Muovinen 16.08.2015 21:29:41 | |
---|
Mitä oon dadassa käyny noin kerran vuodessa (oisko noin usein?) kurkkaamassa niin se vaikuttaa olevan pienen piirin runkkauskerho ja loputon paskaviemäri. Huom, vaikuttaa. Mutta ei se täällä toissel puolel aitaakaan kovin hääviltä näytä. |
Antti1 16.08.2015 21:34:20 | |
---|
Muovinen: Mitä oon dadassa käyny noin kerran vuodessa (oisko noin usein?) kurkkaamassa niin se vaikuttaa olevan pienen piirin runkkauskerho ja loputon paskaviemäri. Huom, vaikuttaa. Mutta ei se täällä toissel puolel aitaakaan kovin hääviltä näytä. Sopii tulla mukaan jauhamaan, niin piirit laajenee. Onhan tuolla useammankymmentä ns. vakiotyyppiä, aktiivisuus vaan vaihtelee kovasti. |
Kivijalka 16.08.2015 22:06:11 | |
---|
Viemärirunkkaus on kieltämättä parasta bestiä ja siihen saa kivan joukkuelajiaspektin kun homman hoitaa piirissä. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Juzpe 16.08.2015 22:08:47 | |
---|
En ole kyllä käsittääkseni koskaan ruotinut kenenkään soittotaitoa tai kehoittanut opettelemaan soittamaan? Se on kyllä hyvä. Nimittäin melkein kaikkea muuta täällä saakin sanoa ääneen. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Karvamammutti 16.08.2015 22:11:16 | |
---|
Kandeis opetella soittamaan ja unohtaa tuo joutavien romujen perään läähättäminen. "Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |
novo 16.08.2015 22:34:06 | |
---|
Meikää kaasuttelis uus ja parempi GAS-ketju. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
lavaamo 16.08.2015 22:40:08 | |
---|
novo: Meikää kaasuttelis uus ja parempi GAS-ketju. Hiilivetyketju? ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Traditional 16.08.2015 22:41:25 | |
---|
Antti1: Sopii tulla mukaan jauhamaan, niin piirit laajenee. Onhan tuolla useammankymmentä ns. vakiotyyppiä, aktiivisuus vaan vaihtelee kovasti. Jep, ei se mikään pursiseura oo tiätsä. Ei kysytä jäsenkorttia, juttujen taso vaihtelee ja luonnollisesti voi olla vähän vaikeeselkoista jos osa on siellä 8 vuotta heittäny leiskaa. Hei bändikaverit, en mä tätä huvikseni jaa,
Mut mua ei kiinnosta teidän jutut vittuakaan. |
novo 16.08.2015 22:43:17 | |
---|
Traditional: Jep, ei se mikään pursiseura oo tiätsä. Ei kysytä jäsenkorttia, juttujen taso vaihtelee ja luonnollisesti voi olla vähän vaikeeselkoista jos osa on siellä 8 vuotta heittäny leiskaa. Hapanta menee ja jerryä lentää. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Kivijalka 16.08.2015 22:48:23 | |
---|
lavaamo: Hiilivetyketju? Ass, GAS or grass, no one rides for free. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
vvaltsu 17.08.2015 19:23:43 | |
---|
Tullaanpa tänne koko DADAn voimin saatana huutelemaan. Omilla spekseillä tilattua Carvinia tekis mieli niimperguleesti, kun on tuo factory-directikin tehnyt paluun, mutta onneksi muutto syö kaikki rahat ja euron kurssikin laski sopivasti kuin lehmän häntä tuon factory-directin palattua. Fuck me, girls. And groupies. And boys: I'm not homo. - Remu Aaltonen |
Sarko 17.08.2015 19:35:38 | |
---|
Pronssit kotelossa ja leissit mielessä tekis mieli vähän saatana RUMPUSETTIÄ. Semmoisen haluaisin, inspiroi hemmetti. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Antti1 17.08.2015 20:26:55 | |
---|
Sarko: Pronssit kotelossa ja leissit mielessä tekis mieli vähän saatana RUMPUSETTIÄ. Semmoisen haluaisin, inspiroi hemmetti. No olisit vähän aiemmin sanonut, tänään aamupäivällä just käytiin hakemassa yksi rumpusetti töistä kaupan myyntitilille. Enää ei ole ihan yhtä edukas. |
Sarko 17.08.2015 20:30:18 | |
---|
Antti1: No olisit vähän aiemmin sanonut, tänään aamupäivällä just käytiin hakemassa yksi rumpusetti töistä kaupan myyntitilille. Enää ei ole ihan yhtä edukas. No hemmetti, eipä tietenkään. Jos joskus ois massia niin Ludarit mut vois johonkin basic-Taman settiin satsata tässä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Jarmo Hynnisen Country guitar workshopia työstäessä alkanut himoittamaan g&b benderi: http://www.timarastringbenders.com/product_p/benders.htm Tuosta ei pitäisi mitään rakenteellista vauriota tulla kitaraan. Ei taida saada Suomesta ilman tilaamista? Toisena vahvana GASina on jo vuosia ollut Gretsch 6118 tai 6120. Jopa yks viiskyt luvun 6119 löytyy maailmalta (siis vain tallamikki), mutta olen edelleen järkyttynyt noiden Japanissa tahtyjen hinnoista. No kun gasitus tällälailla vielä toiset 4 vuotta, niin lopulta on massit kasassa. Saahan noihin 10-46 setin? Mulla oli jokunen vuoksi sitten duojet, jonka kaularauta oli joko rikki tai ei noteerannut 10-46. En saanut siis kaulaa asettumaan, eikä homma korjaantunut pajallakaan. Myin silloin pois. Soundi oli hyvä ja laatu muutoin. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
korvaoo 17.08.2015 21:04:15 | |
---|
novo: Meikää kaasuttelis uus ja parempi GAS-ketju. Viskiketju on tuolla toisaalla... :) kaikki paitsi on turhaa. |
MikaHekkanen 17.08.2015 21:12:16 | |
---|
Sarko: No hemmetti, eipä tietenkään. Jos joskus ois massia niin Ludarit mut vois johonkin basic-Taman settiin satsata tässä. Mullahan olisi tällainenkin, samassa huoneessa sen Marshallin 1*12 -komootin kanssa. |
Sarko 17.08.2015 21:39:49 | |
---|
MikaHekkanen: Mullahan olisi tällainenkin, samassa huoneessa sen Marshallin 1*12 -komootin kanssa. Voi helevetti sun kanssas Hekkanen. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
jannu 18.08.2015 02:52:33 | |
---|
Onhan tässä pidemmän aikaa tullut Diezeliä mietittyä sillai etäältä ja hellästi ihaillen... "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
novo 18.08.2015 02:57:28 | |
---|
korvaoo: Viskiketju on tuolla toisaalla... :) Ei saatana, siellä on vielä pahemmat korkinhaistelijat. Olutketjussa on kans, mutta nykysenä viljavammasena saa jäähä juomapuolen perään hinkuminen entistä vähemmälle. Oikiasti kaasuttellee uus kämppä ja sähkörummut. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."