Aihe: Luntit tablettiin
1
Connor
06.05.2015 15:21:18

Sori.

Onko vinkkiä Android applareista jolla sais laululuntit näppärästi. Joo pdf:n voi tekasta, mutta oisko kätsypätsyä aplaria tiedossa. Musta tausta plussaa.

joo ja lapset elkää tehkö näin vaan opetelkaa ne piisit, homma toimii hiton paljon paremmin. Setä vaan on nyt vähän seniili ja ei vaan enää riitä muistikammassa tila.
Setä ei ole paha. Setä on vaan ruma.
rokkijuha
07.05.2015 02:22:07
Connor: Sori.

Onko vinkkiä Android applareista jolla sais laululuntit näppärästi. Joo pdf:n voi tekasta, mutta oisko kätsypätsyä aplaria tiedossa. Musta tausta plussaa.

joo ja lapset elkää tehkö näin vaan opetelkaa ne piisit, homma toimii hiton paljon paremmin. Setä vaan on nyt vähän seniili ja ei vaan enää riitä muistikammassa tila.

IPadissä käytän kuorohommissa Forscorea ja bändihommissa sähköpostiohjelmaa. Bändihommissa kun tulee aika tiheään tahtiin muokattua biisejä, niin sähköpostimuoto on aika näppärä, kun siinä saa aina vastattua itselleen muokatulla tekstillä, ja sen jälkeen on biisistä taas jonossa ylimpänä uusin muokkaus. Mutta riippuu tietysti aika paljon siitä, millaisia luntteja käytät. Ja keikkalunteista ei ole kokemusta, tämä siis oli treeniskokemuksen syvällä rintaäänellä.

Forscore on vain Applen vehkeisiin. Androidin käytöstä tähän ei ole omaa kokemusta, mutta käyttökelpoisia lienevät esim:
https://techfortheclassicalsinger.w … or-android-now-supports-annotation/ ja
https://techinmusiced.wordpress.com … 22/ez-pdf-reader-pro-for-android-2/
Connor
07.05.2015 08:29:19

Niin siis joo, ihan sanoja vaan. Partituurista en älyä mitn.

Tommosen löysin itse illalla, joka näyttäs lupaavalta just mun käyttöön:
https://play.google.com/store/apps/ … id=com.dna.lyricpad2.full&hl=en
Jkob
08.05.2015 10:11:52
Connor: Niin siis joo, ihan sanoja vaan. Partituurista en älyä mitn.

Tommosen löysin itse illalla, joka näyttäs lupaavalta just mun käyttöön:
https://play.google.com/store/apps/ … id=com.dna.lyricpad2.full&hl=en

OpenSong ois itsellä tarkoitus ottaa käyttöön heti kun tabletin saan aikaiseksi hankkia. Siihen saa myös soinnut mutta tuskin niitä pakko lunttiin on laittaa. Toimii Androidilla ja kait Windowssillakin
Connor
08.05.2015 10:23:33

Jkob: OpenSong ois itsellä tarkoitus ottaa käyttöön heti kun tabletin saan aikaiseksi hankkia. Siihen saa myös soinnut mutta tuskin niitä pakko lunttiin on laittaa. Toimii Androidilla ja kait Windowssillakin

Open song sivuilta lainattua: ...The app comes bundled with 700+ worship songs...

Syttyyköhän mun tabletti tuleen?
Jkob
08.05.2015 15:20:48
Connor: Open song sivuilta lainattua: ...The app comes bundled with 700+ worship songs...

Syttyyköhän mun tabletti tuleen?

Paha sanoo. Koita Setlist helperiä sit
isojussi
25.06.2015 16:53:02
Mulla on keikoilla ihna normi galaxy tab 2 ja teen laput puuceella open officen writerilla yhdeks pdf:ks haluamaani järjestykseen. Toimii!!
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Connor
29.07.2015 11:02:43

Hou, eli Setlist Helper oli mulle just passeli. Puolenkymmentä keikkaa vedettynä ja toimii just riittävästi tämmösessä akkariperseilyssä tukena.
rintapek
29.07.2015 12:45:27

Connor: Hou, eli Setlist Helper oli mulle just passeli. Puolenkymmentä keikkaa vedettynä ja toimii just riittävästi tämmösessä akkariperseilyssä tukena.

Linkki löytyy tietty googlellakin, mut sen lisäks ois kiva jos olis juttua siitä, et mikä tää on ja mitä täl tehdään...
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
Pehkis
29.09.2021 12:27:40
Onko kellään käytössä setlist helperiä 2021 ipadissa? En kertakaikkiaan keksi miten sanat jotka wordina saa tuonne siirrettyä. Ei auta dropbox lataukset jne. näyttää vaan tyhjää ja sovellus myös jumittaa jos yrittää refreshiä dropboksiin. Vanhassa android padissa toimii kuitenkin moitteettomasti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)