Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar id 30w vs 60w!
1
Tuoppi99
23.08.2015 14:23:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon pitkään ajatellut uuden vahvistimen hommaamista ja olen alkanut harkita kovasti juurikin blackstarin id sarjaa. Katsoin Blackstarin edustajan demon kyseisestä vahvistin sarjasta ja 60w versio kuulosti aivan loistavalta omaan korvaan. Olen kuitenkin hinnan puolesta kiinnostuneempi tuosta 30w versiosta joten onko siinä yhtä hyvä saundi kuin 60w versiossa?
 
Antti1
23.08.2015 15:14:19 (muokattu 23.08.2015 15:16:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos pääset itse testaamaan kauppaan, niin suosittelen ehdottomasti tekemään ko. reissun. En ole itse testannut kumpaakaan, mutta melko varmasti ne kuulostavat erilaiselta. Voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni tossa 30W mallissa on pienempi kaiutin, joka yleensä tekee soundista aika paljonkin erilaisen.
 
E: Tjaa, näyttäisi kuitenkin olevan 12" malli ainakin Thomannin sivujen mukaan, Blackstarin nettisivuilla ei lukenut ko. tietoa äkkivilkaisulla lainkaan. Ehkä sekoitan johonkin toiseen Blackstarin pikkucomboon.
 
E2: Lukihan siellä, kun pistää rillit päähän ja katsoo tarkemmin. 12" elementti siinäkin.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Metalkallo
23.08.2015 19:05:47 (muokattu 23.08.2015 19:11:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

60w suoraan vaan on sitten tehoa heti jos tarttee, ja koska näissä on tarpeelliset äänentason säätimet niin näillä ei tartte pelätä liian kovaa meteliä. Sama soundihan näissä pitäisi olla oli sitten iso tai pieni erona vain watit.
 
Muistaakseni siinä 60wattisessa oli jotakin mitä 30w ei ollut.
 
Mulla oli 100w id nuppi ja nyt ostaisin jonkun muun vahvarin jos saisin valita, kuten esim. tech 21. Ei id huono ollut ollenkaan, mutta ei se lopulta tarjonnut mulle sitä mitä halusin.
 
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
Tuoppi99
23.08.2015 20:42:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

60w on oikeastaan vain midin säätö nuppi jonka 30w:hen saa sen insider softan kautta. Mutta loppujen lopuksi ei se laatu varmaan huonommaksikkaan mene jos ton 30w version ostaa kun vertaa vanhaan fenderin g dec jr:iin joka on ollut nyt aikaisemmin käytössä.
 
Metalkallo
23.08.2015 23:28:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoppi99: 60w on oikeastaan vain midin säätö nuppi jonka 30w:hen saa sen insider softan kautta. Mutta loppujen lopuksi ei se laatu varmaan huonommaksikkaan mene jos ton 30w version ostaa kun vertaa vanhaan fenderin g dec jr:iin joka on ollut nyt aikaisemmin käytössä.
 
Joo, ei ainakaan huonommaksi mene tuosta fenderistä.
 
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
heviäijä
24.08.2015 16:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mid-säätimen puuttuminen voi olla hyvinkin perseestä. Puhun omasta kokemuksesta. Mustangissa piti ladata tietokoneelle fender fuse että pystyin säätämään. Tosi kivaa käynnistellä läppäriä ja räplätä middleä asennosta 6 asentoon 7.
 
SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «