mukis 17.07.2015 17:01:16 | |
---|
hollmi-5: Siviiliammattini ei ole mitenkään kytköksissä tämän palstan keskusteluun. Onko jäbät niin skutsissa, että luulevat ammatti-identiteetin seuraavan vapaa-ajalle? Opettajan tärkein ominaisuus on omana itsenään oleminen ja oman olemisensa kehittäminen. On harhakuvitelmaa olettaa, ettei perimmäiset asenteet ja mielipiteet heijastuisi opettajana olemiseen. Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |
-Dr.DW- 19.07.2015 12:15:35 | |
---|
Sanaton. |
uusikaveri 19.07.2015 14:27:08 | |
---|
|
hollmi-5 20.07.2015 23:20:05 | |
---|
mukis: Opettajan tärkein ominaisuus on omana itsenään oleminen ja oman olemisensa kehittäminen. On harhakuvitelmaa olettaa, ettei perimmäiset asenteet ja mielipiteet heijastuisi opettajana olemiseen. Opettajan tärkein ominaisuus on kiinnostuksen herättäminen ja ongelmanratkaisutaitojen löytämisen ohjaaminen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 21.07.2015 09:38:13 | |
---|
hollmi-5: Opettajan tärkein ominaisuus on kiinnostuksen herättäminen ja ongelmanratkaisutaitojen löytämisen ohjaaminen. Opettajan tärkein tehtävä on tukea oppimista oppijan kiinnostus huomioiden. Sen jälkeen alkaa ohjaaminen ja vaihtoehtojen tarjoaminen, jos on alkaakseen. Kuinka mo en oppijan taival onkaan päättynyt opettajan "totuuteen" tai egoon törmätessä? Taiteessa onneksi totuuksia ei paljoa ole, paitsi markkinoiden reaaliteetit. Mutta onneksi nekin uusiutuvat välistä ja yllättäen. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
mukis 21.07.2015 18:10:03 | |
---|
Aidon kiinnostuksen herättämiseen ja oppimisen tukemiseen vaaditaan psykologista pelisilmää, kokonaisvaltaista ihmiskäsitystä ja toisen ihmisen kokemusmaailman aitoa hyväksymistä; onnistuminen asettaa vaateen opettajan oman ajattelun, filosofian ja olemisen kehittämiselle. Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |
Seba 22.07.2015 10:44:11 | |
---|
Kauheeta salatiedettä. Paras opettaja osaa kertoa yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi asiat ja osaa olla aidosti innostava. Kaikenmaailman hifistelyt ja filosofiat on täysin toisarvoista huttua jos ihmisläheisyys puuttuu. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
Epämuusikko 22.07.2015 12:23:37 | |
---|
Ollaan syvällä pelissä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
mukis 22.07.2015 13:33:33 | |
---|
Seba: Kauheeta salatiedettä. Paras opettaja osaa kertoa yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi asiat ja osaa olla aidosti innostava. Kaikenmaailman hifistelyt ja filosofiat on täysin toisarvoista huttua jos ihmisläheisyys puuttuu. Ihmisläheisyys on just se filosofia mikä valitettavavn usein puuttuu. Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |
Seba 22.07.2015 14:43:33 | |
---|
mukis: Ihmisläheisyys on just se filosofia mikä valitettavavn usein puuttuu. Mutta sitä ei opita kirjoista tai koulusta, joillain vaan se on, joillain ei. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
mukis 23.07.2015 09:21:35 | |
---|
Seba: Mutta sitä ei opita kirjoista tai koulusta, joillain vaan se on, joillain ei. Ei varmasti opitakaan. Mut se ei tarkoita etteikö sitä vois jokainen itsessään kehittää ja erityisen tärkeetä se olis mun mielestä opettajille ja siks puhuin "oman olemisen kehittämisestä" Jokainen voi miettiä miten ihmisläheisyyttä vois itsessääm kehittää - samalla aletaan mun mielestä lähestyä myös oppimisen syvempiä mekanismeja. Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |
Epämuusikko 24.07.2015 13:18:23 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
mukis 25.07.2015 13:19:54 | |
---|
Epämuusikko: hyvää vääntöä. Välipalaksi äärimmäistä osaamista ja timessä piisaa. Ja ei oo rumpuja pilaamassa meininkiä. https://www.youtube.com/watch?v=DT3zjjosnEs Kyllähän tästä hyvälle tuulelle tulee! Yleensä ku laulajat alkaa hamuilemaan jotain rytmihelistintä, taputusta tai napsua, alkaa tehä mieli painaa päätä pensaaseen :), mut nu oli kyl kohillaan. Ja kyllähän se tuon pulssin ja liikeen taitaa vaatia myös roppaan, jos meinaa ihan kunnolla olla ytimessä. Raiskataan kaikkea mikä 70-luvulla oli hyvää. |
Speedy 26.07.2015 23:09:29 | |
---|
Epämuusikko: hyvää vääntöä. Välipalaksi äärimmäistä osaamista ja timessä piisaa. Ja ei oo rumpuja pilaamassa meininkiä. https://www.youtube.com/watch?v=DT3zjjosnEs Laulajatar oli hyvä.. Miksi tuo pumpsahtava ilveilevä karvakasa oli tuossa keskellä? Olisivat vaihtaneet paikkaa Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Epämuusikko 27.07.2015 08:58:51 | |
---|
Speedy: Laulajatar oli hyvä.. Miksi tuo pumpsahtava ilveilevä karvakasa oli tuossa keskellä? Olisivat vaihtaneet paikkaa Jätkä onnistuu tasaamaan tilit, jos jostain löllyy positiivisia viboja niin ei muuta kuin negistelyä vastapalloon. =I "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kefiiri 27.07.2015 09:13:00 (muokattu 27.07.2015 09:13:27) | |
---|
Epämuusikko: Jätkä onnistuu tasaamaan tilit, jos jostain löllyy positiivisia viboja niin ei muuta kuin negistelyä vastapalloon. =I No oli kyllä turhaa valitusta tosiaan. Karvahahmon basson lapa olisi ollut mimmin naaman edessä jos olisivat vaihtaneet paikkoja. Mieluummin näin. En ole musiikin asiantuntija. |
Speedy 27.07.2015 09:30:23 (muokattu 27.07.2015 09:32:55) | |
---|
Epämuusikko: Jätkä onnistuu tasaamaan tilit, jos jostain löllyy positiivisia viboja niin ei muuta kuin negistelyä vastapalloon. =I Niin, JOS.. minulle ei tullut pelkästään positiivisia viboja. Enkä usko että annat minun(kaan) mielipiteen vaikuttaa omiisi.. toivottavasti.. Kefiiri: No oli kyllä turhaa valitusta tosiaan. Karvahahmon basson lapa olisi ollut mimmin naaman edessä jos olisivat vaihtaneet paikkoja. Mieluummin näin. Ei se ollut valitusta, totesin vain.. Minua kyllä lähinnä ärsytti tuommonen yli-tekopirteys.. No olenkin suomalainen..=) Paikkaa ei olisi tarvinnut tietenkään fyysisesti vaihtaa, kameraa olisi voinut myös kääntää (tai siirtää jos ei ole kääntyvä malli) niin että tuo solisti olisi ollut enemmän keskipisteenä myös visuaalisesti. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kefiiri 27.07.2015 09:49:37 (muokattu 27.07.2015 09:56:38) | |
---|
Edit: lopetan tyhjänpäiväisen kommentoinnin täältä tähän :) En ole musiikin asiantuntija. |
Speedy: Minua kyllä lähinnä ärsytti tuommonen yli-tekopirteys.. No olenkin suomalainen..=) Tu es Olli? Tuossa ei ole mitään tekopirteää. Tuo on keskittymistä ja nauttimista tietyllä tavalla äärirajoilla. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
markkuliini 27.07.2015 12:02:55 | |
---|
Speedy: Niin, JOS.. minulle ei tullut pelkästään positiivisia viboja. Enkä usko että annat minun(kaan) mielipiteen vaikuttaa omiisi.. toivottavasti..
Ei se ollut valitusta, totesin vain.. Minua kyllä lähinnä ärsytti tuommonen yli-tekopirteys.. No olenkin suomalainen..=) Paikkaa ei olisi tarvinnut tietenkään fyysisesti vaihtaa, kameraa olisi voinut myös kääntää (tai siirtää jos ei ole kääntyvä malli) niin että tuo solisti olisi ollut enemmän keskipisteenä myös visuaalisesti. Mun on pakko myöskin suomalaisena todeta, etten hyväksy, että termiin suomalainen koetetaan yhdistää automaattinen ärsyyntyminen kaikesta mikä on pirteää tai positiivista. Usein suomalaisuudella koetetaan perustella myös sellaista oksennus-refleksiä muistuttavaa pakonomaista "totuudenpuhumista", sellainen fiilis nytkin tuli. Siis sitä, että kuvitellaan rehellisyyden tarkoittavan, että aina pitää sanoa kaikki mitä mielessä liikkuu, oli se positiivista tai yleensä ei. Jos kritiikki olisi olennaista kokonaisuuden kannalta, niin sen voisi vielä jotenkin ymmärtää. Nyt se oli vain pikkumaista. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |