JS 29.05.2004 15:10:37 | |
---|
Olishan tässä oikeesti varottavan esimerkin aineksia... "mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus |
feodorit 30.05.2004 21:49:30 | |
---|
Olishan tässä oikeesti varottavan esimerkin aineksia... Niin on non of you can play so bad as me... |
saturnzreturn 30.05.2004 22:44:12 | |
---|
No en oo huomannu. Pienellä harjoittelulla pystyn vetämään samat jutut kuin Ynkkä niin siinä ei vittuilut paljoa paina. :D heheei!! jes! kaveri on tosissaan!! my wallet's fat and so is my head |
Snowblind 30.05.2004 22:58:41 | |
---|
Mulla auttaa kummasti jos laittaa kaks piuhaa kitaraan -- pitää olla laajakaista että kaikki soittamani äänet tulee ulos. Siksi käytänkin vain kitaroita joissa on kaksi ulostuloa vähintään. Ja muista se tarpeeksi nopea vahvistin ettei jätä yhtään nuotteja pois. Whoaaa. |
Lihak!ssa 30.05.2004 23:58:26 | |
---|
Kannattaa tiluttaa sillee mahollisimman nopeesti tiäks!!!1 Ainaki pikkaus nopeuteen auttaa noi farerin sävellykset ja sitte pikkusami sanoi et mä tilutan hyvin nii mäki tilutan |
ragdell 31.05.2004 11:00:28 | |
---|
mitä jos soittaisi nopeesti sitten kun siihen pystyy ilman että näyttää kuin vetäisi käteen?itse vihaan sitä hirveää ranteen vatkausta! |
Lihak!ssa 31.05.2004 11:02:01 | |
---|
mitä jos soittaisi nopeesti sitten kun siihen pystyy ilman että näyttää kuin vetäisi käteen?itse vihaan sitä hirveää ranteen vatkausta! mikael angelo |
U.Honey 31.05.2004 11:42:35 | |
---|
Mikä siinä on että kaikilla kitaristeilla on tilutusvamma. Sähkökitara ei ole loppujen lopuksi kovin ilmaisuvoimainen soitin vai mikä siinä on? My name is Baron, U.Honey Baron. |
ragdell 31.05.2004 11:49:12 | |
---|
itsekin ihmettelen että miksi se tilutus tuntuu olevan aina niin hirveän tärkeä.tuohan se hienon lisän soittoon mutta sitäkin pitäisi käyttää kohtuudella.. nyt saan taas p€€€€a niskaan mutta petrucci esim. pilaa soolonsa usein tuon liian tilutuksen takia..minun korvissa ainakin. |
Pande 31.05.2004 13:28:20 | |
---|
itsekin ihmettelen että miksi se tilutus tuntuu olevan aina niin hirveän tärkeä.tuohan se hienon lisän soittoon mutta sitäkin pitäisi käyttää kohtuudella.. nyt saan taas p€€€€a niskaan mutta petrucci esim. pilaa soolonsa usein tuon liian tilutuksen takia..minun korvissa ainakin. Itse taas ihmettelen tota väitettä että tilutus sinänsä on muka useamman kuin jonkun harvan teinin mielestä tärkeää. Itselleni se on lähinnä terapeuttista, mutta jotta sitä voi arvostaa on siinä oltava musiikillista sisältöä. Kuka täällä muka arvostaa tilutusta, puhukoon nyt tai iäksi vaietkoon! :P Petruccista olen minäkin (ja varmasti todella moni muukin) aivan samaa mieltä. Livenä varsinkin tiluttaa improvisoiden joskus mahdollisimman nopeasti, tuloksena rehellistä paskaa. Ja voin sanoa tämän vaikka arvostankin Petruccia muuten kitaristina. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Mulla auttaa kummasti jos laittaa kaks piuhaa kitaraan -- pitää olla laajakaista että kaikki soittamani äänet tulee ulos. Siksi käytänkin vain kitaroita joissa on kaksi ulostuloa vähintään. Sitäkö varten tuossa Carvinissani on kaksi ulostulorööriä? Eikun harjoittelemaan siis! Kaikua ei kyllä rokkihommissa bändin kanssa keskivertokeikkapaikoissa kannata paljoa käyttää, nämä nuorisoseurantalot ja muut kiviseinäiset kapakat kaikuvat ihan luonnostaan puurouttaen, ei siinä jousia ja algoritmeja enää tarvita. Reverb on turha bändisoitossa. |
Krice 31.05.2004 23:11:09 | |
---|
:D heheei!! jes! kaveri on tosissaan!! Jos tietyt asiat selvästi vaikuttavat nopeuteen (ainakin tällä tasolla) niin miksi siitä pitää alkaa väkisin vääntämään jotain "vitsikästä"? |
Burn 01.06.2004 01:12:35 | |
---|
Mikä siinä on että kaikilla kitaristeilla on tilutusvamma. Sähkökitara ei ole loppujen lopuksi kovin ilmaisuvoimainen soitin vai mikä siinä on? Luulevat saavansa tytöiltä reikää...? War Ensemble |
toxic 01.06.2004 01:14:01 | |
---|
Luulevat saavansa tytöiltä reikää...? Ja se ei onnistu, ellei ole joku HÖLMÖ sekä tunnettu hjuora katsomassa :D |
saturnzreturn 01.06.2004 12:18:01 | |
---|
Jos tietyt asiat selvästi vaikuttavat nopeuteen (ainakin tällä tasolla) niin miksi siitä pitää alkaa väkisin vääntämään jotain "vitsikästä"? :D muhahaaa my wallet's fat and so is my head |
Jucciz 01.06.2004 14:07:20 (muokattu 01.06.2004 14:08:57) | |
---|
Reverb on turha bändisoitossa. Fortune puhuu silkkaa asiaa. Lisäksi reverb on asia, joka pitää keikallakin jättää MIKSAAJAN, eikä soittajan harteille, sillä yleensä "huolella säädetyt" reverbit menevät täysin hukkaan kun keikkapaikkojen akustiikka on lähes aina taatusti surkeampi tai ainakin täysin erilainen kuin omassa olohuoneessa. Miksaaja tietää (toivottavasti), minkä verran mikäkin soitin tarvitsee tilaefektiä kulloinkin, joten soittajien on ihan turha murehtia siitä. Ihan pistää vihaksi nämä multihärpäkehifistelijät, jotka tarvitsevat joskus useita reverbiasetuksia jo yhtä biisiä varten. Naurettavaa. Parempi lähteä kitara- ja muissakin soundeissa ainakin livetilanteessa liikkeelle täysin reverbittömästä soundista ja kertoa mieltymyksensä miksaajalle sen sijaan, että ruuvataan valmiiksi ylikaiutetut asetukset, jolloin asialle ei ole miksaajan taholta mitään tehtävissä keikan aikana. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
toxic 01.06.2004 14:16:18 (muokattu 01.06.2004 14:16:58) | |
---|
OHO! Tuli yksi kaksi kertaa. |
toxic 01.06.2004 14:16:31 | |
---|
Fortune puhuu silkkaa asiaa. Lisäksi reverb on asia, joka pitää keikallakin jättää MIKSAAJAN, eikä soittajan harteille, sillä yleensä "huolella säädetyt" reverbit menevät täysin hukkaan kun keikkapaikkojen akustiikka on lähes aina taatusti surkeampi tai ainakin täysin erilainen kuin omassa olohuoneessa. Miksaaja tietää (toivottavasti), minkä verran mikäkin soitin tarvitsee tilaefektiä kulloinkin, joten soittajien on ihan turha murehtia siitä. Ihan pistää vihaksi nämä multihärpäkehifistelijät, jotka tarvitsevat joskus useita reverbiasetuksia jo yhtä biisiä varten. Naurettavaa. Parempi lähteä kitara- ja muissakin soundeissa ainakin livetilanteessa liikkeelle täysin reverbittömästä soundista ja kertoa mieltymyksensä miksaajalle sen sijaan, että ruuvataan valmiiksi ylikaiutetut asetukset, jolloin asialle ei ole miksaajan taholta mitään tehtävissä keikan aikana. Juccizkin puhuu asiaa. Liika reverbbi pilaa yleensä kappaleen. Ja jos soolossa on liikaa niin... |
Niskamies 01.06.2004 23:20:00 | |
---|
Mun tilutussaundi: -Säröä, suhteellisen paljon -Kompuraa tosi paljon -Jonkinverran chorusta -Pikkasen phaseria:) -Suhteellisen paljon kaikua Siinä se, loppu on kiinni sormista(ja kitarasta). Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
sarkjan 01.06.2004 23:29:15 | |
---|
Mun tilutussaundi: -Säröä, suhteellisen paljon -Kompuraa tosi paljon -Jonkinverran chorusta -Pikkasen phaseria:) -Suhteellisen paljon kaikua Siinä se, loppu on kiinni sormista(ja kitarasta). ..ja kuuntelijasta, eli et onnistu huijaamaan ;-) c|-õ-õ| |