoo... puuh... Vittu, ihan sama mistä se kertoo, ei teitä kiinnosta kuitenkaan!" -Minä, Tuusulan Mestassa. Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin. |
Chrissie 31.05.2004 19:55:48 | |
---|
Chrissie: en ihan ymmärtänyt mikä romahti. Kuvitelmat naisten asenteista, odotuksista ja ennen kaikkea ajattelutavasta. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Tellervo 31.05.2004 20:40:09 | |
---|
Kuvitelmat naisten asenteista, odotuksista ja ennen kaikkea ajattelutavasta. Juu :) Tässä oli hymiö jonka aiemmasta kirjoituksestani jätin pois. Niitä kun saisi pistää suunnilleen joka toisen lauseen loppuun... Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Chrissie 31.05.2004 20:41:37 | |
---|
Juu :) Tässä oli hymiö jonka aiemmasta kirjoituksestani jätin pois. Niitä kun saisi pistää suunnilleen joka toisen lauseen loppuun... Aivan niin... Naisiahan on toki monenlaisia. Ainakin niin toivon ;) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
PomppoK 31.05.2004 20:58:18 | |
---|
Onkohan tuo joku sen vakio, oon kuullut ennenkin. Hauska lohkaisu tuokin siinä mielessä, että on täysin vastakkainen tyypilliselle flirttailulle yleisön kanssa. Huumorintajua kysytään. Mitenkään liiemmälti aliarvioimatta keskiverto suomalaisen huumorintajua, ehkä vähän turhankin paljon kysytään huumorintajua. Kai minäkin silti olisin nauranut jos olisin kuullut keikalla jotakin vastaavaa :) Toisaalta lähes kaikki tietävät, mikä on esim. Kotiteollisuuden keikalla homman nimi, vittuilua odotetaan (ja saadaan). "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Tätä en ole kuullut keikalla vaan muualla, mutta miksei tämä kävis keikankin avaukseksi: "Minä se oon semmonen mies että minua ei pelekää kukkaan!" Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Tellervo 03.06.2004 09:24:58 (muokattu 03.06.2004 09:25:57) | |
---|
Tänä aamuna heräsin radiosta kuuluvaan messevään jutusteluun: Kotiteollisuuden miehethän ne siellä. Ja aivan armotonta alta lipan -itseironiaa kautta linjan. Puhuivat mm. itsestään ja omasta lavakäyttäytymisestään kolmannessa persoonassa, että Hynynen haluaa kohkata ympäri lavaa ja olla semmonen pahis äijä, mutta se ei voi kun on niin paljon lyriikoita joita pitää laulaa. Sitten toimittaja mietti että voisiko joku muu laulaa, ja kaikki purskahtivat nauruun: "Sie et taida tuntea niitä jätkiä. Jos bändissä edes laulaja ei osaa laulaa, niin mitä luulet muista...?" Sitten soitettiin "Minä olen", jonka jälkeen toimittaja sanoi että no eihän se niin paha ollut, on teillä varmaan huonompiakin biisejä. "Valtavasti", kuului vastaus. Eli eiköhän nuo oo aika huumor'miehii. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Larry 03.06.2004 09:48:04 (muokattu 03.06.2004 09:48:27) | |
---|
Tänä aamuna heräsin radiosta kuuluvaan messevään jutusteluun: Kotiteollisuuden miehethän ne siellä. Ja aivan armotonta alta lipan -itseironiaa kautta linjan. Oli joo Hynynen Peltsin ja Juuson vieraana YLEX aamussa. Jos joku muu kuuli tota juttua niin mä väitän, että Hynynen oli aika kännissä. Olin kuulevinani sellaista kangertelua paikka paikoin. No mutta sehän kuuluu äijän imagoon. Tosiaankin kuuntelin saman jutun radiosta ja enpä muista milloin viimeksi olisin kuullut niin monta "Vittu"-sanaa yhden haastattelun aikana kun tän. (Niin ja siis Ylen kanavalta...radio helsinki on eri juttu) Hynynen oli sillä tuulella, että ihan mitä tahansa sille sanoi niin se haukkui paskaksi. Paitsi että oli innoissaan Metallican keikasta ja ihmetteli kun yleisön joukossa haisi huumeet. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |