-Johtaja- 29.05.2004 00:25:27 | |
---|
Kova se on yritys tehä vaikutus, mut sitte ku pitäs tytöille soittaa kaunista musiikki nii silloo vast hokaa etten osaa ees mitää kaunista biisiä... sit sitä yrittää jonku pienen sointupaskan vetää ja kiroo sitä ku ei oo harjotellu näit "tyttö biisejä".. |
ragdell 30.05.2004 17:30:13 (muokattu 31.05.2004 16:31:20) | |
---|
minuun tekee vaikutuksen kitaristi joka oikeasti osaa soittaa.ei sen "tyttö-musaa" tarvitse olla. asia on sitten erikseen nämä yläastetytöt joihin voi tehdä vaikutuksen jo kunhan vain pitää kitaraa kädessä.joillakin siis toimii naisten saanti näinkin helposti. |
Kärpäsruoska 31.05.2004 16:27:41 | |
---|
Joo. Negatiivisen vaikutuksen. Johtuu kai siitä että, olen ruma. Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Joo. Negatiivisen vaikutuksen. Johtuu kai siitä että, olen ruma. Olen. Positiivisen. (vaikka olenkin paska kitaristi..) Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike! |
superfly 31.05.2004 19:22:53 | |
---|
Pakkohan se on jollain tavalla vaikutus tehdä joka treeneissä, kun kaksi naista soittaa meidän orkesterissa. http://www.silhuetti.tk |
ROuster 02.06.2004 16:33:14 | |
---|
Vetäsin kuule telttaretkellä akustisella teräskielisellä Under the Bridgen ... oli tytöt varmaan haarojen kohralta kuumempia ku nuotio sen jälkeen... en sitte tiedä johtuko se mun soitosta (ja loistavasta laulusta) vai Kilpisjärven luonnosta... olin kyllä koko reissun ajan vähän kebabilla, mutta tommonen herkkä mielentila voi myös avata vaikka lisää oktaaveja tai seksikästä karheutta omaan ääneen... kannattaa kokeilla musisointia vaikka yhen mäyriksen jälkeen ni johan alkaa alttariehdokkaita pyörimään ympärillä =) Hendrix + Fender =
I surrender |
U.Honey 05.06.2004 03:51:32 | |
---|
En oikein muuten kuin, että yksissä bileissä vetelin kitaralla Angel of Deathia ja eräs virolainen vaihto-oppilastyttö sanoi ihaillen, että: "I have never seen guitar played like that!". Kuulit väärin, hän sanoi "I wish I had never seen guitar played like that!" ;-) My name is Baron, U.Honey Baron. |
mathias 05.06.2004 03:54:32 (muokattu 05.06.2004 03:54:46) | |
---|
Oletko tehnyt naisiin vaikutuksen soitollasi? Yhden kerran. Veikkaanpa että vahinko oli se. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Metallica mies 10.06.2004 23:17:31 | |
---|
Kyllä, hyvä etteivät itkeneet kun soitin Nothing else mattersia musiikin tunnilla. BLACKENED! |
toxic 10.06.2004 23:20:05 | |
---|
Kyllä, hyvä etteivät itkeneet kun soitin Nothing else mattersia musiikin tunnilla. Miksi sinä niin menit tekemään. Nothing else mattersia ei saa soittaa, kuin omassa huoneessaan ja hiljaa. |
JS 11.06.2004 09:31:08 | |
---|
Kyllä, hyvä etteivät itkeneet kun soitin Nothing else mattersia musiikin tunnilla. Sama täällä... Koulun paska halpis-Ibanez ei nimittäin millään pysynyt vireessä :) "mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus |
Lord of the strings 11.06.2004 12:47:53 | |
---|
Oletko tehnyt naisiin vaikutuksen soitollasi? Seitsemän vuotta nuorempiin kyllä. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
Metallica mies 11.06.2004 13:24:30 | |
---|
Miksi sinä niin menit tekemään. Nothing else mattersia ei saa soittaa, kuin omassa huoneessaan ja hiljaa. Joo mutta me soitettiin ihan bändin kanssa ja tyttöjen piti laulaa mutta eivät osanneet sanoja nii sitten ne vaan kattovat vierestä. BLACKENED! |
toxic 11.06.2004 13:25:37 | |
---|
Joo mutta me soitettiin ihan bändin kanssa ja tyttöjen piti laulaa mutta eivät osanneet sanoja nii sitten ne vaan kattovat vierestä. Hmph. |
EtG 11.06.2004 13:38:59 | |
---|
uskoisin että joku tyyliin "Don't cry" uppoais tytöihin.... mä oon tehny mutsiin vaikutuksen mun soitolla muuta sillonki se luuli että soitin toista biisiä...hahahha Pakkanen karistaa nudistit |
Progressiveland 11.06.2004 13:39:41 | |
---|
olen tehnyt lähtevän vaikutuksen kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
toxic 11.06.2004 13:54:40 | |
---|
olen tehnyt lähtevän vaikutuksen Minun vaikutukseni tuli jo... |
tommiot 11.06.2004 23:46:00 | |
---|
Miksi sinä niin menit tekemään. Nothing else mattersia ei saa soittaa, kuin omassa huoneessaan ja hiljaa. Mä tein näin... mutta nauhotin ja pistin nettiin (eip... en anna linkkiä :) ) Kyllä soitosta tuli kehuu mutta laulu... jooh... :) |
Muurari 11.06.2004 23:56:21 | |
---|
tiettävästi aikoinaan ainakin mummooni tein vaikutuksen soittamalla hänelle entisaikojen ikivihreitä. Se jokin sinulla on... |
Slayerizer 12.06.2004 00:43:32 | |
---|
Eikös se ole niin että Rokki vetää naisia ja metalli miehiä.....korjatkaa jos oon vääräs Meillä päin se menee, että metalli vetää miehiä ja tekno/pritnispiörs/paska vetoaa naisiin. Surullista. |