Aihe: sara ja susiraja tabs kitaralle
1
Jaava
21.07.2015 13:30:05 (muokattu 21.07.2015 13:31:20)
jaa.. mä luulen, että multa menisi varmaan parin tunnin verran kirjottaa tabit yhdestä kitararaidasta yhdessä tommosessa biisissä. Mä luulen, että useimmilla meistä on parempiakin tapoja käyttää aikamme.
Eli mä lähtisin siitä, että aloita harjottelusta semmosilla biiseillä, joista on nuotit tai tabit olemassa ja tule uudestaan kysymään apua, kun pystyt esittämään spesifimpiä kysymyksiä kuin että tarvitsisit tabit jonkun bändin biiseistä.

+ nyt kun kuuntelin niin noi kitarajutut ei ehkä ole ihan parasta vasta-alkajamateriaalia. Pelkkiä sointuja toki voi soittaa helpohkosti.
"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
Jeszse
21.07.2015 13:50:09
En ees kuunnellu mut neuvoisin silti alottaan ihan perusasioista. Sointuja vaan haltuun aluks. Esim tästä http://www.kitarat.info/kitaran-otteet-ja-soinnut/
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
Henri Henri Olavi
23.07.2015 14:39:35
Soita Jundelle ja kysy millä hinnalla se tulis sun himaan näyttämään miten ne jutut skulataan.
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Lennu
23.07.2015 19:33:05

Henri Henri Olavi: Soita Jundelle ja kysy millä hinnalla se tulis sun himaan näyttämään miten ne jutut skulataan.

:D no ei varmaan mistään rahasta. Hienoja juttujahan ne on, ei muuta kuin kuunnellen.
No ei sitte.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)