Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 555 56 57 58 59 60 61 62
Qoshovius
04.12.2013 00:49:24

GTA2 oli kyllä the peli silloin. Muistan kun saatiin se veljen kanssa joululahjaksi, ajattelin että se on niin laaja ja loputon, ettei tarvitse enää ikinä muita pelejä.

Itse olen pelaillut tässä Vice Cityä, jonka jälkeen pitää kyllä vääntää kolmonen läpi.
Responsible people don't go around their nipples twisted.
sammakko54
04.12.2013 03:12:04
Qoshovius:

Itse olen pelaillut tässä Vice Cityä, jonka jälkeen pitää kyllä vääntää kolmonen läpi.

Ipadilla toimii loistavasti nuo. Mukava pelailla uudestaan vanhoja pelejä, joita nuorempana kaverin tykönä porukalla pelattiin monet tunnit. Saisivat nyt sen San Andreaksenkin Ipadille käännettyä.
Hippien kaveri.
sammakko54
14.12.2013 01:54:40
Hippien kaveri.
tomaattiorava
15.12.2013 12:15:17
Olin jo liikeessä GTAV kätösessä kun tulin huomanneeksi, että mokoma peli vaatii xboxilla päälle 8gb tallennustilaa. Mulla on joku 2,6.
Voika tohon sitte ostaa jonkun kasigigasen muistitikun ja tallentaa siihen?
"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
Tigerstedt
15.12.2013 13:28:08

tomaattiorava: Olin jo liikeessä GTAV kätösessä kun tulin huomanneeksi, että mokoma peli vaatii xboxilla päälle 8gb tallennustilaa. Mulla on joku 2,6.
Voika tohon sitte ostaa jonkun kasigigasen muistitikun ja tallentaa siihen?

Mulla on tikulla ja pyörii moitteettomasti, eli kyllä voi.
The gum you like is going to come back in style.
Hetfield
06.08.2015 17:49:29

Nostetaas vähän. Täytyy melkein harkita vitososan hankkimista pc:lle, sillä nyt hiljattain on ilmestynyt tuommoinen modi:

http://www.moddb.com/mods/realistic-driving-v

PS3:lla jäi peli täysin kesken kun en vaan jaksanut enää ajella niillä fysiikoilla. Videoiden perusteella tuo olisi ihan asiallinen lisäys. Vihdoin olisi kiinnostusta ajella ympäriinsä kunnolla, muutama paikka taisi jäädä tutkimatta aiemmin.
Alright, alright, alright!
reaper666
06.08.2015 21:39:53
Hetfield: Nostetaas vähän. Täytyy melkein harkita vitososan hankkimista pc:lle, sillä nyt hiljattain on ilmestynyt tuommoinen modi:

http://www.moddb.com/mods/realistic-driving-v

PS3:lla jäi peli täysin kesken kun en vaan jaksanut enää ajella niillä fysiikoilla. Videoiden perusteella tuo olisi ihan asiallinen lisäys. Vihdoin olisi kiinnostusta ajella ympäriinsä kunnolla, muutama paikka taisi jäädä tutkimatta aiemmin.

Itellä ps3:lla se ja mä tykkään niistä fysiikoista. Välillä lähtee perä kyllä liika alta. Olen realistisissa autopeleissä paska.
The Oath
07.08.2015 02:40:37
GTA IV:ssä autojen ajettavuus ja vaurionmallinos oli parempaa kuin V:ssä. V:n pelasin julkaisun aikoihin PS3:lla, joten PS4- tai PC-versioista ei ole kokemusta.

V tulee varmaan PC:llekin hankittua jossain vaiheessa, mutta yllättävän korkealla on hinta kun ei mistään meinaa edes alle 40 €:n saavan. Monia muita jopa myöhemmin julkaistuja pelejä saa jo alle 10 €:n.
Jormaz
07.08.2015 13:32:32
The Oath: GTA IV:ssä autojen ajettavuus ja vaurionmallinos oli parempaa kuin V:ssä.

Totta, pelasin nelosen läpi uudelleen vitosen jälkeen ja ajaminen tuntui edelleen paremmalta. Moni muukin asia oli nelosessa paljon parempaa. Olihan se grafiikka aika utuista ja xboxilla ajoittain myös melko nykivää mutta pelinä mun mielestä parempi kokonaisuus.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
zorro
09.08.2015 17:58:03
Vitosessa ainoastaan auton nopeudella oli merkitystä. Sillä ei ollut mitään merkitystä millaisella autolla ajat. Jokaisella sporttiautolla pääsi kiipeämään pystysuoraa offroad mäkeä ilman ongelmia. Melkosesti hukattua potenttiaalia peliltä.
saundi lähtee tukasta!
Tuomoo
09.08.2015 21:56:43
Pitäisiköhän kaivaa tämä vitonen jostakin hyllyjen uumenista esiin ja koittaa taas pelata sitä vähäsen. Kun sain pääjuonen läpi, lensi peli hyllyyn saman tien, enkä ole sitä sen jälkeen liiemmin ajatellutkaan. Tällä hetkellä työn alla on San Andreas, joka on omaan makuun monin verroin vitosta parempi, grafiikat tosin ps3:lla ovat tuossa aivan kuraa.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
DM
10.08.2015 08:38:05
Vitosen läpäisystä on sen verran aikaa, että uutuudenviehätys on kaikonnut ja voi sanoa, että ei se ollut sarjan paras osa. Tosin nelosen kanssa nostaisin sen ihan tasoihin. San Andreas on se ykkönen edelleen. Vice City veisi tuon ykköstilan, mutta se oli vähän lyhyt kokemus, joka laskee kokonaisarvosanaa. En ole Rockstarin suunnitelmista yhtään kartalla, mutta toivottavasti jonkinlaista lisäosaa työntäisivät markkinoille vitoseenkin liittyen kuten nelosen kohdalla tehtiin. Lisäosat yleensäkin ovat olleet rahansa arvoisia GTA-sarjassa.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
reaper666
10.08.2015 23:10:27
Vice cityssä on homonaamaradio-ohjattava helikopteri paskakasuus. Voi helvetti. Ilman sitä ni olis hyvä mutta nyt se pilaa koko peli sarjan kolmosesta eteenpäin.
papitsu
10.08.2015 23:20:56 (muokattu 10.08.2015 23:21:40)
reaper666: Vice cityssä on homonaamaradio-ohjattava helikopteri paskakasuus. Voi helvetti. Ilman sitä ni olis hyvä mutta nyt se pilaa koko peli sarjan kolmosesta eteenpäin.

Et vaan osaa. Helikopteritehtävät menee kyllä ekalla yrittämällä. SA:n RC-lentokone on vähän paskempi, mutta ei mahdoton kyllä sekään.
Mielipiteeni on fakta.
Tuomoo
10.08.2015 23:35:12 (muokattu 10.08.2015 23:36:33)
papitsu: Et vaan osaa. Helikopteritehtävät menee kyllä ekalla yrittämällä. SA:n RC-lentokone on vähän paskempi, mutta ei mahdoton kyllä sekään.

Nojoo, kaikki muut helikoptereihin ja lentokoneisiin liittyvät tehtävät GTA-peleissä ovat ihan simppeleitä, paitsi San Andreaksessa tehtävä Air Raid, missä pitää ampua minigunilla niitä radio-ohjattavia lentokoneita. Tuota tehtävää tehdessä karjuminen on taattua, kun koskaan sitä ei meinaa päästä läpi, ainakaan pleikkarilla.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Bullitt
10.08.2015 23:38:45
Tuomoo: Nojoo, kaikki muut helikoptereihin ja lentokoneisiin liittyvät tehtävät GTA-peleissä ovat ihan simppeleitä, paitsi San Andreaksessa tehtävä Zeroing In, missä pitää ampua minigunilla niitä radio-ohjattavia lentokoneita. Tuota tehtävää tehdessä karjuminen on taattua, kun koskaan sitä ei meinaa päästä läpi, ainakaan pleikkarilla.

Muistelen että San Andreaksessa oli joku todella vittumainen RC-lentokonetehtävä missä piti itsekin lentää ja ampua/pudotella pommeja/jotain mutta sekoitankohan vain tähän?

Vice Cityn RC-helikopteri aiheutti joskus karjuntaa mutta myöhemmin uudelleen läpi pelatessa tai jostain muusta syystä uudelleen kokeillessa taisi mennä laakista.
Swan
10.08.2015 23:58:12
Bullitt: Muistelen että San Andreaksessa oli joku todella vittumainen RC-lentokonetehtävä missä piti itsekin lentää ja ampua/pudotella pommeja/jotain mutta sekoitankohan vain tähän?

Tuo on se Air Raidin jälkeinen Zero-tehtävä, jossa pitää tappaa 3-4 kuriiria RC-lentokoneen konekivääreillä. Siinä isoimman haasteen tuottaa rajallinen polttoaine, mutta jos napsii kuriirit mahdollisimman tehokkaassa järjestyksessä maan tasalta, jossa osumatarkkuus on suurempi, löpöä riittää paluumatkaan vielä just ja just.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Bullitt
11.08.2015 00:17:04
Swan: Tuo on se Air Raidin jälkeinen Zero-tehtävä, jossa pitää tappaa 3-4 kuriiria RC-lentokoneen konekivääreillä. Siinä isoimman haasteen tuottaa rajallinen polttoaine, mutta jos napsii kuriirit mahdollisimman tehokkaassa järjestyksessä maan tasalta, jossa osumatarkkuus on suurempi, löpöä riittää paluumatkaan vielä just ja just.

Huhhuh, tuo oli kyllä kunnon persepaskaa. Hyvä ettei ala vituttamaan jo nyt. Tuo ilmatorjuntakin taisi olla melko iisi tuohon verrattuna.
Milkop
11.08.2015 10:04:14 (muokattu 11.08.2015 10:05:15)

DM: Se Vice Cityn Dodo-pelleily vei myös hermoja aikoinaan ennen kuin lopulta oppi sillä lentämään, valtaisan karjunnan ja ohjaimen puristamisen saattelemana.

PC:llä tämä oli myös kohtuullisen kamalaa. Piti nakittaa broidi pelaamaan se kohta puolestani, että pääsin jatkamaan peliä.

E: Vai tämä ei tainutkaan olla se RC-kopteri. Sitä siis tarkoitin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)