House Band 08.08.2015 21:47:51 | |
---|
Kimd: Vaarilla on Saaret, ne hyvät Saaret on... No hitto?! Olisiko mahd.saada ääntä ja näytettä yhtäaikaa? Pliis...? Onnea vaan uusien kanssa! Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Kimd 08.08.2015 23:58:05 | |
---|
House Band: No hitto?! Olisiko mahd.saada ääntä ja näytettä yhtäaikaa? Pliis...? Onnea vaan uusien kanssa! Kiitos. Pitää katsoa jos joku oikea rumpali ehtisi soittamaan kunhan siirrän ne treenikselle :D Harrastelija harrastelija rumpali |
Stoalainen 10.08.2015 14:31:43 | |
---|
Sabian AA 24" Bash Ride, traditionaali viimeistely. Too weird to live, too rare to die |
Legenda 14.08.2015 08:03:36 | |
---|
Pepote Martin Röttger Signature Cajon, ai kun on mukava soitin!! Eilisillan istuin tuon päällä ja pakko sanoa että tykkäsin. Nyt alkaa vaan kova harjoittelu.... |
Drumpaul 14.08.2015 13:09:28 | |
---|
Lähti torilta 2002 18" crash. Aattelin pikkuhiljaa kasata 2002-kattauksen 602:sten vaihteluksi. |
Stoalainen 14.08.2015 14:38:06 | |
---|
Pearlin Lehmänkello ja Pearlin virveliteline. Too weird to live, too rare to die |
statistiÖ 14.08.2015 19:45:16 (muokattu 15.08.2015 20:45:29) | |
---|
Nyt loppui korvatulppien käyttö. Vaikka kivaahan se (vielä) ajoittainen vinkuna korvissa on, tietää olevansa elossa. Saas kuulla riittääkö naisten peltoorit vai pitääkö hakea miesten malli. Koska en halua ihan saundikuurokaan olla, vaikkei siellä saundien sateenkaaren päässä vieläkään ole aarretta. Ainiin ja tuupi rrrraswaa ruuveihin. Piti ihan rrrautakaupassa aukoa purtiloita, mitä ovat syöneet. Olihan ne ihan loogisia nimikkeitä, yksi haisi tosi pahalle. Niin nuo naisten peltoorit on 3M Peltor Optime I H510A, 87-98 dB. Ei taida käytössä parantua. Tänään reenatessa ekan kerran. Olipa rauhallinen fiilis, kun ei kuulo rasittunut. Kyllä nuiden kanssa tavallista reenijyystöä kolaa, rokettirolli. Saundit kuuluu sen verti hyvin läpi, tiedän mitä tuuttaan. Pitää hankkia vielä mäiskintään jotkut miesten mallit..... ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "Nainen taipuu mihin vain, miksi pitäisi?" ¤ |
Bobana 14.08.2015 21:40:25 | |
---|
kazaa: Sabian AA 24" Bash Ride, traditionaali viimeistely. Uu-mama! Huvittais kyllä testata. : ) Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Seba 16.08.2015 15:09:03 | |
---|
statistiÖ: Nyt loppui korvatulppien käyttö. Vaikka kivaahan se (vielä) ajoittainen vinkuna korvissa on, tietää olevansa elossa. Saas kuulla riittääkö naisten peltoorit vai pitääkö hakea miesten malli. Koska en halua ihan saundikuurokaan olla, vaikkei siellä saundien sateenkaaren päässä vieläkään ole aarretta. Ainiin ja tuupi rrrraswaa ruuveihin. Piti ihan rrrautakaupassa aukoa purtiloita, mitä ovat syöneet. Olihan ne ihan loogisia nimikkeitä, yksi haisi tosi pahalle. Niin nuo naisten peltoorit on 3M Peltor Optime I H510A, 87-98 dB. Ei taida käytössä parantua. Tänään reenatessa ekan kerran. Olipa rauhallinen fiilis, kun ei kuulo rasittunut. Kyllä nuiden kanssa tavallista reenijyystöä kolaa, rokettirolli. Saundit kuuluu sen verti hyvin läpi, tiedän mitä tuuttaan. Pitää hankkia vielä mäiskintään jotkut miesten mallit..... Tai sitten teetät elacinit, finfonicit tai muut valetut tulpat kunnon filsuilla jotka ei juuri vääristä ääntä. Mitä järkeä panostaa yksinsoitteluun kalliisiin vehkeisiin saundin takia yleensäkään jos kaikki saundit tuhoaa peltoreilla? Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
jarome 16.08.2015 19:33:35 | |
---|
Hardcase HN36W hardiskeissi ja Tama HT530 jakkara. decorating time |
hollmi-5 16.08.2015 21:24:28 | |
---|
Seba: Tai sitten teetät elacinit, finfonicit tai muut valetut tulpat kunnon filsuilla jotka ei juuri vääristä ääntä. Mitä järkeä panostaa yksinsoitteluun kalliisiin vehkeisiin saundin takia yleensäkään jos kaikki saundit tuhoaa peltoreilla? Peltorit on suunniteltu sirkkelisahureille ja metsureille. Ei muusikoille. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 16.08.2015 22:35:31 | |
---|
hollmi-5: Peltorit on suunniteltu sirkkelisahureille ja metsureille. Ei muusikoille. Jes. Viikon ylivoimaisin kommentti!! :D "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Epämuusikko 17.08.2015 21:07:47 | |
---|
Peltorit on juhlaa keltaisiin tulppiin tai Vic Firthien läpi tunkevaan soundiin verrattuna. Mitä nyt alapäät korostuu. Aina oon tykänny ne päässä paukuttaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 17.08.2015 22:45:52 | |
---|
Epämuusikko: Peltorit on juhlaa keltaisiin tulppiin tai Vic Firthien läpi tunkevaan soundiin verrattuna. Mitä nyt alapäät korostuu. Aina oon tykänny ne päässä paukuttaa. Onko sulla ollut valettuja? Tota Vic Firthiä en tossa jengissä hiffannut. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Seba 18.08.2015 00:42:41 | |
---|
Kailis: Onko sulla ollut valettuja? Tota Vic Firthiä en tossa jengissä hiffannut. Mä en ees niistä oikein tykkää, mutta tuossa himakopissa on pakko jos vähääkään enempi meinaa kolata kun on niin piän koppi. On ne kuitenkin parhaat mahdolliset. mitään kumituppoja ja peltoreita ei osaa yhtään käyttää. Raksalla käytin. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
Epämuusikko 19.08.2015 11:17:31 | |
---|
Kailis: Onko sulla ollut valettuja? Tota Vic Firthiä en tossa jengissä hiffannut. On ollu ja pitkään. Vic Firthit soundaa huonolle, piuha hajoaa ja painavat korvalehtiä kipeästi. Peltorit best. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 19.08.2015 20:10:09 | |
---|
Epämuusikko: On ollu ja pitkään. Vic Firthit soundaa huonolle, piuha hajoaa ja painavat korvalehtiä kipeästi. Peltorit best. Niin siis niinkuku Vicit on monitorit ja noi muut suojaa. Mutta ettäkö Peltorit on paremmat kuin valetut? Kerta se ensimmäinenkin kun tällaista kuulee. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
statistiÖ 19.08.2015 21:17:15 | |
---|
Hifit tulpat on varmasti hifit, minä en. Peltorien pitoon olen tottunut töissä (mon.). Kyllä nuo ostamani Peltorit on okei, niitä on siis monenlaisia. Nuo (ja lasten malli) ns. vuotaa eniten, niillä kuulee setin taajuuksia ihan tarpeeksi. Ja todellakin keltaisiin ym. korvatulppiin verrattuna mieluummin nuo. Varsinkin näin jokapäiväisessä käytössä helpotus (hazardihomma). Mun ei enää tarvitse hinkata saundeja kuntoon, koska olen 1,5 vuotta soittanut ilman tulppia ja toisen mokoman tulppien kanssa. Tunnen saundit, vaikken kuulisi ollenkaan. Stydimmät Peltorit vielä hommaan mäiskintään. Lainasin huomisen testiin Optime III, ne leikkaa jo puhetta paljon (liikaa?). ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "Nainen taipuu mihin vain, miksi pitäisi?" ¤ |
statistiÖ: Stydimmät Peltorit vielä hommaan mäiskintään. Lainasin huomisen testiin Optime III, ne leikkaa jo puhetta paljon (liikaa?). Juu, ne leikkaa ainakin tarpeeksi. Ne on tarkoitettu lentokenttäkäyttöön, mutta tavoitteenahan onkin saada aikaan vähintään suihkukoneen nousua vastaava meteli. |
Kailis 19.08.2015 22:26:15 (muokattu 19.08.2015 22:28:42) | |
---|
Kyse ei ole mistään hi-fistä vaan siitä että valetuilla ja suodattimilla saadaan taajuuksia leikattua tasaisesti tietty määrä. Mua se jeesaa vielä 40 vuoden soittamisen jälkeenkin. Duunissa olen käyttänyt Peltoreita yli kaksi vuosikymmentä. Sopii mm. siihen kun työstetään alumiinia sirkkelillä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |