santakasa 27.05.2015 04:18:56 | |
---|
Kesäkortsu Ou jea, kuuma kumma kesä tää helteinen. Au jau, puuma tumma lyhyt sääri naisen. Sylissäni tippuriluola. Paha tuota nuolla, vailla kortsua kesän päässä kielen nokas. Kuoli uusavuton tää luolan tippuriin nääs. kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
santakasa 11.06.2015 20:33:50 | |
---|
Vessanpöntön kuolema Monta aamua ja iltaa jouduin pönttönä syödä, monta päivää ja yötä, koitui suuhuni kakkaa. Enää en voinut sietää kahvin jälkeistä saastaa. Kohta hetkeni tullut, täältä pois pääsen. Olen vessassa kuollut. Aamunkoi valkeni aamulla. Päälleni tippuvat ruskeat nuo elämäni kohtaamiset yksinäisen reiän kanssa. Sai riittää kestäminen. Posliinini tän hajotin. Kohta hetkeni tullut, täältä pois pääsen. Olen vessassa kuollut. kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
Berzerkowitz 22.06.2015 21:50:56 | |
---|
tää dää dää KAKKATIKKARI! tää dää dää KAKKATIKKARI! tää dää dää KAKKATIKKARI! UH! |
dts9624 01.07.2015 22:53:27 | |
---|
Hei, ja kiitos mielenkiinnosta, valinta ei juuri kohdistunut sinuun, Ei, ei meitä oikeasti kiinnosta, tutustua edes piirun vertaa sinuun Luuletko että parhaat tyypit palkataan? Luuletko että hakemukset luetaan? Me tuska sanoiksi nyt puetaan ja unelmasi murskataan C Sun täytyy olla tuttu, sukua tai muuten haluttu meriitit on meriittejä verisiteet väkeviä tutkinnot on paperia tutkinnot on paperia! Sun täytyy olla tuttu, sukua tai muuten haluttu meriitit on meriittejä verisiteet väkeviä tutkinnot on paperia tutkinnot on paperia Älä tuhlaa aikaa haikailuun, vaan mene takaisin kouluun Palaa lähtöruutuun |
dts9624 01.07.2015 23:05:09 | |
---|
Porvarin rouva, pyyhkii huulensa, juotuaan kristallilasista. Lasten kyyneleet, makean suolaiset, eivät koskaan lopu maailmasta Jo vuosikymmeniä, on nielty kaikki kiltisti, otettu kasvoille, leikkaukset ja säästötoimet Sitten vielä ihmellään kahvipöydässä miksei OAJ:tä ota kukaan tosissaan miksei OAJ:tä ota kukaan tosissaan? Hei ahtaaja, saat vähemmän palkkaa. Haista vittu se huutaa, lakko välitön ja satamat seis Hei metallimies, saat vähemmän palkkaa, Se sanoo: Ime munaa lakko välitön ja tuotanto seis Hei opettaja leikataan sata miljoonaa Se sanoo, no mutta kun minä... ja jatkaa tyhjää jupinaa Miksi opettajat eivät käytä aseita, mene lakkoon aloita koskaan työtaisteluja Miksi opettajat eivät puolusta lapsia, lakkoon mennään vasta kun on kyse omista lomista |
Tässä tällanen syksyinen kappale, ja ihan silläkin, ettei topikki niin hirveesti tippuis. MUN TELKKARISSANI KESKEN JÄÄ vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää kun ei oo jussu pöyhönen sen tuotanto ois just niin löyhönen vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää oispa leskinen, niin kattoisin ja leristä viis, ma juicea tarkoitin vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää kun ei oo siltsu sillanpää vai olikse ykköskaurel, tiäräk sää vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää kun apulannan virtanen on huulisynkaltaan niin tuneinen vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää voi miks toi hanhiniemikään ei oo niin symppis niinku teksteissään vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää mä tahdon mikko kuustosen kun vielä ehkä kestäis luusto sen vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää mä tahdon nähdä peitsamon ja kuulla lasisen koottavan muurahaiskeon vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää mä tahdon unto monosen sen satumaa on kuitenni se ykkönen vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää kun anna abreu tulkitsee ei kai jonne aaron hiplaile itsee vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää ei kolehmaisen makikaan vois pystyy tätä farssii huonontaan vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää mä diggailen peer gyntistä, mutt se on kai tähän formaattiin liian syntistä vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää ei ees pate mustajärvellä vois tätäkään hommaa enempi tärvellä vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää ois lönholmi tai kettunen ja jarmo nikku varteen atraimen (miri miettistä unohtamatta) vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää mä tahdon nähdä hendrixin se näyttäis tolle golden top les paul -jätkälle muutamankin niksin vain elämää, ei sen enempää mun telkkarissani kesken jää olis enemmän vaan suomi-soulia ne jätkät kun kätilöi sydäntä, ei tarvita doulia |
santakasa 06.10.2015 09:50:15 (muokattu 06.10.2015 09:56:07) | |
---|
Syksyn kuolemaa Loppui kesä laima. Alkoi syksy tahmea. Mieleni kovin apena puin päälleni taminetta. Kävelin kadulla lehtien pudotessa ystäväni kävellessä Pekkana jäi suruunsa mustanaan ei huomannut päälleajanutta rekkaa. Riittänyt viina ei mukanaansa mut vei. Kehossani virtasi veri hukkunut on verimeri. Kävelin kadulla lehtien pudotessa ystäväni kävellessä Pekkana jäi suruunsa mustanaan ei huomannut päälleajanutta rekkaa. kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
dts9624 08.10.2015 00:21:29 | |
---|
Lapsi tottuu että töitä tehdä ei elääkseen, sosialisaatioprosessista saa hän kyllä tarpeekseen, oppii näkemään, että geeninsä on saanut lahjaksi ihmisiltä joita kohtalo niin kovakouraisesti, käsitteli Sä et saa olla hoidossa, kuin kaksikymmentä tuntia jos sun vanhemmat ei oe duunissa Mutta älä anna sen sun elämääsi leimata tai rajoittaa luokkarajat ylittäviä, kaverisuhteita Pue lapsesi viehättävään pukuun, jotta päiväkodin henkilökunta tunnistaa luokkasi Pidä rintamerkki esillä, aina näkyvissä jotta päiväkodin väki näkee luokkasi Suuri kirjailtu T-rinnassaan, marssivat he risusavottaan Hurraa, hurraa, hurraa Suuri kirjailtu T-rinnassaan, marssivat he risusavottoon Hurraa, hurra, hurraa |
dts9624 15.10.2015 01:29:17 | |
---|
säe sydämiä silmissä on tunnet olosi heikoksi kun joku sanoo sanoja jotka kerran sinä itsekin olet sanonut toiselle esi-kerto Mikä aikaan saakaan sen jännän tunteen aivan kuin astut vaakaan etkä tiedä minne viisari liikahtaa Kerto Tää tunteiden mutkikas tie Aina mennessään jokaisen vie Etkä tiedä parempaa kuin sen hetken jonka saa toista rakastaa säe2 Jos punainen maali loppuu miten maalaisit kaupungin kauniimpia päiväunia kun näet yhä uudestaan aina samasta aiheesta säe3 Avautuu maailma uusi kun riidat jo riittävät ja naapurisikin tuntee sun sydänlankasi äänet ja niiden sointukuviot toista esi-kerto ja kerto, toista kunnes kyllästyt. |
Lennu 15.10.2015 08:23:49 | |
---|
(edellinen inspiroi) Nopeusmittari heilahtaa kaakkoon kuin vaakan mittari Riippuu paljonko painaa poljinta tai kiloja Lski, läski! Keitä mäski Tee herkkupontikkaa! "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
dts9624 15.10.2015 11:13:13 | |
---|
Kerron sulle salaisuuden uuden mutta vasta jälkeen kello kuuden saunakaljan juon ja otan uuden mainitsinko jo kello kuuden? Kun tunnen lähestyvän huulen lempeästi kuin keväisen tuulen niin silloin kehotuksen kuulen painu vaikka ultima thuleen Nyt tyhjennän mä suolen suolen ennen kuin mä kuolen kuolen haavojani hiljaa yksin nuolen sitten vajassani puuta vuolen |
dts9624 15.10.2015 11:21:24 | |
---|
Yrjölle maistuu purjo, paremmin kuin makkara Ei Yrjö ketään enää murjo, on hän kuin päivänkakkara Silmillänsä katsoo maailmaa, etsii lautaselta pientä unelmaa Purjonpala etuhampaissaan Hän rakastaa, hän rakastaa Maijalle maistuu nakki, paremmin kuin omena On kadonnut syömmein takki se oli vaalea ja komea Silmillänsä katsoo maailmaa etsii takkia kuin pientä unelmaa Nakki suuri poskessaan Hän kaipaa vaan, kaipaa vaan Yrjö näkee itkevän Maijan naisen punavihreän Saa Heikki jälleen Kaijan viiksekkään naisen takakireän Silmillänsä katsoo maailmaa ei mitään kumpikaan nyt kaipaa Syövät purjoa ja nakkia Yrjö Ryti paijaa omaa Maijaa |
santakasa 15.10.2015 13:32:10 | |
---|
dts9624: Yrjölle maistuu purjo, paremmin kuin makkara Ei Yrjö ketään enää murjo, on hän kuin päivänkakkara Silmillänsä katsoo maailmaa, etsii lautaselta pientä unelmaa Purjonpala etuhampaissaan Hän rakastaa, hän rakastaa Maijalle maistuu nakki, paremmin kuin omena On kadonnut syömmein takki se oli vaalea ja komea Silmillänsä katsoo maailmaa etsii takkia kuin pientä unelmaa Nakki suuri poskessaan Hän kaipaa vaan, kaipaa vaan Yrjö näkee itkevän Maijan naisen punavihreän Saa Heikki jälleen Kaijan viiksekkään naisen takakireän Silmillänsä katsoo maailmaa ei mitään kumpikaan nyt kaipaa Syövät purjoa ja nakkia Yrjö Ryti paijaa omaa Maijaa No nyt oli verbaalista tykitystä, että plussa tuli! kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
dts9624 02.11.2015 00:21:18 | |
---|
Pyrin huonouteen tässä mm. tarinankerronnallisella rakenteella, joka näennäisesti kertoo tarinaa mutta se ei etene, ja voisi periaatteessa jatkua vieläkin pidempään samalla huonouden voileipäbuffetin-herkkukaavalla. Pilleriä pyörittävä äijä hämmästyy, kun vessanpönttöön pulloposti jostain ilmestyy Löytyneekö tähän jokin järkeväkin syy Miksi moiseen touhuun kukaan enää ryhtyy Pullon onkii pöntöstänsä Reko Österman Mies joka kohtalokseen sai vain kamalan Naamavärkin jolla jäänyt oli aina ilman Paitsi vuonna 52 kun pääsi paidan alle Wilman Pullo haisee paskalta ja korkki jumittaa, Reko ähkii tunnin kunnes korkin irti saa Harmikseen ei oppinut hän koskaan lukemaan On apuun haettava naapurista vanha Kustaa Mitäs mikäs pullo sinulla on kädessä huutaa Kustaa katsoo Rekoa äimänkäkenä Reko kertoo ongelmansa perinjuurin jaksain Kustaa lupaa lukea, mut pane ensin maksain Kustaa lukee hitaasti ja tarkkaan tavailee , apuraha-anomuksen säkeet tulkitsee allekirjoituksena on vain erikoinen Herra Vee joka tuen taiteellensa nälkäisen tarvitse Humpuukia sentään, silkkaa hevon kukkua Reko kaataa viinaa kohti omaa kurkkua Halusin vain paskoa ja sitten nukkua Nyt joudun miettimään taitelijan mulkkua |
Berzerkowitz 12.11.2015 17:15:08 | |
---|
vittuako pitää lapsille koulussa tuputtaa jeesus-satuja? ei mekään mennä lähi-itään Kalevalaa kenenkään kurkusta alas pakottamaan |
dts9624 16.11.2015 00:48:36 | |
---|
Mentävä ihmisen on Kadonnut tie loputon Elämä syö meidätkin Enää, pitele, ei milloinkaan Syntynyt tuo jumaluus mielessä pienen lapsen Pidätkö nyt arvossa Halua, mitata, arvojaan Minä kuulen kertojasta sana vaihtaa merkitystä Sitä vartoo ääni päästä Sanojaan vaihtamaan Kahleitaan rasvaamaan Pakenemaan omatuntoaan |
velipesonen 18.11.2015 19:57:46 | |
---|
Mun mielestä sää dts oot huono ja huonontunut vaan koko ajan tässä matkan varrella. RESPECT ja hattu päästä, määän. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
dts9624 18.11.2015 21:06:54 | |
---|
velipesonen: Mun mielestä sää dts oot huono ja huonontunut vaan koko ajan tässä matkan varrella. RESPECT ja hattu päästä, määän. Kiitos, mutta tiedän pystyväni huonompaan, on rimoja joita en ole alittanut. Eespäin veljet, tiellä mannaisen lesitiinisekoitteen. |
velipesonen 21.12.2015 07:54:04 (muokattu 21.12.2015 08:17:15) | |
---|
Se paskaa kiihoittaa silloin kun vauhdin mä saan se paskaa kiihoittaa, olla saan paskainen. Silloin paskantaa ja paska kuin olla mä voin. Paskainen olla saan silloin kuin vauhdin mä sain. Paskainen oon! EDIT: Paskaa vituttaa, olla kuin paskainen vain. Silt' paskainen oon'. EDIT2: Paskaa kiihoittaa, silloin kuin paskainen oon - siis paska mää oon (ja paska olla mä saan, silloin kun vauhdin mä saan, siis paska olla saan) "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
santakasa 22.12.2015 16:01:10 | |
---|
Jaskan joululaulu Joulu, joulu saapunut on mieliimme meihin, hei! Koulu meilin mulle on lähettänyt ainiaaks, keil' ne eteenpäin välittäisin tänne maahan Suomeeni? Oi, jouluyö sa autuas, anna armoa sydämiimme! Voirasvaa pimeyteen ja hunajaa kinkkuihimme! Joulu, joulu häipynyt on lapsemme mielistä vain. Luomulohtakaan ei pöydäs' vaan risuoksaa vain sain. Mutta yhtä en koskaan unhoit' rakasta Pohjolan suomuit! Oi, jouluyö sa autuas, anna armoa sydämiimme! Voirasvaa pimeyteen ja hunajaa kinkkuihimme! kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |