Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Christina Aguilera- listaa ja arvostele levyt!
1
Xtina Carey
28.07.2015 13:44:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä listaa ja arvostele Christinan julkaisut, ei lasketa mukaan joululeyä (My kind of Christmas), espanjankielistä levyä (Mi Reflejo), soundtrackia (Burlesque) tai epävirllista studioalbumia (Just be Free). Ainoastaan "Christina Aguilera", "Stripped", "Back to Basics", "Bionic" ja "Lotus".
Oma lista menee näin:
 
1)STRIPPED (2002)- Ehkä Christinan henkilökohtaisin albumi tähän menessä, ja pidän kaikista kappaleista paitsi Dirrty:stä
 
2)BACK TO BASICS (2006)- Ekalla kuuntelukerralla en pitänyt siitä yhtään, mutta nyt siitä on kasvanut yksi lempilevyistäni! Ihana teema!
 
3)LOTUS (2012)- Hyvin aliarvostettu levy, mutta itse pidän siitä paljon. Lotus ei ole mitenkään "erityinen" mutta kaikki kappaleet ovat kuunneltavia ja lempparit ovat ehdottomasti "Army of Me", "Best of Me", "Blank Page", "Empty Words", "Sing for Me".
 
4)CHRISTINA AGUILERA (1999)- Christinan debyytti ja ihan OK levy, paras kappale on ehdottomasti "Reflection".
 
5)BIONIC (2010)- Aliarvioitu, mutta minun makuuni aivan liian elektrooninen. Parhaita kappaleita on "You Lost Me", "Lift Me Up", "I am", "Birds of Prey", "Stronger than Ever".
 
Jeszse
30.07.2015 20:24:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksei espanjankielistä levyä lasketa?
 
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
Xtina Carey
10.08.2015 14:44:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Miksei espanjankielistä levyä lasketa?
 
No en itse oikein välitä siitä, mutta jos haluat listata senkin niin toki käy :)
 
jannu
10.08.2015 15:40:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs jos digaa just pelkästään siitä joululevystä eikä voi sietää noita muita?
 
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti
novo
10.08.2015 22:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Mitäs jos digaa just pelkästään siitä joululevystä eikä voi sietää noita muita?
 
Tarttis topicin jossa listataan ja arvostellaan pelkästään joululevyjä.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Jeszse
11.08.2015 21:37:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xtina Carey: No en itse oikein välitä siitä, mutta jos haluat listata senkin niin toki käy :)
 
Jaa että muutkaan ei saa sitten tykätä.
 
On tämä julmaa touhua.
 
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «