Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harley Benton D-Seed?
1
Nacox
01.09.2015 20:53:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan kuten otsikkokin paljastaa niin kyselisin kokemuksia/mielipiteitä kyseisestä härpäkkeestä. Hankinnassa olisi siis keikkakäyttöön delay-pedaali. Ehdottaa saa myös parempaa värkkiä mutta mieluiten alle 100€.
 
Antti1
01.09.2015 21:12:27 (muokattu 01.09.2015 21:13:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millaista soundia etsit? Selkeästi värittynyt, jopa tunkkainen, vai kirkkaampi ja kliinimpi, jotain muuta? Millaisia ominaisuuksia kaipaat?
 
Otsikon laitteesta mulla ei ole mitään kokemuksia, mutta halpiksista uskallan suositella Biyangin vaaleanpunaista möykkyä, mikä nyt sitten mahtoikaan olla mallinimeltään. AD-10 ehkäpä, saattaa löytyä halvalla käytettynä. Se on juuri sellainen "analoginen" soundiltaan, vaikkei ko. termi soundiin liitykään millään tavalla. Nuhainen, tuhnuinen, muhjuinen, tunkkainen ja ennenkaikkea hyvä.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Nacox
02.09.2015 14:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellaseen musaan mitä itse soitan soundi kuulostaa ainakin youtube videoiden perusteella hyvältä. Käsittääkseni tuossa loodassa saa valita neljästä modesta (copy analog reverse ja modulation), itse todennäköisesti tulen käyttämään eniten tuota copy modea. Kyselyni oli lähinnä sitä varten että miten käytännöllinen ja kestävä laitos on.
 
Barska
04.09.2015 10:45:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on tollanen, tosin JoYo merkkinen versio, joka siis sama laite. Ostin heräteostoksena puolisen vuotta sitten. Oli halpa. Ostin vain kokeillakseni, että teenkö tap-tempolla oikeasti mitään. Lautaan päätyi ja melkein joka päivä tuota on nyt poljettu.
 
Soundaa ihan riittävän hyvältä, etenkin modulation-dilsa on kiva mun korvaan. Itsellä on tuo sillai et copy-mode särö-leadeille ja modulation puhtaammille. Reverse ja analog-modeja en oo tarvinut. Mulla räkissä vanha Rolandin GP-8, jonka delay on kai(?) aika samaa kauraa ku vanhat Boss DD-sarjalaiset. Siihen verrattuna tossa Copy-modessa on pikkasen enemmän hi-cuttia viiveissä, joka taas mun mielestä on hyvä juttu. Tap tempolla saa pitkiäkin viiveitä, jos tarvii.
 
Seuraava purkki laudassa/signaali ketjussa on mulla Eventiden H9, joka tuli hommattua ajatuksella, et voi heivata d-seedin laudasta. No, mun mielestä olikin kuitenkin kiva, kun on potikat, mistä säätää jotain tarvittaessa lennossa. Ja edelleen Joyo soundaa riittävän hyvälle, joten on vieläkin laudassa. Ikuinenhan toi tuskin on, mut ei toi ihan rimpulaltakaan vaikuta. Ai joo, mulla piti hetki harjoituspolkea, että sai tap-tempo/muisti-tilan vaihdon sillai sujuvaksi. Mut se siis käyttäjälähtöinen häiriö, ei vika laitteessa.
 
Kiteytettynä, pirkka-pedaalihan tuo on. Halpa, ajaa asiansa. Yllättävän hyvä ostos oli.
 
All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «