teukka 04.09.2015 10:18:33 | |
---|
Täytyy sanoa että totaalinen pettymys. En saa koko biisistä mistään kiinni. Toivottavasti muutakin on tarjolla. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Ianuarius 04.09.2015 11:15:07 | |
---|
teukka: Täytyy sanoa että totaalinen pettymys. En saa koko biisistä mistään kiinni. Toivottavasti muutakin on tarjolla. Mä luulen että ne on vaan kopioinu ton biisin 10 kertaa sille levylle. kek The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Oan 04.09.2015 11:59:06 | |
---|
Laulut tuosta itselläkin päällimmäisenä hyppäsi mitävittua-efektillä, mutta nyt viidennen pyöräytyksen jälkeen alkaa toimia. Täähän on oikein kiva. Yksittäisenä biisinä ei ehkä mitenkään ihmeellisesti säväytä, mutta alkoi sen verran mielikuvitus laukata että jos tämä on isomman tarinan yhtenä osapalasena siellä tyyliin King Diamond niin voi veljet. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
JanneO 04.09.2015 15:10:23 | |
---|
Parasta Diabloa pitkään aikaan ;) Ei ihan oikeasti tuo on hyvän kuuloinen biisi kyllä. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
Hetfield 04.09.2015 16:43:04 | |
---|
Burn: Tuo Nygårdin kliini laulu on ihan kelpoa mausteena ja pieninä paloina, mutta ei se nyt niin hyvältä kuulosta, että sitä pitäisi noin paljon viljellä. Mutta kuitenkin biisi itsessään on todella pitkän tauon jälkeen oikein hyvä! No joo ei nuo säkeistölaulut nyt oikein uponneet. Muuten kyllä näin reilun viiden kuuntelun jälkeen kuulostaa ihan kelpo kipaleelta. Alright, alright, alright! |
haunted 04.09.2015 17:30:47 | |
---|
Ei mua haitannu kliinit yhtää. Vähä erimoistaki oli ja hyvää. Ihan tarpeeks oli perinteistä takattakkattaaakkaatakaata mukana. Tulis vaan reippaasti uudistuksia! Miehet on miehistyny ja komistunukki vaan perkule entisestää! Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Mieleenjäävät ja iskevät biisit jäi kyllä jonnekin Renaissance-Eternium-akselille, sen jälkeen on ollut melko tasapaksua puuroa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
VeeKoo 04.09.2015 19:23:25 | |
---|
Itselle kolahti ja kovaa! Ei ole nämä vuosina 2000-2010 itseäni kovastikin säväyttäneet (Diablo, Lamb of god, Dead shape figure, Wintersun, Amoral...) metelöinnit saaneet lainkaan mielenkiintoa nousemaan viimeisimmillään tuotoksilla, mutta tämähän lämmitti heti ensikuuntelulta. Tuttuja elementtejä sieltä löytyi, mutta jotain muutostakin. Ehkä vähän enemmän olisi voinut kaivata rähinää lauluun, mutta toimivaa näinkin. Heti laitoin Joensuun keikalle lipun tulemaan. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Raiku 05.09.2015 10:37:47 | |
---|
"God! Forgive me now, cause i will soon belong to the sea, look at me now..." Jokainen paatunut diablo fani tietää mitä meinaan..tajusitteko? Eli kuunnelkaas tämän uuden perään kappale "in to the sea" levyltä Icaros, ei muuta Perkele kiittää.. |
Fantasmic 05.09.2015 17:27:39 | |
---|
Ku ei lähe ni ei lähe. Pettymys siihen nähden mitä näiltä miehiltä saattoi odottaa vaikkei itse biisissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ollut. Maybe huono sinkkuvalinta? Soiko tuolta välistä kenenkään muun korviin hetkittäin Sm3tana? |
Pikku-Henry 05.09.2015 18:08:08 | |
---|
Fantasmic: Ku ei lähe ni ei lähe. Pettymys siihen nähden mitä näiltä miehiltä saattoi odottaa vaikkei itse biisissä nyt varsinaisesti mitään vikaa ollut. Maybe huono sinkkuvalinta? Soiko tuolta välistä kenenkään muun korviin hetkittäin Sm3tana? Itse ainakin olen ollut todella tyytyväinen. Lienee levyltä ainoa vähänkään "kevyehkö"? Saattaa siksi selittää valinnan sinkkubiisiksi:) Kuka nyt muutenkaan ekalla maistiaisella parhaita temppujaan laittaa julki? Nummessa se levyn avaaja "The Call" kuulosti aivan prkleen tykiltä ja en malta odottaa, että kahden vkon päästä pääsee kuulemaan sen studioverssiona. Pitääköhän nokan valkaisukin lopettaa samana iltana? Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
Fantasmic 05.09.2015 18:41:45 | |
---|
Pikku-Henry: Kuka nyt muutenkaan ekalla maistiaisella parhaita temppujaan laittaa julki? Kuka nyt huonointakaan? No, odotetaan ja toivotaan. Ei ole Diablolta ikinä huonoa levyä tullut joten ei tässä nyt kirvestä heitetä kaivoon vaikka tuo nyt seitsemän vuoden odottelun jälkeen olikin löysä veto. |
Kapane 05.09.2015 23:24:22 | |
---|
Jotenkin tuntuu, että ne illat Sputnikissa on muisto vain ja viime aikoina ollaan lähinnä levitelty Vichyn Hommea naamalle ja katsottu lasten kanssa Uutisvuotoa ja Kingin uusintoja. Rainerikin botox on saanut näyttään 15 kesäseltä, mutta ilmeisesti eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu on vienyt pahimmat äänestä. Säkeistöt tosiaan laulaa pikkasen ujosti. Miksauksessa kun on toteutettu vielä vanhaa hyvää kaavaa, että jos se on semi paska, niin laita se hiljaselle, ja jos se on tosi paska, ni laita se kovalle, niin soppa on valmis. Kevyesti tässä haisee myös se, että D1ablo taitaa levynkannessa lukea. Pettymys on kova :( https://www.youtube.com/watch?v=Hoty_R0q1-8http://vimeo.com/46875594#at=0 |
teukka 06.09.2015 00:11:25 | |
---|
Tuota juuri kaipaan! Tuosta se itselläni alkoi. Ekat Diablo sävelet koskaan jotka kuulin. Se oli laakista selvää että bändi on kyl kova. En menetä toivoani. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
iso paha susi 06.09.2015 18:40:21 | |
---|
Onko minkään bändin levyä edeltänyt sinkkulohkaisu saanut ikinä posiitiivista hehkutusta? |
Kapane 06.09.2015 19:10:04 | |
---|
iso paha susi: Onko minkään bändin levyä edeltänyt sinkkulohkaisu saanut ikinä posiitiivista hehkutusta? Read My Scars varmaan aikoinaan? http://vimeo.com/46875594#at=0 |
BMF 06.09.2015 19:54:21 | |
---|
carnation: Mieleenjäävät ja iskevät biisit jäi kyllä jonnekin Renaissance-Eternium-akselille, sen jälkeen on ollut melko tasapaksua puuroa. Tämän allekirjoitan täysin. Oikein mitään mieleenpainuvaa ei yhtye eterniumin jälkeen ole aikaan saanut, ja tämä uusi pökäle valitettavasti tuo juuri uskoa tulevaan. Tämän perusteella ei jatkoon. Beat your dick like it owes you money. |
Oan 06.09.2015 20:10:55 | |
---|
Kapane: Read My Scars varmaan aikoinaan? Tämähän oli nimenomaan paha pettymys Renaissancen päälle. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Lappis 06.09.2015 21:19:06 (muokattu 07.09.2015 18:19:40) | |
---|
Oli muuten aika lailla pureksimista aikoinaan Scars-sinkussa Renaissancen murhaavan runttauksen jälkeen. Sentencediltä kuulostavat verse-osuudet saivat kyllä kulmakarvat koholleen useasti. Muistan, kun ostin sinkun, olutta ja reenikselle frendin kanssa tutustumaan kyseiseen tuotokseen. Diablon kaks ekaa levyä ovat muuten aika julmia tapauksia vieläkin. Eterniumilla kuuli jo eron ihan Rainerin ulosannissakin; Ei ollut vihainen kaveri enää, ei. Mutta noinhan se menee kaikilla. Ei mitään uutta auringon alla. Kyllä mä Diablon myöhemmästäkin materiaalista diggailen ja uutta odotellaan kovasti. |
Perro Stupido 07.09.2015 11:42:17 (muokattu 07.09.2015 11:42:34) | |
---|
Diablo on kyllä onnistunut hienosti uuden levyn promossa. Talbotit, grafiikat, avaruusteema, musavideot ja pienet maistiaiset levyltä herättää kyllä innostusta ainakin minussa. Ensi viikollahan se levy jo tuleekin. |