baron 24.05.2004 09:26:35 (muokattu 29.05.2004 08:35:37) | |
---|
En sano suoraan täällä, että voin alkaa syksyn pimetessä tuota hommaa tekemään pikkuhiljaa, en sano. Helvetin hyvä idea. Mika Ettei tarvitsisi kaikkia 17 osaa kuljettaa mukana keikoilla? Helpottaisi ihmeesti roudausta. (BTW "100"!) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
baron 29.05.2004 08:39:12 | |
---|
Ostin alkuviikosta Mikan ym. suositteleman Uuden kultaisen laulukirjan ja ehdin nyt vasta selailla sitä. Täytyy sanoa, että olisi monet ongelmat ratkaissut ja tulee kulkemaan mun keikoilla vakiovarusteena. Heti tämän illan keikalla tulen hyödyntämään "Emmanuellen" tapettiosastolla. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
... tapettiosastolla. ??? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 31.05.2004 09:55:30 | |
---|
??? Meidän puhaltaja kutsuu taustamusiikkia tapettimusiikiksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
isojussi 31.05.2004 12:22:17 | |
---|
Meidän puhaltaja kutsuu taustamusiikkia tapettimusiikiksi. Ahaa.... eli siis hissijatsia.... Perjantaina asiaksta nauratti etukäteen, kun hän kysäisi. mitä aion soittaa taustamusiikiksi ja kuvailin sitä sanalla hissijatsi. Keikan jälkeen hän totesi tykkäävänsä "hissijatsista" - ei ilmeisesti häirinnyt, kuten eivät hyvät tapetitkaan...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |