Aihe: Tanssiravintoloita kaatuu..
1 2 3 4 550 51 52 53 5457 58 59 60 61
Roweami
21.06.2015 01:06:44
Lennu: Setämiesten juttuja, oikeesti ei saa ikinä, mistään.

No joo, vuosia sitte, ku ei osannu tanssia.
pekkajau
23.06.2015 01:21:01
Roweami: No joo, vuosia sitte, ku ei osannu tanssia.

Kyllä kunnon supliikilla saa paremmin. Kerran sain hyvän vähän käytetyn pesukoneen puoleen hintaan kun vähän mielistelin.
Hätä keinot keksii!
Roweami
27.06.2015 00:09:28
pekkajau: Kyllä kunnon supliikilla saa paremmin. Kerran sain hyvän vähän käytetyn pesukoneen puoleen hintaan kun vähän mielistelin.

Pitää paikkansa monelle osa-alueelle.

Jalat maassa, vaikka savisellekin.
jukkajylli
07.07.2015 00:34:20
Roweami: Sieltä saa ithisvinkulaa, joskus pyytämättäki.

No eihän siinä sitten mitn.
Stidi alla.
WanhaWetäjä
16.08.2015 10:44:46

Oulun Tähti lopettaa eli se siitä tarinasta, saas nähä kuin käy Treen vastaavan.
Tämä itse kuultua faktaa Oulussa n.tunti sitten kun roudattin kamoja kilpailevasta kapakasta.

Aika usein on kyse siitä että on liian kallis proggis vs myynti.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Epämuusikko
16.08.2015 11:50:22
WanhaWetäjä: Oulun Tähti lopettaa eli se siitä tarinasta, saas nähä kuin käy Treen vastaavan.
Tämä itse kuultua faktaa Oulussa n.tunti sitten kun roudattin kamoja kilpailevasta kapakasta.

Mielenkiintoista. Jotain siihen on pakko tulla tilalle, mutta mitä...
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
sonic77
16.08.2015 15:10:04
Epämuusikko: Mielenkiintoista. Jotain siihen on pakko tulla tilalle, mutta mitä...

Eikö siinä ois jonku ruokalan paikka?
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Lennu
16.08.2015 15:21:08

sonic77: Eikö siinä ois jonku ruokalan paikka?

Juu, Döner-Kebab.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Santukka
16.08.2015 15:58:09
WanhaWetäjä: Oulun Tähti lopettaa eli se siitä tarinasta, saas nähä kuin käy Treen vastaavan.

Oho. Aika yllättävää. Olisin ajatellu, että ennemmin Tampereelta lopettelisivat..

Näinniinkuin lavalta käsin katsottuna(tänäkin vuonna x5) ja porukan määrää vertailleena.
Lunnu
16.08.2015 18:21:16
Lennu: Juu, Döner-Kebab.

Oulu -> pizzeria
Nostalgy is not what it used to be
WanhaWetäjä
16.08.2015 20:57:02 (muokattu 16.08.2015 20:58:39)

Santukka: Oho. Aika yllättävää. Olisin ajatellu, että ennemmin Tampereelta lopettelisivat..

Näinniinkuin lavalta käsin katsottuna(tänäkin vuonna x5) ja porukan määrää vertailleena.

Onhan tuossa se mahdolisuus että kyseessä on jonkin sortin uutisankka mutta kun A&A:n omistajalla on lukuisia ravintoloita ympäri Suomen niin luulisi hänen olevan perillä kentän tilanteesta myös paikallisella tasolla.
Uutisen kertoi tosin henkilökuntaan kuuluva eikä hän itse eli aivan 100% ensi käden tiedosta ei siis ole kyse kuin myös lopettamisajankohdasta ei ollut puhetta.

Kyseessähän on liiketoiminta, Tähti on auki VAIN pe-la, tili pitäisi tehdä kahdessa päivässä myynnillä, artistit eivät ole halvimmasta päästä ja tulee varmasti iltoja jolloin lipputulot eivät kata ohjelmaa saati muita kuluja eli persnetollahan siinä kohtaa mennään.
A&A:n alakerran pubi on auki JOKA päivä 9-02 ja se jengi ei istu iltaa vesilasin kera, elävää musaa ylhäällä to-pe-la halvemmalla ohjelmalla, tosin perjantait on olleeet hiljaisia MUTTA pubin tuotolla korvataan tuosta ainakin osa.

Tähdessä on satunnaisesti myös rock/pop puolen artisteja kuten eilen Jonne Aaron, ei varmaankaan ihan halpaa hupaa...
Kyse on siis pudotuspelistä jossa 2. erilaista toimintamallia kisailee keskenään, A&A näyttäisi tällä hetkellä selviytyvän voittajana, aika näytää käykö näin.
Epämuusikko
17.08.2015 21:27:12
Olen hieman seurannut sivusta kys. korttelin purkusuunnitelmia ja niihin liittyviä juttuja. Mutta itse paikan lopettamishuhu tuli uutisena itelle.
WanhaWetäjä
19.08.2015 01:22:07

pekkajau
19.08.2015 01:37:30 (muokattu 19.08.2015 01:38:01)
Ihmiset eivät käy enää ravintoloissa. Ne ovat kännyköissä.
Hätä keinot keksii!
WanhaWetäjä
19.08.2015 02:05:24

pekkajau: Ihmiset eivät käy enää ravintoloissa. Ne ovat kännyköissä.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/62628467/Nimet%C3%B6n.pdf
Ja tanssilavojen tulevaisuuskin lienee niin ja näin, jos yleisön ikärakennetta katsoo...
EP
19.08.2015 07:27:17
WanhaWetäjä: https://dl.dropboxusercontent.com/u/62628467/Nimet%C3%B6n.pdf
Ja tanssilavojen tulevaisuuskin lienee niin ja näin, jos yleisön ikärakennetta katsoo...

Onko yleisön ikärakenteella jotakin merkitystä?
Väestö kuitenkin ikääntyy ja heidän musiikkimakunsa sitä mukaa laajenee, kuten tarjottava musiikki myös.
Yleisön iän perusteella ei voi mitenkään tietää heidän toivemusiikkia.
KoskPaavo
19.08.2015 09:14:08
EP: Onko yleisön ikärakenteella jotakin merkitystä?
Väestö kuitenkin ikääntyy ja heidän musiikkimakunsa sitä mukaa laajenee, kuten tarjottava musiikki myös.

Yleisön ikärakenteella on tanssimusiikin suhteen iso merkitys. Vanhat kuolevat tod.näk. ennemmin ja nuorempia ikäpolvia paritanssi ja sen myötä tanssimusiikki ei kiinnosta pätkääkään. Jos siis musiikkimaku on jotain muuta kuin paritansiin soveltuva tanssimusiikki, enpä usko semmoisen ihmisen sitä kuuntelemaankaan lähtevän .
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Epämuusikko
19.08.2015 11:10:04
EP:

Mitäs ihmettä nyt taas.
rintapek
19.08.2015 15:18:12

EP: Onko yleisön ikärakenteella jotakin merkitystä?

Hevoskärryjen aika on ohi. Vaik pollet olis kuinka sympaattisia.
Pokasahametsurien aika on myös oni. Vaik onhan siinä enemmän tekemisen meininkiä kuin ponssen ohjaamisessa.

Jos Minna ja Mikko kerran juhannuksena käy kesämökiltä lauantain lavatansseissa, niin siin on nostalgiaa, mut ei se nostalgia elätä ketään.

Anssi kela vähän vastaavasta aikanaan kirjoitti blogiinsa. Jonkun levynsä jälkeen kaks ekaa keikkaa samaan paikkaan oli loppuunmyytyjä, mut viidennen keikan samana vuonna samaan paikkaan sai soittaa tyhjille seinille.Hänet oli nähty riittämiin sinä vuonna.

Samoin se Minna ja Mikko ovat tän vuoden lavatanssit nähneet ja palaavat asialle ens juhannuksena, jos tanssilava on vielä pystyssä.
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)