Aihe: Tekeekö joku Suomessa Comboille hyviä suojahuppuja?
1 2
janskuukkeli
23.07.2015 23:26:41 (muokattu 23.07.2015 23:28:29)
Heh heh :)

Tällaisesta voisin itse askarrella "hupun"

http://www.eurokangas.fi/kankaat/tuotteet/tuoteryhma/32/2606

Toivottavasti ei ole Aaroja tapettu.
" I`m really quite a mess, yes "
ha55i
23.07.2015 23:51:31
Ei ole kotimaassa, mutta mulla on d2f:n tekemä suoja, joka on ollut oikein mainio. Istuu hyvin ja suojaa pikkukolhuilta ja pölyltä. Tilasin eBayn kautta.

http://www.d2fcovers.com/amplifier_covers.htm

Sopii hyvin käyttöön, jossa rojut kulkevat omassa autossa ja itse kantaa kamansa. Oma tavoite on, että olisi niin kevyttä, jotta kaikki omat tavarat kulkisi yhdellä kantokerralla. Näin erityisesti, koska mulla on kamat kotona ja kuskaan niitä sieltä treeneihin ja keikoille.

h
Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
johanssen
24.07.2015 01:43:44

Treenikselle teetin suojahuput kaikille äänikamoille kaverin käsityölafkassa. Suojaavat siis pölyltä ym.

Sitte, kun kamat liikkuu treenikämpän ulkopuolelle, kuvaan astuu flight caset aina. Ei ne musta vie sen enempää tilaa ja onpa huoletonta käsitellä. Tietty, jos tilakysymys on millimetri peliä, niin sitte voi olla toisin. Ja toisinaan myös noi painavimpien laatikoiden pyörät helpottaa elämää. Ja kaapin laatikko on taas helvetin hyvä raiseri, jonka päälle sen sitte voi nostaa, niin kuuleekin siitä jotain.

Mutta jokainen tietty tyylillään. Tää on mun.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Rämppy
24.07.2015 12:04:58
Mulla tuo auto pakataan keikkareissulla niin täyteen, että alkaa olla millimetripeliä. Hankalaa olis, jos olisi yksikin flight case. Mutta eipä kamat heilu matkan aikana. Ja aika usein keikkalauteet sijaitsevat portaiden takana. Combo kulkee suojahupun sisällä autosta lavalle yhden miehen voimin niin että heilahtaa. Flight casen kanssa tarvitsen apukäsiä. Mutta kyllä flight case on ehdottomasti paras suoja vahvistimelle ja oiva riseri. Mulla on combon alla 2x12 skobe, toimii myös riserinä.
Saahan sitä sanoa.
johanssen
24.07.2015 17:22:02 (muokattu 24.07.2015 17:22:55)

sustain65: Samaan päädyin juuri noin viikko sitten. Bluescaset nupille ja 2x12 kaapille. Tälläiselle harrastelijalle ratkaisu on kyllä tavallaan aika overkill, mutta kuljettamisen huolettomuuden lisäksi ajattelin juuri mm. sitä, että tarvitsisin kuitenkin telineen nostamaan kaapin ylös lattiasta, ettei tarvitse turmella kenenkään kuuloa.

Bluescasella oon itekin aina caset teettäny ja työn jälki on ollu priimaa ja valmistus nopeaa. Etkä varmasti tuu katumaan hankintojas.

Rämppy: Mulla tuo auto pakataan keikkareissulla niin täyteen, että alkaa olla millimetripeliä. Hankalaa olis, jos olisi yksikin flight case. Mutta eipä kamat heilu matkan aikana. Ja aika usein keikkalauteet sijaitsevat portaiden takana. Combo kulkee suojahupun sisällä autosta lavalle yhden miehen voimin niin että heilahtaa. Flight casen kanssa tarvitsen apukäsiä. Mutta kyllä flight case on ehdottomasti paras suoja vahvistimelle ja oiva riseri. Mulla on combon alla 2x12 skobe, toimii myös riserinä.

Ainahan se homma on toiminut näinkin. Jokanen taaplaa siten kuin itelleen on parasta.

Huput treeniksellä on mulla suunniteltu niin, että yks kulma on auki, niin että ne sujahtaa tosi helposti kamojen päälle metelin taas tauottua. Jos hupuissa taas roudaa, niin varmaan paras on silloin jokapuolelta kiinteä huppu.
askomiko
25.07.2015 00:41:44
Paljon Bluescaselta kustantaa pikkukombon flight case?
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
sustain65
25.07.2015 09:09:44
askomiko: Paljon Bluescaselta kustantaa pikkukombon flight case?

Paras on tietysti kysyä tarjous toimittajalta itseltään, mutta omien hankintojeni perusteella noin pari sataa. Riippuu hieman siitä mikä kokoinen on "pikku".
Antsa Lipsanen
25.07.2015 09:18:09
Voin ihan vilpittömästi suositella muutaman casen perusteella kuopiolaista Viiking-musiikkia. Herrat tekevät nopeasti todella laadukkaat caset ja kyllä kestääpi.

http://www.viikingmusiikki.fi
juici
25.07.2015 11:10:54

Antsa Lipsanen: Voin ihan vilpittömästi suositella muutaman casen perusteella kuopiolaista Viiking-musiikkia. Herrat tekevät nopeasti todella laadukkaat caset ja kyllä kestääpi.

http://www.viikingmusiikki.fi

Joo, AC15:lle valmistui kotelo alle viikossa tilauksesta ja kustansi 250e.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
johanssen
25.07.2015 12:10:15 (muokattu 25.07.2015 12:10:49)

askomiko: Paljon Bluescaselta kustantaa pikkukombon flight case?

5e3:selle oli toukokuussa 150 ecuu veroton hinta. Alla lukittavat pyörät ja matsku mustaa 9 mm vaneria. Sivulla upotetut kahvat. Kestää meikäläisen eliniän. Eipä viiti tuohon hintaan alkaa ite askartelemaan.
sustain65
25.07.2015 15:49:46
sustain65: Paras on tietysti kysyä tarjous toimittajalta itseltään, mutta omien hankintojeni perusteella noin pari sataa. Riippuu hieman siitä mikä kokoinen on "pikku".

Tämä oma arvioni oli verollinen, ALV jo mukana.
Tympee Huttunen
01.08.2015 08:37:55
Jos koittaisi IKEA-kasseista parsia hupun? Ne kestää mitä tahansa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)