WanhaWetäjä 28.05.2004 22:31:37 | |
---|
En mä häpee tunnustaa että mun motiivini "virkata" on tällä hetkellä vain ja ainoastaan raha/toimeentulo...ei mulla ole enää mitään erityistä esiintymistarvetta,jos koskaan on ollutkaan,yhtä hyvin mä voisin soittaa vaikka yksin kotosalla,mutta kun siitä ei saa rahaa ;-) Siis soittaminen sinällään on kivaa,mutta kun se paras kipinä alkaa hiipuun tai sammuu kokonaan niin se on työtä siinä missä mikä tahansa muukin... |
baron 28.05.2004 22:37:32 | |
---|
Siis soittaminen sinällään on kivaa,mutta kun se paras kipinä alkaa hiipuun tai sammuu kokonaan niin se on työtä siinä missä mikä tahansa muukin... Kyllähän se niin on, että vaikka duuni aluksi olisi kuinka kivaa tahansa, niin kun sitä tarpeeksi kauan tahkoaa, uutuuden viehätys häipyy ja leipiintyy. Kaikesta huolimatta uskoisin (tietoa ei ole!), että soittaminen kuitenkin duunina poikkeaa edukseen jostain "liukuhihnatyöstä". Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
nikolai 28.05.2004 22:45:32 | |
---|
Oltiin jokin aika sitten keikalla kahden bändin voimin. Saatiin lähtöselvitys tehtyä ja päästiin matkaan. Koko retkue lähentelee kehäraakki-astetta eli noita lähtöjä jo aika paljon takana. Oli sellanen rauhallinen hetki roudauksen jälkeen, ennen kahvipaussia. Ikkunasta tuijottelua ja lehdenlukua. Istuin bussin perällä ja katselin äijiä. Useimmilla karehti pieni hymynpoikanen suupielessä ilman sen kummempaa syytä, jopa krapulaansa pois torkkuva kitaristi oli jotenkin tyytyväisen näköinen. Jostain syystä se oli hieno hetki, lähtemisessä on aina oma viehätyksensä. |
Kukko 28.05.2004 22:59:10 | |
---|
Oli sellanen rauhallinen hetki roudauksen jälkeen, ennen kahvipaussia. Ikkunasta tuijottelua ja lehdenlukua. Istuin bussin perällä ja katselin äijiä. Useimmilla karehti pieni hymynpoikanen suupielessä ilman sen kummempaa syytä, jopa krapulaansa pois torkkuva kitaristi oli jotenkin tyytyväisen näköinen. Jostain syystä se oli hieno hetki, lähtemisessä on aina oma viehätyksensä. Syvällistä, jokin mua kosketti tässä. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 28.05.2004 23:24:35 | |
---|
Oltiin jokin aika sitten keikalla kahden bändin voimin. Saatiin lähtöselvitys tehtyä ja päästiin matkaan. Koko retkue lähentelee kehäraakki-astetta eli noita lähtöjä jo aika paljon takana. Oli sellanen rauhallinen hetki roudauksen jälkeen, ennen kahvipaussia. Ikkunasta tuijottelua ja lehdenlukua. Istuin bussin perällä ja katselin äijiä. Useimmilla karehti pieni hymynpoikanen suupielessä ilman sen kummempaa syytä, jopa krapulaansa pois torkkuva kitaristi oli jotenkin tyytyväisen näköinen. Jostain syystä se oli hieno hetki, lähtemisessä on aina oma viehätyksensä. Mieti vähän: Missä muussa duunissa jätkillä vähän ennen duunin alkamista (tulkitsinko oikein?) on sama asenne? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
jkinnun2 28.05.2004 23:55:38 | |
---|
Mä olen välillä käynyt tuurailemassa muita kuin soittohommia ja se jeesaa kummasti leipääntymiseen soittamisessa. ns "normaali duunin" jälkeen keikat maistuu aivan toisella tavalla taas ja muistaa arvostaakin ja pitäskö nyt heittäytyä pyhimykseksi ja todeta että tulee oikeanlaista nöyryyttä, no ainakin hetkeksi heh heh Treenaminen on myös nastaa, kun ensin pääsee sen kivuliaan "tatsi kateissa" vaiheen yli, haittapuolena paljossa treenamisessa on mun kohdalla se että kynnys omaan soittoon nousee, ja sen tatsin sitten kadottaa aika pikaseen jos ei treenaa säännöllisesti.. mitä ei aina sitten kuitenkaan jaksa.. mutta kyllä se että kehittyy on antoisaa.. Jussi |
Notefix 29.05.2004 11:56:31 | |
---|
Treenaminen on myös nastaa, kun ensin pääsee sen kivuliaan "tatsi kateissa" vaiheen yli Tuossapa se ydin! Sen vaiheen ohi tuntuu olevan vuosi vuodelta aikeampaa päästä...ja motivoitua pääsemään! My name is Baron, Notefix Baron " |
U.Honey 29.05.2004 11:58:51 | |
---|
Tuossapa se ydin! Sen vaiheen ohi tuntuu olevan vuosi uodelta aikeampaa päästä...ja motivoitua pääsemään! Nämä on näitä kosketinsoittajien ongelmia. Tekniikan ylläpitäminen pianon kanssa vaatii säännöllistä harjoittelua. T:nimim laiskamato My name is Baron, U.Honey Baron. |
pekkajau 29.05.2004 12:42:03 | |
---|
Mieti vähän: Missä muussa duunissa jätkillä vähän ennen duunin alkamista (tulkitsinko oikein?) on sama asenne? Ei missään, ei koskaan,eikä milloinkaan! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
perkeles 29.05.2004 20:28:37 | |
---|
Nämä on näitä kosketinsoittajien ongelmia. Tekniikan ylläpitäminen pianon kanssa vaatii säännöllistä harjoittelua. T:nimim laiskamato tarkoitat siis kitaraa eikä kosketinsoittimia ; ) HELLO CLEVELAND |
isojussi 31.05.2004 10:20:22 | |
---|
tarkoitat siis kitaraa eikä kosketinsoittimia ; ) Tai yleensä mitä vaan soittimia.... Mulle musiikki ja soittaminen on suurin intohimo elämässä. Se kun yhditetään pahanlaatuiseen "esiintymisen pakkoon", niin soppa on valmis. On vaikea keksiä montaa muuta asiaa jotka soittamisen lisäksi voisivat antaa vastaavan hyvänolontunteen. Ja kyllä siinä kulkemisessakin on oma viehätyksensä. Upeaa tulla kotiin kesäaamuna kun arurinko on jo hivuttautunut horisontin yläpuolelle. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
snowballed 31.05.2004 12:34:54 (muokattu 31.05.2004 12:36:34) | |
---|
Upeaa tulla kotiin kesäaamuna kun arurinko on jo hivuttautunut horisontin yläpuolelle. Upeaa ajaa kotiin kesäaamuna kun aurinko on jo hivuttautunut horisontin yläpuolelle. Ja tulla puolikuolleena kotiin kun kaupunki on jo herännyt. Jotenkin valoisina kesäöinä ajaminen, vaikka siinä alkumatkasta oma viehätyksensä onkin, tuntuu väsyttävämmältä kuin pimeässä ajaminen. Ovatko muut kokeneet samoin? Edit: onneksi ei yleensä tarvi 'vastavaloon' ajaa. Silloin tosin ei ehkä väsyttäisi niin helposti. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
isojussi 31.05.2004 12:38:07 | |
---|
...Jotenkin valoisina kesäöinä ajaminen, vaikka siinä alkumatkasta oma viehätyksensä onkin, tuntuu väsyttävämmältä kuin pimeässä ajaminen. Ovatko muut kokeneet samoin?... Mulla on just päinvastoin. Johtuu ehkä siitä, että kotimatkalla ei oo tarkkaa aikataulua. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Upeaa ajaa kotiin kesäaamuna kun aurinko on jo hivuttautunut horisontin yläpuolelle. Tossa on special viehätys. Varsinkin jos kossua vielä jäljellä, hik! EDIT: Oikeasti, auringon nousu on päivän hienoin hetki. Se vaan on aamu-uniselle aika harvinaista herkkua. My name is Baron, U.Honey Baron. |
Pula-Aho 31.05.2004 15:55:52 | |
---|
Oikeasti, auringon nousu on päivän hienoin hetki. Jees. Mulla on pihassa savusauna. Jos keikka on lähellä niin useinpa kesäaikaan lämmittelen saunan iltapäivän aikana ja jätän sen sitten hiipumaan. Aamuyöstä sieltä irtoaa vielä sen verran löylyä kuin yksi mies aamuyöstä tarvii. Siinä sitä on sitten mukava istuskella saunan portailla, katsella auringon nousua ja ottaa pari olutta ennen kuin siirtyy tuvan puolelle koisimaan. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
isojussi 31.05.2004 22:07:40 | |
---|
Hyvä Pulis! Mulla on kertalämmitteinen pihasauna, jonka lämmittää vajaassa tunnissa. Valkee kiukaan alle, kamat autosta rauhalliseen tahtiin ja kohta löylyyn....mmmm.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Kukko 01.06.2004 08:53:52 | |
---|
Jees. Mulla on pihassa savusauna. Jos keikka on lähellä niin useinpa kesäaikaan lämmittelen saunan iltapäivän aikana ja jätän sen sitten hiipumaan. Aamuyöstä sieltä irtoaa vielä sen verran löylyä kuin yksi mies aamuyöstä tarvii. Siinä sitä on sitten mukava istuskella saunan portailla, katsella auringon nousua ja ottaa pari olutta ennen kuin siirtyy tuvan puolelle koisimaan. __ Mulla on kertalämmitteinen pihasauna, jonka lämmittää vajaassa tunnissa. Valkee kiukaan alle, kamat autosta rauhalliseen tahtiin ja kohta löylyyn....mmmm.... Kyllä suomalainen mies osaa nauttia elämästä.Turhaan maristaan että kaikki on nii kyynisiä ja masentuneita. __ "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
baron 01.06.2004 09:17:05 | |
---|
Kyllä suomalainen mies osaa nauttia elämästä.Turhaan maristaan että kaikki on nii kyynisiä ja masentuneita. __ Että mulle pitää kaikki opettaa kädestä pitäen. Mulla ei oo yhtään noin tyylikästä saunaa, vain kerrostalon sähkösauna, mutta nyt kun viisaampia lukee, kuulostaa kovin houkuttelevalta keikan jälkeen mennä vähän saunaan itsensä kanssa nautiskelemaan hyvästä olostaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Irti Humpasta 01.06.2004 09:21:50 | |
---|
Että mulle pitää kaikki opettaa kädestä pitäen. Mulla ei oo yhtään noin tyylikästä saunaa, vain kerrostalon sähkösauna, mutta nyt kun viisaampia lukee, kuulostaa kovin houkuttelevalta keikan jälkeen mennä vähän saunaan itsensä kanssa nautiskelemaan hyvästä olostaan. Kun menen keikalta kotiin. Haen jääkaapista kylmän kaljan, avaan 500:sta tv -kanavasta jonkun mukavan kanavan ja katselen tunnin rauhoittuakseni touhuista ja sitten painun emännän viereen, pieraisen kerran ja alan kuorsata. |
isojussi 01.06.2004 10:36:13 | |
---|
...Haen jääkaapista kylmän kaljan, avaan 500:sta tv -kanavasta jonkun mukavan kanavan... Vastaavaan liittyy karmein keikaltapaluukokemukseni: Nappasin jotain suupaalaa jääkaapista ja lueskelin uutisia ykkösen teksti-tv:ltä (meillä täällä periferiassa näkyy ilman tikilaatikkoo nippanappa neljä kanavaa ja nekin välillä miten sattuu), kun teksti-tv:n taustalla soineesta yöradiosta paukahti ilmoille Kilkkisen "Soittakaa lujempaa" - tulkinta. Kuulin kappaleen ensimmäistä kertaa. Ihan oikeesti meni mukavan rento fiilis täysin piloille. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |