waukku 29.05.2004 15:22:16 | |
---|
On se Kumma kun ostin tennarit, oikeen pitkä vartiset viime kesänä ne oli kaikkien mielestä kauheat, mairittelevin kommenti oli: "siis aivan järkyttävät." Noh, nyt ne on ilmeisesti muodissa ja nämä samat ihmiset jotka silloin haukkui kenkiäni ovat nyt kyselemässä mistä ostin,paljon makso ja sanovat kenkiäni hiton hienoiksi! Kehtaako niitä enää ees käyttää? Pelottavaa miten markkinavoimat voi kääntää järkyttävän aivan ihanaksi. Nyt joka ikisellä saatanan miss sixxxxty beibellä on tennarit..Mut joo, kohan nyt piti päästä sanomaan.. Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Viceroy 29.05.2004 21:52:45 | |
---|
No, tärkeintä että itse tykkää. Olen kai sitten muodin perässä kulkija, kun ostin nämä viimeisimmät tänä vuonna :p Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Jenka 29.05.2004 23:07:27 | |
---|
on se kummaa kun maku muuttuu muodin mukaan... Summer make good. |
Adelheid 29.05.2004 23:14:52 | |
---|
Lyhyesti sanottuna älytöntä. Minulle kävi samalla tavalla kun olin n. 10 vuotias. Kyseessä taisi olla nappiverkkarit. |
mongoloidi 29.05.2004 23:15:54 (muokattu 29.05.2004 23:16:35) | |
---|
No, tärkeintä että itse tykkää. Olen kai sitten muodin perässä kulkija, kun ostin nämä viimeisimmät tänä vuonna :p Ite oon varmaan sitten muodin edelläkävijä,koska omat tennarit on lähemmäs neljä vuotta vanhat. Nekin on jo varmaan kolmannet tai neljännet tennarit,mitä oon omistanu. |
agentti 30.05.2004 14:11:17 | |
---|
v*ttuako väliä mikä on muotia ja mikä ei jos ite tykkää pitää jotain vaatteita, ihmiset kitisee mitä ihmeellisimmistä asioista "Tällä naamalla voi vain kusta muuntajaan" -Metallityöläinen
| MEKKALA #7
Kyllä Esa osaa. |
Dunga 30.05.2004 14:54:40 | |
---|
v*ttuako väliä mikä on muotia ja mikä ei jos ite tykkää pitää jotain vaatteita, ihmiset kitisee mitä ihmeellisimmistä asioista Komppaan, turhaa valitusta. Valmiina...ottaa slipoverin poois...ottaa sukat poois...ottaa housut poois...olkaa hyvä, kiitos. IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
waukku 30.05.2004 15:11:50 | |
---|
Eih, mutta jo semmoset ihmiset käy ärsyttämään keiden pää on noin helposti käännytetävissä. Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Dunga 30.05.2004 15:39:48 | |
---|
Eih, mutta jo semmoset ihmiset käy ärsyttämään keiden pää on noin helposti käännytetävissä. Sellainen ärsyttää minua, että jos joku pitää todella todella paljon jostain esim. vaatekappaleesta, muuttaakin mielipiteensä täysin, jos samanlaisia tapauksia alkaa näkyä muillakin tai siitä tulee "muotivillitys". Valmiina...ottaa slipoverin poois...ottaa sukat poois...ottaa housut poois...olkaa hyvä, kiitos. IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
agentti 30.05.2004 16:06:05 | |
---|
Sellainen ärsyttää minua, että jos joku pitää todella todella paljon jostain esim. vaatekappaleesta, muuttaakin mielipiteensä täysin, jos samanlaisia tapauksia alkaa näkyä muillakin tai siitä tulee "muotivillitys". komppaan! "sätkynukkeja" semmoset "Tällä naamalla voi vain kusta muuntajaan" -Metallityöläinen
| MEKKALA #7
Kyllä Esa osaa. |
akame 31.05.2004 12:46:03 | |
---|
mulla on sellaset tennarit ja ketuttaa kyllä kun kaikki barbiet on nyt ostanu samanlaiset, kun aina ennen olivat haukkumassa. Tänään harjaan hampaani. |
oliivi 31.05.2004 16:36:40 | |
---|
*pienen pieni ääni* Mun mielestä varrelliset tennarit on ihan yhtä kamalia kuin aina ennenkin.. Öh. Vaikka se ei välttämättä kauheasti lohduta. Mutta joo. Onhan nykyään verkkolippiksetkin muotia. Kohta varmasti olkatoppaukset ja permanenttikin.. Sellasta se vaan on. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
Sellainen ärsyttää minua, että jos joku pitää todella todella paljon jostain esim. vaatekappaleesta, muuttaakin mielipiteensä täysin, jos samanlaisia tapauksia alkaa näkyä muillakin tai siitä tulee "muotivillitys". Joo, minäkin oon törmännyt tohon muutamaankin otteeseen. Ite kun en edes tiedä että mikä on milloinkin muodissa saatika sitten että välittäisin siitä hiitojakaan. Sitä tulee vaan aina hankittua mitä milloinkin huvittaa. Tuuli on kiireistä ilmaa. |
Henko 31.05.2004 22:39:06 | |
---|
Muotijutuista muuten, hirveän näköistä nykyään kun muodikkailla naisilla on vaaleensiniset farkut, joiden lahkeensuut ei ihan mahdu nykymuodin mukaisten saappaanvarsien alle eikä päälle. Horror Sweet Horror. |
Valdemar 01.06.2004 22:54:03 | |
---|
Itsehän omistan lenkkarit. Backseat of a trans-am! |
Skywalker 01.06.2004 23:08:12 | |
---|
Mitä kengillä tekee? Nyt vittuun siitä pomppimasta tai tulen ja taitan jalat poikki. |
rakki 03.06.2004 17:55:51 | |
---|
Mitä kengillä tekee? Niiden avulla voi olla keinuissa kengänheittoa, tai niistä voi tehdä hiirille pesiä vaikka vasitellen Ääliöt hintit. |
seitikki 03.06.2004 21:48:55 | |
---|
Et kehtaa! Nolo! "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
waukku 05.06.2004 10:22:19 | |
---|
Sellainen ärsyttää minua, että jos joku pitää todella todella paljon jostain esim. vaatekappaleesta, muuttaakin mielipiteensä täysin, jos samanlaisia tapauksia alkaa näkyä muillakin tai siitä tulee "muotivillitys". Missäköhän kohtaa olen sanonut että enää en pidä kengistäni? Olen edelleen sitä mieltä että tennarit ovat mahtavuutta ja käytän niitä edelleen...Minua vain vituttaa joskus ehkä hieman kun joku saatanan hölmö "tuttu" joka on vielä viikko sitten nauranut kengilleni, tulee nyt luokseni ja sanoo nätisti hymyillen" Kato mie ostin samanlaiset kengät koska ne on ihan saatanan hienot" Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Slapit_87 05.06.2004 10:39:29 | |
---|
Lyhyesti sanottuna älytöntä. Minulle kävi samalla tavalla kun olin n. 10 vuotias. Kyseessä taisi olla nappiverkkarit. Tää on niin tuttua... Live fast, die young!! |