jpousi 12.03.2015 15:34:25 | |
---|
Itse en pidä sitä vähän kömpelöä LPJ-levyä kovin nättinä. Ei minulla ainakaan vaihtotouhussa mitään huijausideaa mielessä. Myöskään en ole kellekään väittänyt että kitara olisi muuttunut muuksi malliksi lätkänvaihdolla. Ihan samalla lailla olen vaihtanut muihin kitaroihin pleksejä ja muita muoviosia. Oho, eiku! |
JaaGeRMaisTeR 12.03.2015 23:26:22 | |
---|
jpousi: Itse en pidä sitä vähän kömpelöä LPJ-levyä kovin nättinä. Ei minulla ainakaan vaihtotouhussa mitään huijausideaa mielessä. Myöskään en ole kellekään väittänyt että kitara olisi muuttunut muuksi malliksi lätkänvaihdolla. Ihan samalla lailla olen vaihtanut muihin kitaroihin pleksejä ja muita muoviosia. Ei tässä varmasti ketään huijariksi olla ristimässä. Tuo nyt on muutenkin tuollainen muovilätkä. Ihme että pysyvät tallessa. :) |
Khassera 13.03.2015 00:13:04 (muokattu 13.03.2015 00:14:27) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Aina voi koittaa väittää, että on Studio faded. Faded studio special limited edition melody junior. Aivan sama vaikka ois pahvivaneriyhdistelmää kunhan lavassa lukee GeeGee. Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään. |
JaaGeRMaisTeR 13.03.2015 00:26:04 | |
---|
Khassera: Faded studio special limited edition melody junior. Aivan sama vaikka ois pahvivaneriyhdistelmää kunhan lavassa lukee GeeGee. Juuri näin |
tuomittu 13.03.2015 09:38:11 (muokattu 13.03.2015 09:38:54) | |
---|
Metalkallo: Mutta vaikka sen ottaisi pois se ei poista sitä tosiasiaa, että jos yhtään tietää näistä Gibsonin alamalleista niin jo kitarasta itsestään huomaa ulkoapäin mikä malli kyseessä. Tuossa mielessä vähän turhaa irroittaa sitä lätkää. Näihä seo. Mutta eihän se lätkä kovin nätti kyllä ole. Tuommosia kauhean isoja rumia kirjaimia, että varmasti näkyy festarilavalta leirintäalueelle asti, että siellä se köyhä soittaa halpisritsalla, kun ei ollu varaa kunnon vehkeisiin. Olis menny hippi oikeisiin töihin, niin olis varaa ostaa custom, jota vois sitten arki-iltaisin vähän makuuhuoneessa hiplailla sillä aikaa, kun vaimo kattoo salkkareita ja sivusilmällä vahtii lapsia. Haaveilla siinä samalla vähän rokkitähteydestä ja siitä, että eturivin tytöt näyttää tissot heti ku eka piisi pärähtää käyntiin. Vähän alkaa ottaa eteen siinä niin haaveillessa, kunnes vaimo huutaa, lopeta se saatanan renkutus ja tule vahtimaan lapsia, kun on mahdoton keskittyä lapsiin ja salkkareihin yhtä aikaa. Ja onhan ne salkkarit jumalauta katsottava, että pääsee vähän edes irti siitä omasta masentavasta arjesta. Illalla yritetään lähestyä vaimoa, että jos vähän rönttöstä heruis, kun niin avuliaasti autettiin lastenkin kanssa, että saa niitä Ismon kommelluksia rauhassa katsoa. Mutta ei sitä rönttöstä heru. Ehkä lauantai-iltana saunan jälkeen sitten. Silloinhan se viimeksikin tapahtui. Viisi viikkoa sitten. Mitä? Edit: Minulla ei ole vaimoa, lapsia eikä ainuttakaan Gibson-merkkistä tuotetta. En ole myöskään rokkitähti. MINULLA EI OLE MITÄÄN! |
Metalkallo 24.06.2015 12:47:09 | |
---|
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin. |
markkuilari 25.06.2015 00:48:11 | |
---|
Metalkallo: Jaa, Gibsoniin ei olla kovin tyytyväisiä tällä hetkellä. Tai jotkut eivät ole. Teksti enkuksi. http://www.ultimate-guitar.com/news ir_customers_think_theyre_crap.html Tietty itsekin samaa mieltä, että Gibson voisi kyllä palata käyttämään ihan sitä normaalia potikka-elektroniikka puolta noiden pikaliitin juttujen sijaan. Väärä topic, tämä kuuluu kateellisten ja persaukisten ketjuun. |
Laulava Kylätohtori 25.06.2015 06:39:00 | |
---|
markkuilari: Väärä topic, tämä kuuluu kateellisten ja persaukisten ketjuun. No mutta, äläs nyt, hyvähän se on, että totuus kerrotaan tyhmälle sopulilaumalle. Ja pakkohan sen on olla totta, koska netissä lukee niin. Eikä missä tahansa netissä, vaan Amerikassa. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
melodian tekijä 20.08.2015 14:04:23 | |
---|
No way but the blues way |
Laulava Kylätohtori 20.08.2015 14:06:09 | |
---|
melodian tekijä: Nyt on Gibson sitten julkistanut modatun 2015 malliston, jossa on se normi kaula ja virittimet. Kulkee nimellä sprint run. Enteilee sitä, että 2016 mallisto olisi paluuta vanhaan. Ei sitten vissiin oikein mennyt 2015 muutokset läpi soittajien keskuudessa. http://www.pmtonline.co.uk/blog/201 … n-sprint-run-2015-les-paul-guitars/ Ja sitten alkaa itku siitä, miten mikään ei ikinä muutu, vaan aina vaan tehdään niitä samoja vanhoja malleja.. :) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Numb 20.08.2015 14:10:54 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ja sitten alkaa itku siitä, miten mikään ei ikinä muutu, vaan aina vaan tehdään niitä samoja vanhoja malleja.. :) :) En tiijä, mutta jos olisin Gibsonin toimari, niin pyörittäisin tuota mallistohärdelliä vähän toisella tavalla. Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
Numb: :) En tiijä, mutta jos olisin Gibsonin toimari, niin pyörittäisin tuota mallistohärdelliä vähän toisella tavalla. Kuten myös, eihän nuo nyt kovin onnistuneita muutoksia olleet. Ehkä vuoden 2015 muutoksilla korjattiin virheitä, joita ei ole olemassakaan. "More room to play", jne... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
mpekkanen 12.11.2015 14:10:11 | |
---|
Onkohan Suomessa missään kivijalkaliikkeessä tuota 2015 vuoden Firebirdiä? Nyt kun noita tuntuu joka kauppa myyvän lähes puoleen hintaan, niin tulipahan vaan mieleen. Slidesoittimena voisi mennä ihan hyvin, vaikka on satula hieman leveämpi ja tässä Firebirdissä ei tainnut olla noita robottivirittimiäkään. Mikit on kyllä aika tehokkaat näissä uusissa FB kitaroissa, mutta saahan ne vaikka vaihdettua :) |
mvirta 12.11.2015 21:44:40 | |
---|
Kuriiri kantoi tänään sisään 2015 LP Double Cut spesiaalin. Oli pakko tilata, kohta ne on kaikki paalattu ja niistä kuulee enää saunanlauteilla. Sain sopivasti, ja tuli vielä kaupan päälle kiinalainen kaikupedaali ja parit kielet. Ajattelin että revin kitarasta kaiken nykyhapatuksen irti ja myyn. Jätän pelkät puut. Sitten laittelen tilalle pakin pohjalta kunnon raudat ja sähköt. No, kai tätä tälleenkin vähän voi kokeilla. Vehje laukusta pihalle ja pientä rämpytystä. Se oli hiukan epävireessä. Mitähän tosta napista tapahtuu? Prämm, viuhvauh. Keppi meni vireeseen ja sähköaivo sammutti sitten itsensä. Kappas ihmettä. Hm, tää voisikin ehkä olla hyvä homma jossain ulkosoitannassa esim vapunaikaan. No lykätäänpä marsun perään. P90:set murisivatkin yllättävän tuhdisti, oma korva ei erottanut humpparisoundista. Pitäsköhän nää sittenkin jättää. Ei pahasti hurisekaan. Ainiin tossa on toi satulakin tommonen. No aivan sama. Kai se on ihan ok. Kaula on vähän leveämpi kuin mihin olen tottunut. Nostin yhden pykälän remmiä. Nuinikään. Ei tää nyt niin paha ole. Viimeistely oli 10/10 ja säädötkin aivan kohdillaan suoraan paketista. Keikalle olisi voinut lähteä samantien. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
dynaslow 04.12.2016 17:26:43 (muokattu 04.12.2016 21:00:10) | |
---|
Ihme mussutus ja ulina aina käy kun joissain asioissa käyttömukavuus paranee vuosikymmenien junnaamisen jälkeen. Itsellä on 2015 LPM ja olen erittäin tyytyväinen kitaraan ja sen soitettavuuteen verrattuna -05 Studioon. Leveä otelauta on loistava isokätisen soittaa. Säätösatula ja robovirit putkihommia varten on just se juttu minkä takia kyseinen kitara tuli hommattua. On kova rassi! |