Gary Enfield 20.07.2015 22:51:38 | |
---|
Ehx cathedral ja e-bow meni, ehx superegosta tuli kysely, mutta rahoja ei järjestynyt ja aphex guitar exiteristä ei kukaan ollut kiinnostunut, mikä on ihan hyvä, kun en ole niin innostunut sitä myymäänkään. Uudesta hakinnasta on katettu jo yli puolet joten jos tuon superegon saisi vielä myöhemmin menemään niin hyvä niin. Kyselyt on tullu tähän mennessä heti jos on tullakseen. |
TTV 20.07.2015 22:55:35 | |
---|
Gabe: No huh, täytyy sanoa että hemmetin hyvin. Myitkö halvalla? Mitäs kiikarissa? Mulla olis enää Bluescase myydä, mihinköhän hintaan tuollainen menisi äkkiä? Mulla oli ysiysiysi-päivät Standard sarjalaisille, +/-0 katteella kierrätin hyviä torilta hankittuja luuttuja, yks on vielä myymättä. Taidan pitäytä samassa merkissä, mutta eri runkomuodossa :-) Toki hyväkuntoinen Gibsonin Custom Black Beauty olisi nannaa, mutta niitä ei just silloin oo tarjolla, kun itellä raha polttaa taskussa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Gabe 20.07.2015 23:10:00 | |
---|
TTV: Mulla oli ysiysiysi-päivät Standard sarjalaisille, +/-0 katteella kierrätin hyviä torilta hankittuja luuttuja, yks on vielä myymättä. Taidan pitäytä samassa merkissä, mutta eri runkomuodossa :-) Toki hyväkuntoinen Gibsonin Custom Black Beauty olisi nannaa, mutta niitä ei just silloin oo tarjolla, kun itellä raha polttaa taskussa. No niin! Kiva homma tuommoinen. :) Itsekin olen oikeastaan vasta huomannut että ESPt ovat oikeasti todella hyviä. |
Mr. Speed 21.07.2015 00:18:16 | |
---|
Gabe: No niin! Kiva homma tuommoinen. :) Itsekin olen oikeastaan vasta huomannut että ESPt ovat oikeasti todella hyviä. Varsinkin Navigatorit ;) |
Gabe 21.07.2015 00:42:53 | |
---|
Mr. Speed: Varsinkin Navigatorit ;) Ei ole ollut valittamista. Samaten yksi Vintage Plus oli oikein hyvä. Pitäisi tutustua kunnolla myös 800-sarjan mailoihin. |
Juzpe 21.07.2015 09:15:49 | |
---|
Ainakin LesPa ja Selmu meni. LesPa ostoilmon perusteella ja Selmu myynti-ilmon. Ny jos jollakulla ois kovakeissinen iso pedaltrain, niin menis semmonenkin. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Åboensis 21.07.2015 09:30:17 | |
---|
Gabe: Pitäisi tutustua kunnolla myös 800-sarjan mailoihin. Suosittelen myös 400 -sarjalaisia, jos sellainen sattuu joskus kävelemään vastaan. 80 -lukulaista parhautta MIJ. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
JaaGeRMaisTeR 21.07.2015 09:33:23 | |
---|
Aika samat tavarat torilla pyörii. Mahtaako kesä karkoittaa kamarunkkarit festareille vai eikö nykyään käytetä kesätyörahoja kitaravehkeisiin. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Åboensis 21.07.2015 09:42:48 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Aika samat tavarat torilla pyörii. Mahtaako kesä karkoittaa kamarunkkarit festareille vai eikö nykyään käytetä kesätyörahoja kitaravehkeisiin. Ei nykyään ole enää kesätöitä jotain kämyisiä "tutustu työelämään satasella" -tyyppisiä kokeiluja lukuunottamatta - vai? "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Shredator 21.07.2015 10:00:59 | |
---|
No joo kehnosti tuntuu vetävän tällä hetkellä. Samalla tori pursuaa soittimista & sälästä. Uuden ilmoituksen laitat niin se on jo illalla ties monennellako sivulla. If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
JaaGeRMaisTeR 21.07.2015 11:03:17 | |
---|
Åboensis: Ei nykyään ole enää kesätöitä jotain kämyisiä "tutustu työelämään satasella" -tyyppisiä kokeiluja lukuunottamatta - vai? On niitä. Tuossanin yks kesäduunarit pörrää menemään. Onhan nuita kesä hommia jaossa muutenkin, jos vaan viitsii rekrysivuihin tutustua. Nuo vanhat tonnilla töihin hommat on kyllä ihan persiistä. Se on viimeisenpäälle mitätön korvaus menetetystä vapaa-ajasta. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Arbitrator 21.07.2015 11:08:21 | |
---|
Shredator: No joo kehnosti tuntuu vetävän tällä hetkellä. Samalla tori pursuaa soittimista & sälästä. Uuden ilmoituksen laitat niin se on jo illalla ties monennellako sivulla. Tuli loman aikana fiilis vähän vähentää kaman määrää ja pakko sanoa että nyt liikkui tavara todella hyvin. Viikon sisällä meni vahvari, ja kolme kitaraa suorilla kaupoilla. Lisäksi yksi vaihtokauppa toteutui. Nyt on kaapeissa taas vähän väljempää. Ostoilmoituksiakin on mielestäni varsin mukavasti tällä hetkellä. |
Åboensis 21.07.2015 11:21:30 | |
---|
On niitä. Tuossanin yks kesäduunarit pörrää menemään. Onhan nuita kesä hommia jaossa muutenkin, jos vaan viitsii rekrysivuihin tutustua. Nuo vanhat tonnilla töihin hommat on kyllä ihan persiistä. Se on viimeisenpäälle mitätön korvaus menetetystä vapaa-ajasta. No juu, kyllähän niitä saa jos haluaa, kunhan yritin olla vitsikäs ;D. On tilanne silti erilainen kuin esim. mun nuoruudessani muinaisella 80 -luvulla... Arbitrator: Tuli loman aikana fiilis vähän vähentää kaman määrää ja pakko sanoa että nyt liikkui tavara todella hyvin. Viikon sisällä meni vahvari, ja kolme kitaraa suorilla kaupoilla. Lisäksi yksi vaihtokauppa toteutui. Nyt on kaapeissa taas vähän väljempää. Ostoilmoituksiakin on mielestäni varsin mukavasti tällä hetkellä. Kyllähän tavara liikkuu, kun se on riittävän laadukasta ja hinta on kohdillaan; Kiitos vielä kerran kaupoista. Strato oli eilen tulilla treeneissä ja päässee ensi vkon perjantaina keikalle. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
JaaGeRMaisTeR 21.07.2015 13:28:10 | |
---|
Åboensis: No juu, kyllähän niitä saa jos haluaa, kunhan yritin olla vitsikäs ;D. On tilanne silti erilainen kuin esim. mun nuoruudessani muinaisella 80 -luvulla... On varmasti. Nykyään luulevat vain, että se palkka on heti vähintään 2000€ vaikkei olisi mitään koulutusta mihinkään. Niin ja töihin otetaan lähinnä vanhoja tuttuja ja sukulaisia yms. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 21.07.2015 14:08:30 | |
---|
Åboensis: Suosittelen myös 400 -sarjalaisia, jos sellainen sattuu joskus kävelemään vastaan. 80 -lukulaista parhautta MIJ. Eikun juuri näitä 400-sarjalaisiahan minä meinasin. |
blues guitar 21.07.2015 15:43:34 | |
---|
Gabe: Mulla olis enää Bluescase myydä, mihinköhän hintaan tuollainen menisi äkkiä? Hitsi kun oli liian pieni Dusty Roadille. Tarvisin 55x50x25 kokoisen. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
THD:n keinokuorma taitaa oottaa torilla joulupukkia, mut olkoon mun puolesta vaikka kolme vuotta siellä, jollain on vielä pari kymppiä halvemmalla ja sekin ollut siellä jo tovin, pitäisköhän vaikka nostaa hintaa. Ostaminen on mukavaa hommaa, myyminen vähän tylsempää, ainakin jos on halu tosissaan saada myydyksi ilman polkuhintaa. Jostain syystä noi vähän arvokkaammat keinokuormat on hitaita myydä. Joskus vuosia sitten ostin pöllönä tuollaisen uutena ja ihan yhtä tahmea oli myös se myydä ja takkiin tuli jotta roikas, onneks tästä saa sit joskus omansa, kun käytettynä tuli ostettua, tai no pari kymppiä, mut sellaisia ei lasketa. Aivan sama oli Bad Cat The Leashin kanssa. Weberin pienempi Mass meni niinkus samantien, vaan eipä sillä omalla ollut pyyntikään kui satasen. Weberin 50w Mass on muuten asiasta toiseen, ollut paras soundeiltaan, mut kun sisään kurkkas, tuli mieleen ettei ehkä kannata kauheesti heitellä, noniin, taas lähti ojan puolelle.... Terveisiä pizzerian nurkasta....
-herra Huu |
Gabe 21.07.2015 22:29:41 | |
---|
blues guitar: Hitsi kun oli liian pieni Dusty Roadille. Tarvisin 55x50x25 kokoisen. Ilman pehmuseita tulee kyllä muutama sentti, mutta ei ihan riitä. Lyödään vielä halvemmaksi. Itellä ei ole oikein tilaa säilyttää tuota eikä juurikaan tarvetta, harmi kyllä. |
The Metal 21.07.2015 23:48:56 | |
---|
Hyvin tuntuu tavara liikkuvan. Pari kitaraa torilla myynyt ja molemmat menny muutaman päivän sisällä ilmoituksen laittamisesta. Ja usein kun näkee sopivaa tavaraa myynnissä ja laittaa viestiä saa vastaukseksi että joku kerkes jo ostaa :D |
Myrkky Nuoli 21.07.2015 23:52:47 | |
---|
Juzpe: Ainakin LesPa ja Selmu meni. LesPa ostoilmon perusteella ja Selmu myynti-ilmon. Ny jos jollakulla ois kovakeissinen iso pedaltrain, niin menis semmonenkin. Oon aatellu downsizettää omaa lautaa, mutta en oo keksinyt vielä miten mää siinä onnistuisin ku kiinnostavia pedaaleja tulee koko ajan vaan lisää, perkule. Mutta Pedaltrain-2 ATA-casella ois mulla ja aion myydä ja vaihtaa luultavasti ykköseen. Voin huikata jos tämä konkretisoituu lähiaikoina mikäli kiinnostaa. More Nintendo, less Marshall. |