Vallu-Veke 30.07.2015 20:29:33 | |
---|
statistiÖ: Olisit ollut iivöl sillä mustalla. Vaara sekoittua jet black- väriin ehkä? Tumpulahöttörumpujen väri. |
Kefiiri 30.07.2015 22:18:14 | |
---|
Musta väri on aina se tylsin vaihtoehto soittimeen. En ole musiikin asiantuntija. |
hollmi-5 30.07.2015 22:21:21 | |
---|
Kefiiri: Musta väri on aina se tylsin vaihtoehto soittimeen. No eikä. Mustia hienoja soittimia on vaikka kuinka paljon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 30.07.2015 22:24:20 | |
---|
hollmi-5: No eikä. Mustia hienoja soittimia on vaikka kuinka paljon. No juu, flyygeleitä ja Gibsoneita. Mutta rummut ei saa olla mustat. En ole musiikin asiantuntija. |
hollmi-5 30.07.2015 22:37:16 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 30.07.2015 22:37:28 | |
---|
Kefiiri: No juu, flyygeleitä ja Gibsoneita. Mutta rummut ei saa olla mustat. Joo, kyllä ne oli aika synkät kun HWkin on musta.. Keikkakuvissa ei juuri erottunut.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
hollmi-5 31.07.2015 00:19:36 | |
---|
Speedy: Joo, kyllä ne oli aika synkät kun HWkin on musta.. Keikkakuvissa ei juuri erottunut.. Mustaan sopii kromi tai kulta HW. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 31.07.2015 01:56:27 | |
---|
Kefiiri: No juu, flyygeleitä ja Gibsoneita. Mutta rummut ei saa olla mustat. Mulla on kaiken värisiä rumpuja, mutta nykyään oon sitä mieltä, että musta on väreistä paras. Musta ei ole kenenkään mielestä ruma, korkeintaan tylsä. Musta on ajaton ja toimii aina. |
Velli: Mulla on kaiken värisiä rumpuja, mutta nykyään oon sitä mieltä, että musta on väreistä paras. Musta ei ole kenenkään mielestä ruma, korkeintaan tylsä. Musta on ajaton ja toimii aina. Tästä samaa mieltä. Itsellä oli mustat Yamaha kasitonniset. Hienoimmat rummut mitä omistanut. decorating time |
Vallu-Veke 31.07.2015 14:50:06 | |
---|
Velli: Mulla on kaiken värisiä rumpuja, mutta nykyään oon sitä mieltä, että musta on väreistä paras. Musta ei ole kenenkään mielestä ruma, korkeintaan tylsä. Musta on ajaton ja toimii aina. Juu en määkään tosissaan. Tuli vaan mieleen, kun joskus täällä pilkattiin tuota jet blackkiä, varsinkin Pearlin pintana. Leimattiinkohan se joksikin metallimiesten väriksi?? En muista tarkkaan. Tykkään kyllä itse mustasta. Parhaita värejä rumpuihin kyllä. |
Speedy 31.07.2015 15:12:00 | |
---|
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Hannu A 31.07.2015 23:57:48 | |
---|
"If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
Kimd 01.08.2015 00:53:46 | |
---|
Hannu A: Mä oon miettinyt, että sellainen koivuwrap olis hieno. siis sellainen mitä koivun rungossa on kun se kasvaa metsässä. Olen tainnut nähdä sellaisen pinnan kumuissa Harrastelija harrastelija rumpali |
ostany 01.08.2015 12:45:12 | |
---|
|
Bullitt 01.08.2015 12:46:49 | |
---|
Kefiiri: No juu, flyygeleitä ja Gibsoneita. Mutta rummut ei saa olla mustat. Kiva huomata, että joku muukin ajattelee asiasta samoin kuin minä. Yhdet mustat rummut on olleet itselläkin, mutta olivat minusta vain helvetin tylsän näköiset. Lisäksi mustat rummut näyttävät värivaloissakin ainoastaan mustalta, mikä sekin on aika tylsää. |
majuku 01.08.2015 19:16:35 | |
---|
Maalattu piano black sopii joihinkin soittimiin ja autoihin mutta mitä tulee rumpuihin niin oma maku täysin päinvastainen kuin Vellillä. Musta rumpusetti on se ahdistavin, epäkiinnostavin ja vähiten inspiroiva instrumentti. Jos mustan setin vieressä ois triangeli tai niin soittaisin sitä mieluummin. |
hollmi-5 01.08.2015 23:02:00 | |
---|
majuku: Maalattu piano black sopii joihinkin soittimiin ja autoihin mutta mitä tulee rumpuihin niin oma maku täysin päinvastainen kuin Vellillä. Musta rumpusetti on se ahdistavin, epäkiinnostavin ja vähiten inspiroiva instrumentti. Jos mustan setin vieressä ois triangeli tai niin soittaisin sitä mieluummin. Piano Black maalattuna kajahtaa kovaa. Muovinen musta pinta on ihan eri makuinen ja nou nou minulle. Valokuvassa ei kaikki huomaa eroa, mutta läheltä sen tajuaa uunompikin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
-Dr.DW- 01.08.2015 23:08:52 (muokattu 02.08.2015 12:04:38) | |
---|
hollmi-5: Piano Black maalattuna kajahtaa kovaa. Muovinen musta pinta on ihan eri makuinen ja nou nou minulle. Valokuvassa ei kaikki huomaa eroa, mutta läheltä sen tajuaa uunompikin. No se on vähän niinkuin auton lakka, eikös? On olemassa lakattua mustaa ja sitten ihan oikeasti kiiltävää mustaa.. Tämmöistäkö eroa sie tarkoitit? Semmoinen ohut musta, vaalean musta -että puun syyt näkyy läpi ja aivan himputin kirkas lakka olisi ehkä se musta... Mutta kyllä rummut on ruskehtavana, puunsyillä ja kunnon kiiltolakalla varustettuna aika kaunista katseltavaa. Sanaton. |
kincy 02.08.2015 09:54:02 (muokattu 02.08.2015 09:55:32) | |
---|
Oon kyllä Hollmin kanssa samaa mieltä, että kunnon Piano Black kirkaslakattu rumpu on oikeasti komea ja eron wräppiin huomaa. Piano Blackissa on merkittävästi enemmän syvyyttä. Esmes Yamahan RC:t kiiltävänä mustana ja pitkillä kromatuilla lugeilla miellyttää silmää. Omat uudet Pearlitkin halusin sitten Piano Blackillä ja on kiva. Pöly ja kakka kyllä näkyy mutta puhtaana ja ehkäpä oikein vahan kanssa on kyllä magea viimeistely. |
Duro 02.08.2015 10:18:38 | |
---|
Ite oon pitäny kovasti tuosta mustasta vahapinnasta ilman lakkaa. Valaistukset heijastuu hauskoina sävyinä ja kromihardiksella hieno yhdistelmä. Plus et puunsyytkin näkyy sieltä kivasti. Lakattu musta on omastakin mielestä vähän tylsänpuoleinen. Kultasella hardiksella vois olla aika awesome. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |