klobasa 31.07.2015 19:56:33 | |
---|
SE ZM semi-hollowissa on niin loiva viiste, että tuntuu käytännössä sylissä samalta kuin telecaster. Tosi hyvä siis, en ole itekään mahaviisteen fani. Toivottavasti USA semi-holloweissa on sama, sillä jos joskus tulis päivitettyä parempaan niin se vois olla USA hollowbody tai semi-hollow. |
Gabe 31.07.2015 20:04:36 | |
---|
klobasa: SE ZM semi-hollowissa on niin loiva viiste, että tuntuu käytännössä sylissä samalta kuin telecaster. Tosi hyvä siis, en ole itekään mahaviisteen fani. Toivottavasti USA semi-holloweissa on sama, sillä jos joskus tulis päivitettyä parempaan niin se vois olla USA hollowbody tai semi-hollow. Voisi kyllä nuo katsella. Yksi Pärssinen oli ihan loppusuoralla harkinnassa kun LP:tä etsin, upeita kitaroita. Mikähän tuo lakka on mitä ne käyttää? Ei tuntunut nitrolta mutta vaikutti olevan aika ohut kerros. Mitään käsitystä miltä näyttää vanhetessaan? |
Tappivanukas 31.07.2015 21:19:29 | |
---|
Gabe: Ok, en ole koskaan ollut noiden viisteiden perään. Varsinkin tuo mahaviiste häiritsee, stratonkin huonoin puoli. Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä ahdistaa? Multa löytyy PRS viisteellä ja Les Paul ilman ja kummallakin on mukava soittaa niin istualtaan kuin seisaaltaan. Stratonkin olen omistanut enkä mitään ole huomannut. T. ihmettelijä. |
Progorava 31.07.2015 21:45:57 | |
---|
Tappivanukas: Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä ahdistaa? Multa löytyy PRS viisteellä ja Les Paul ilman ja kummallakin on mukava soittaa niin istualtaan kuin seisaaltaan. Stratonkin olen omistanut enkä mitään ole huomannut. T. ihmettelijä. Gabe on pelannu liikaa minecraftia Yleensä soittaja on signaaliketjun heikoin lenkki |
Gabe 31.07.2015 22:00:46 (muokattu 31.07.2015 22:02:04) | |
---|
Tappivanukas: Ihan mielenkiinnosta, mikä siinä ahdistaa? Multa löytyy PRS viisteellä ja Les Paul ilman ja kummallakin on mukava soittaa niin istualtaan kuin seisaaltaan. Stratonkin olen omistanut enkä mitään ole huomannut. T. ihmettelijä. Ilman viistettä se kitara tuntuu mukavammalta soittaa, vaikka luulisi että olisi toisinpäin. En tiedä miksi näin on.. Vatsassa ei ole ylimääräistä mutta pituutta kyllä löytyy, voisiko johtua siitä? Lisäksi viisteet ovat minusta tavattoman rumia. PRSn viisteet eivät olleet kyllä pahimmasta päästä kumpaakaan tekijää ajatellen, mutta mieluummin ottaisin ilman. Puoliakustinen on nyt haussa ja PRS on yhä harkinnassa. |
klobasa 08.08.2015 10:13:05 | |
---|
Olisko vinkkejä euroalueen kaupoista mistä kannattaa katsella käytettyjä PRS kitaroita? Briteistä löytyis heti vaikka mitä, mutta punta on liian vahva / euron arvo liian alhaalla, eli se ei käy. |
Gabe 08.08.2015 12:31:28 | |
---|
klobasa: Olisko vinkkejä euroalueen kaupoista mistä kannattaa katsella käytettyjä PRS kitaroita? Briteistä löytyis heti vaikka mitä, mutta punta on liian vahva / euron arvo liian alhaalla, eli se ei käy. Top Soundilla oli muutama helvetin hyvä käytetty Pärssinen kun lomareissulla piipahdin. Siellä oli yksi sellainen vähän vintage spekseillä leikkivä LP mikä oli viime metreille saakka vahva ehdokas. |
sigil 10.08.2015 14:59:55 | |
---|
Samanlainen PRS:n haku oli muutama vuosi sitten ja kävin läpi suht kaikki paikat, mistä ostaa. Suomen paras valikoima on Top Soundissa Seinäjoella, sinne Oulusta huristelin PRS:ää testaileen ja ostin SC250:n. Ö |
iec 10.08.2015 15:40:13 | |
---|
sigil: Samanlainen PRS:n haku oli muutama vuosi sitten ja kävin läpi suht kaikki paikat, mistä ostaa. Suomen paras valikoima on Top Soundissa Seinäjoella, sinne Oulusta huristelin PRS:ää testaileen ja ostin SC250:n. Jep, taitaapi olla Top Sound ja Oulun Kitarapaja ne paikat mistä käytettyjä USA-pärssisiä löytyy parhaiten (muusikoiden.netin torin lisäksi). -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
klobasa 10.08.2015 19:12:50 (muokattu 10.08.2015 19:14:04) | |
---|
Olin henkisesti valmistautunut tinkaamaan pari satkua pois siitä Topsoundissa olleesta mielettömän hienosta vihreästä Singlecutista. Vastaus kyselyyn oli tietty se, että joku oli just ostanut sen. Prkl. Jos nimim. Kekkuliheikki lukee tätä niin kerroppa oisko Ranskassa jotain hyviä liikkeitä joilla ois kattava käytettyjen PRSien valikoima... |
klobasa: Olin henkisesti valmistautunut tinkaamaan pari satkua pois siitä Topsoundissa olleesta mielettömän hienosta vihreästä Singlecutista. Vastaus kyselyyn oli tietty se, että joku oli just ostanut sen. Prkl. No mutta ainahan voit ostaa vaikka Carvinin? ;) Tä? |
klobasa 10.08.2015 19:16:41 (muokattu 10.08.2015 19:17:07) | |
---|
Mr. Speed: No mutta ainahan voit ostaa vaikka Carvinin? ;) Tä? No joo periaatteessa, mutta olen aina lopettanut sun myynti-ilmon lukemisen siihen paikkaan missä kaulan kerrotaan olevan ohutta sorttia, heh. |
Mr. Speed 10.08.2015 19:17:48 | |
---|
klobasa: No joo periaatteessa, mutta olen aina lopettanut sun myynti-ilmon lukemisen siihen paikkaan missä kaulan kerrotaan olevan ohutta sorttia, heh. Jaa hö! Inasen on tosiaan Regularia hoikempi tuo, vaikkakaan ei mikään lättänä. |