Aihe: Nightwish
1 2 3 4 5153 154 155 156 157207 208 209 210 211
Jeszse
01.08.2015 13:26:23
J.Hollström: ja ilman tulppia tarkeni aivan mahtavasti joka puolella kenttää.

Jaa, ite vedin kyllä tulpat korvissa koko illan. Kerran kaivoin korvaa siinä Nightwishin aikana ja jumalauta että jytis kovaa, ei kyllä olis mitenkään huvittanu olla ilman.
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
sustain65
01.08.2015 13:33:59
Jeszse: Helevetin hyvä oli.

Jep, samat tuntemukset.

Keikan aikana kylmiä väreitä ja aamulla soi Nightwish-jukebox päässä = helvetin hyvä oli.
Mimi
01.08.2015 13:41:21
Lastinen: ^Korvatulpat päässä stadionkeikalla miksauspöydän luona?

Niin mikä tässä oli se kysymys tahi ihmetyksen aihe? Käytän korvatulppia keikoilla (okei, poislukien joku akustinsempi setti tai vastaava) _aina_, niin sisällä kuin ulkonakin, riippumatta siitä oonko edessä, takana vai keskellä kenttää/tilaa, muuten korvat soi viikon (tahi loppuelämän, sitä riskiä en halua ottaa). Pari keikkaa/festaria alaikäisenä ilman tulppia kokeilin ja totesin sen yötäpäivää jatkuneen vinkunan jälkeen, että suojaan kuuloni ihan mieluusti siitä lähtien.

Noi alpinet on siinä mielessä pirun hyvät tulpat, että vaimentavat järkevästi, eivätkä vain diskantteja tai bassoja. Noihin on myös joku vaihdettava kikkare, jolla saa enemmän tai vähemmän vaimennusta, tarpeen mukaan. Aiemmat oli jotkut 3M-kuusitulpat, jotka oli nekin ihan ok, mutta Alpineilla on paljon "kirkkaamaan" kuuloinen soundi. Ja tähän mennessä ovat tosiaan toimineet niin ulkona kuin sisälläkin aivan hyvin, ei mitään valittamista soundeista ennen tätä.

Miksauspöydän luona en eilen Nightwishin aikana ollut, vaan jonkun verran edempänä.

Enkä olis uskonut että korvatulppia keikalla käyttävää tarttis muusikoiden.netissä erikseen ihmetellä. :D
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
J.Hollström
01.08.2015 13:43:53
Mimi: Enkä olis uskonut että korvatulppia keikalla käyttävää tarttis muusikoiden.netissä erikseen ihmetellä. :D

Jep. Sen verran kuuroa jengiä tuntuis täällä heiluvan. Opetelleet vissiin soittamaan alunperinkin pelttorit päässä polkemalla metallican tahtiin tuplia kyrpänä.
sustain65
01.08.2015 14:09:49 (muokattu 01.08.2015 14:09:58)
Mimi:
Enkä olis uskonut että korvatulppia keikalla käyttävää tarttis muusikoiden.netissä erikseen ihmetellä. :D

Joo, aivan ihmeellistä ihmettelyä.
janezki_
01.08.2015 16:59:47
Jätkät käyttää korvatulppia keikoilla, ei jumalauta :-----DDDD
Antti1997
01.08.2015 17:03:36
Itse tykkäsin kovasti keikasta, kaikki toimi mainiosti. Olin kentällä melko takana oikeassa laidassa ja ei mitään valittamista saundeista tai mistään muustakaan. Ainoa asia mistä voi antaa kritiikkiä oli Floorin maskeeraus joka oli aika... noh, hirveä.
"Kaksiakselinen on tuo minun kärry. Itse asiassa siinä on neljä akselia." -Sompi
sustain65
01.08.2015 17:23:28
janezki_: Jätkät käyttää korvatulppia keikoilla, ei jumalauta :-----DDDD

Jep. Ihan vapaasti saa nauraa. Loppuelämän tinnitus jonkun ajattelemattoman korvissa ei ole minulta pois.

Elacinit 9,5dB:n suotimilla on just hyvät.
Tympee Huttunen
01.08.2015 17:53:08
Mä en ole koskaan käyttänyt stadikkakeikkojen miksauskopin lähistöllä tulppia. Ihan siitä syystä, että se volume on siinä kohtaa aina ollut niin alhainen. Nauratti viime Maidenin keikallakin, kun vielä tuosta kauempana tyypit huusi toisilleen euron tulpat tungettuna syvälle korviin - paikassa, jossa olisi voinut ihan puhua toiselle. Toki eri asia, jos on korvissa vaurio tai on jossain kaappien edessä tai miksaaja on totaalisen kuuro, mutta ei koskaan ole näin mulle käynyt. Mut kukin tyylillään, mä pidän tulppia kovissa äänenpaineissa ja voihan tuollakin olla olleet kovat volyymit
Hetfield
02.08.2015 01:07:05

Meitsillä oli Alpinen tulpat korvissa kaikkien kolmen bändin ajan, olin tosin eturivissä. Mutta itse keikasta sen verran, että helvetin komeeta menoohan se oli ja settilistakin maistui, kyllä siltä uudelta levyltä kelpasikin noin paljon matskua soittaa. Kolme vikaa biisiä semmoista tykittelyä että huhhei, todella onnistunut lopetus. Jos ei nyt sitä lasketa, että Heta Hyttinen tuli huutelemaan vielä omiaan siihen päälle.

Sonatasta en välitä, mutta Bodom on kelpo shittiä. Loistava muuten se keikkamyyjätarina Wirmanilta. Yleisömäärä yllätti, taisi olla joku 23 000.
Alright, alright, alright!
reaper666
02.08.2015 01:11:29
Hetfield: Meitsillä oli Alpinen tulpat korvissa kaikkien kolmen bändin ajan, olin tosin eturivissä. Mutta itse keikasta sen verran, että helvetin komeeta menoohan se oli ja settilistakin maistui, kyllä siltä uudelta levyltä kelpasikin noin paljon matskua soittaa. Kolme vikaa biisiä semmoista tykittelyä että huhhei, todella onnistunut lopetus. Jos ei nyt sitä lasketa, että Heta Hyttinen tuli huutelemaan vielä omiaan siihen päälle.

Sonatasta en välitä, mutta Bodom on kelpo shittiä. Loistava muuten se keikkamyyjätarina Wirmanilta. Yleisömäärä yllätti, taisi olla joku 23 000.

Oho yli 10 000 enemmän ku wembleyllä siis.
Meisselimies
02.08.2015 10:44:25
reaper666: Oho yli 10 000 enemmän ku wembleyllä siis.

Paljos sinne Wembleylle nyt sitten mahtuikaan jengiä?
Steve Vain Elämää
Jazkaa
02.08.2015 12:54:38
Meisselimies: Paljos sinne Wembleylle nyt sitten mahtuikaan jengiä?

Arenalle vai Stadiumille?
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
järjestyssäännöt
02.08.2015 13:15:16
Meisselimies: Paljos sinne Wembleylle nyt sitten mahtuikaan jengiä?

Mä muistan! Tästä oli keskustelua joku aika sitten, n. 70000 taisi vetää ;)
reaper666
02.08.2015 14:04:43
järjestyssäännöt: Mä muistan! Tästä oli keskustelua joku aika sitten, n. 70000 taisi vetää ;)

Juujuu eli toi ratinan keikka oli sitten suht pieni.
Deeku
02.08.2015 20:58:30
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
sammakko54
02.08.2015 21:12:29
Regalis Apertura: Ei kai aloiteta taas alusta, eihän? Varmaan puuduttavin keskustelu m.netin historiassa...

Ai Wembley?
Hippien kaveri.
Antti1997
03.08.2015 01:08:10
Deeku: Yksi näkemys perjantain keikasta: http://kaaoszine.fi/nightwish-ratinan-stadion-31-7-2015-2/

Tähän on helppo yhtyä. Hyvä teksti.
"Kaksiakselinen on tuo minun kärry. Itse asiassa siinä on neljä akselia." -Sompi
Jeszse
03.08.2015 21:06:55
Piruuttani kattelin Ever Dreamin verran Anetten aikasta livematskua. https://www.youtube.com/watch?v=czoH-uyBzMM

Siinä on kyllä neito niin kusessa varsinki kertseissä laulujen kanssa että saa ihmetellä taas kerran et millä eväillä se tonne keulille koskaan ylipäänsä otettiin. :D
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)