Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suhr kasari tilukeppi
1 2
Redneck Thunder
01.08.2015 17:03:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain kokemuksia?Minkälainen on verratuna vaikka Jacksoneihin ja mistä tuota hintaa tulee noihin?OFR floikka ja hyvää puuta oleva tilukeppi kiinnostaa, oon tsekkaillu Warmothin sivuja jos kasaisi itse jotain kun tuntuu ettei nuo monet kasari reissue Kramerit ja muut oo niin erikoisia.Suhr tuntuu olevan nyt joku kuuma nimi mutta missä ne oli silloin vuonna 85?
 
Pelataanko ronskia?
Krice
01.08.2015 17:06:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: Suhr tuntuu olevan nyt joku kuuma nimi mutta missä ne oli silloin vuonna 85?
 
En kommentoi muuta, mutta Suhr perustettiin wikipedian mukaan 1997. Olet varmaan kuullut wikipediasta?
 
Kivijalka
01.08.2015 17:59:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: Suhr tuntuu olevan nyt joku kuuma nimi mutta missä ne oli silloin vuonna 85?
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Pensa_Custom_Guitars
 
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Redneck Thunder
01.08.2015 18:18:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: En kommentoi muuta, mutta Suhr perustettiin wikipedian mukaan 1997. Olet varmaan kuullut wikipediasta?
 
Hei kiitos, pisteet sulle tuosta, pointti oli vähän siinä että miksi Suhr on nyt kuuma nimi vaikka ei ollut olemassakaan aikoinaan 80 luvulla.
 
Pelataanko ronskia?
Gabe
01.08.2015 18:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: Hei kiitos, pisteet sulle tuosta, pointti oli vähän siinä että miksi Suhr on nyt kuuma nimi vaikka ei ollut olemassakaan aikoinaan 80 luvulla.
 
Voisiko johtua siitä että tekijät olivat 80- luvulla vielä sen ikäisiä etteivät olleet pystyneet rakentamaan uraa soitinrakentajina?
 
En ymmärrä miten se 80-luku liittyy siihen miten kuuma nimi / arvostettu valmistaja saa olla vuonna 2015?
Redneck Thunder
01.08.2015 18:50:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Voisiko johtua siitä että tekijät olivat 80- luvulla vielä sen ikäisiä etteivät olleet pystyneet rakentamaan uraa soitinrakentajina?
 
En ymmärrä miten se 80-luku liittyy siihen miten kuuma nimi / arvostettu valmistaja saa olla vuonna 2015?

 
No, ehkä pitää olla samaa ikäluokkaa että ymmärtää minun ajatuksen juoksun tässä ja perehtynyt kitaroihin ja eri tyyppisiin kitaroihin ja historiaan samalla lailla 30 vuoden ajan kuten minä että ymmärtää.
 
Pelataanko ronskia?
Jeszse
01.08.2015 18:51:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: No, ehkä pitää olla samaa ikäluokkaa että ymmärtää minun ajatuksen juoksun tässä ja perehtynyt kitaroihin ja eri tyyppisiin kitaroihin ja historiaan samalla lailla 30 vuoden ajan kuten minä että ymmärtää.
 
No en kyllä ymmärrä yhtään.
 
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
zedder
01.08.2015 19:05:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: No en kyllä ymmärrä yhtään.
 
Saako yrittää arvata:
 
Valmistaja jota ei ollut vielä olemassakaan kultaisella (?) 80 -luvulla yrittää rahastaan tuon aikakauden teemoilla ja soitintyypeillä, vaikkei MOJO:sta eikä perinteistä ole tietoakaan. Tai jotain semmoista...
 
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista.
Redneck Thunder
01.08.2015 19:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zedder: Saako yrittää arvata:
 
Valmistaja jota ei ollut vielä olemassakaan kultaisella (?) 80 -luvulla yrittää rahastaan tuon aikakauden teemoilla ja soitintyypeillä, vaikkei MOJO:sta eikä perinteistä ole tietoakaan. Tai jotain semmoista...

 
No niin perkele, niin minäkin kyllä ajattelen.
 
Pelataanko ronskia?
Gabe
01.08.2015 19:31:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: No niin perkele, niin minäkin kyllä ajattelen.
 
Ok..Eli vastaavasti Les Paul mallista kitaraa saa valmistaa vain yritys joka on perustettu 1950-luvulla? :) Minä ostan mieluummin vain hyvän ja mieluisen kitaran. Tuskin monenkaan jonkun ilmiön aikoinaan aloittaneen yrityksen puikoissa on enää nykyään niitä samoja heppuja joille kiitos oikeasti kuuluu.
 
Mutta, jos sulle juuri ne 80-luvun brändit suovat sen muista puuttuvan mojon joka takaa soittonautinnon niin eihän siinä sitten auta kuin ostaa moinen. :) Kukin taplaa tyylillään.
askomiko
01.08.2015 20:32:40 (muokattu 01.08.2015 20:34:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan se Pensa olemassa 1980 ja on kai edelleen. Suhrit on keskimäärin ihan helvetin hyviä kitaroita, ei siinä muuta pitäis tarvita. Ite tusaamalla et Warmothista niin tiukkaa koknaisuutta todennäköisesti saa.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Progorava
01.08.2015 21:17:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Olihan se Pensa olemassa 1980 ja on kai edelleen. Suhrit on keskimäärin ihan helvetin hyviä kitaroita, ei siinä muuta pitäis tarvita. Ite tusaamalla et Warmothista niin tiukkaa koknaisuutta todennäköisesti saa.
 
En olisi noin varma tuosta. Ja onhan se warmoth tehnyt osia myös muuan Pensa-Suhr firmalle aikoinaan..
 
Yleensä soittaja on signaaliketjun heikoin lenkki
Redneck Thunder
01.08.2015 21:20:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Olihan se Pensa olemassa 1980 ja on kai edelleen. Suhrit on keskimäärin ihan helvetin hyviä kitaroita, ei siinä muuta pitäis tarvita. Ite tusaamalla et Warmothista niin tiukkaa koknaisuutta todennäköisesti saa.
 
Mikä siinä Warmothissa on niin vaikeata?Siinä on kaula samalla lailla neljällä ruuvilla kuin muissakin ja lisenssillä tekevät fenderin osia.Ei se pulttikaulaisen kitaran säätäminen oo mitään niin ihmeellistä jos vähän tietää mitä tekee.
 
Pelataanko ronskia?
askomiko
01.08.2015 21:45:21 (muokattu 01.08.2015 21:46:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii-i. Vertaa Suhria ja Warmothia tai perusfenderiä vierekkäin niin se selviää.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Redneck Thunder
01.08.2015 22:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Nii-i. Vertaa Suhria ja Warmothia tai perusfenderiä vierekkäin niin se selviää.
 
When I get the chance i'll be sure to do so, yes sir....new forms of rowing boats huh...
 
Pelataanko ronskia?
ballfish
01.08.2015 22:35:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä voiko tästä mennä överimmäksi kasariksi ja Suhr se siellä heiluu https://www.youtube.com/watch?v=NozSLdxAVnw
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Kivijalka
01.08.2015 22:46:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tosiaan tuosta aiemmasta linkistähän ilmenee, että Suhrin Joni teki kitaroita Mark Knopflerille jo kasarin alussa. Tietty lukutaitoahan moinen vaatisi, että paskaaks tässä...
 
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Spiral
01.08.2015 22:55:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: No, ehkä pitää olla samaa ikäluokkaa että ymmärtää minun ajatuksen juoksun tässä ja perehtynyt kitaroihin ja eri tyyppisiin kitaroihin ja historiaan samalla lailla 30 vuoden ajan kuten minä että ymmärtää.
 
Sitten on varmaan turha kysellä täällä mielipiteitä tai neuvoja.
 
J.Nikkanen
01.08.2015 22:59:47 (muokattu 01.08.2015 23:00:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redneck Thunder: No, ehkä pitää olla samaa ikäluokkaa että ymmärtää minun ajatuksen juoksun tässä ja perehtynyt kitaroihin ja eri tyyppisiin kitaroihin ja historiaan samalla lailla 30 vuoden ajan kuten minä että ymmärtää.
 
Niin että siis sulla on sitä semmoista iän tuomaa kitaraviisautta mitä muilla täällä ei ole vai mitä yrität sanoa?
 
Edit: Jaaha, vähän tappia ja capoa myös.
 
"Istuin kylpyammeessa, kun se alkoi. Siinä syntyi jättitsunami ja sain vettä suuhuni."
Gabe
01.08.2015 23:17:05 (muokattu 02.08.2015 00:10:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Ja tosiaan tuosta aiemmasta linkistähän ilmenee, että Suhrin Joni teki kitaroita Mark Knopflerille jo kasarin alussa. Tietty lukutaitoahan moinen vaatisi, että paskaaks tässä...
 
En kyllä siltikään pääse ihan sisälle tuohon ajattelumaailmaan että pystyy ostamaan ainoastaan sellaisilta bräsndeiltä mitkä oli suosittuja 80-luvulla. Ihan turhaan rajoittaa itseään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «