Muusikoiden.net
06.05.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uvex korvatulpat
1
tomboarmageddon
06.05.2015 21:13:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/uvex-hi-com-5-kpl-korvatulppa
Jostain kekustelusta bongasin ja tilasin 2 pussia joissa yhdessä 5paria.
Pakko kehua. Tasainen vaimennus, miellyttävän tuntuset melkeen kun mitään ei ois korvassa. Vaimennus 20db, mutta ihan hyvin kuulee puhua. 2,50e pussi! Ni ei harmita jos hukkaa.
Mulla on ollu valetut tulpat, ear hifit ja alpinen vastaavat ja tietty kaikkia perus eareita.
Nää on oikeesti varmaan parhaat noista oikeasti varsinkin jos lasketaan hintalaatusuhteet ja miellyttävyyden tuntu(ei semmosta paineen tuntua) ja miellyttavä soundi+ei tarvi huutaa, MITÄ! kun basisti ja kitaristi keskustelee"henkeviä" eli siis oikeastaan kaikki ominaisuudet. Korvamonitorimiehille ei tietty natsaa..
Suosittelen testaamaan. Ei ainakaan tuu kauheesti takkiin jos ei ookkaan itselle hyvät. Joo ja oon aina näin innoissani, kun löydän johonkin probleemoon halvan ratkaisun:)
 
tomboarmageddon
15.07.2015 18:45:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomboarmageddon: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/uvex-hi-com-5-kpl-korvatulppa
Jostain kekustelusta bongasin ja tilasin 2 pussia joissa yhdessä 5paria.
Pakko kehua. Tasainen vaimennus, miellyttävän tuntuset melkeen kun mitään ei ois korvassa. Vaimennus 20db, mutta ihan hyvin kuulee puhua. 2,50e pussi! Ni ei harmita jos hukkaa.
Mulla on ollu valetut tulpat, ear hifit ja alpinen vastaavat ja tietty kaikkia perus eareita.
Nää on oikeesti varmaan parhaat noista oikeasti varsinkin jos lasketaan hintalaatusuhteet ja miellyttävyyden tuntu(ei semmosta paineen tuntua) ja miellyttavä soundi+ei tarvi huutaa, MITÄ! kun basisti ja kitaristi keskustelee"henkeviä" eli siis oikeastaan kaikki ominaisuudet. Korvamonitorimiehille ei tietty natsaa..
Suosittelen testaamaan. Ei ainakaan tuu kauheesti takkiin jos ei ookkaan itselle hyvät. Joo ja oon aina näin innoissani, kun löydän johonkin probleemoon halvan ratkaisun:)

 
Pakko jeesustella näistä lisää. Oon jaelleu soittokamuille näitä kans ja kaikki on tykänny.
On soundillisesti ja korvatuntumalta(ei paina tms) parhaat mitä oon koittanu. Vaikka vertais valettaviinkin!
Tastatkaa ihmiset! Halvalla saa ja postikulutki n 2,50. Tilasin äsken lisää kun kaiikki jakelin muille ja osan hukkasin tietty pikkuhiljaa.. Aika monta kertaa voi käyttää jos säilyttää jossain purkissa.
En oo mainosmies eikä ole oma bisnes tämä...
 
jarome
15.07.2015 21:06:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomboarmageddon: Pakko jeesustella näistä lisää. Oon jaelleu soittokamuille näitä kans ja kaikki on tykänny.
On soundillisesti ja korvatuntumalta(ei paina tms) parhaat mitä oon koittanu. Vaikka vertais valettaviinkin!
Tastatkaa ihmiset! Halvalla saa ja postikulutki n 2,50. Tilasin äsken lisää kun kaiikki jakelin muille ja osan hukkasin tietty pikkuhiljaa.. Aika monta kertaa voi käyttää jos säilyttää jossain purkissa.
En oo mainosmies eikä ole oma bisnes tämä...

 
Täytyypä napata Kärkkäiseltä matkaan kun poikkeaa. Uvex-Kätyri. ;-)
 
decorating time
Duro
19.07.2015 20:11:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät mainospuheet innosti ostamaan pari pussillista huvikseen. Testaillaan.
 
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
SoNot
13.10.2015 11:36:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomboarmageddon: Pakko jeesustella näistä lisää. Oon jaelleu soittokamuille näitä kans ja kaikki on tykänny.
On soundillisesti ja korvatuntumalta(ei paina tms) parhaat mitä oon koittanu. Vaikka vertais valettaviinkin!
Tastatkaa ihmiset! Halvalla saa ja postikulutki n 2,50. Tilasin äsken lisää kun kaiikki jakelin muille ja osan hukkasin tietty pikkuhiljaa.. Aika monta kertaa voi käyttää jos säilyttää jossain purkissa.
En oo mainosmies eikä ole oma bisnes tämä...

 
Nyt on minun tämänhetkiset alpinen tulpat jo niin huonossa jamassa, että piti ruveta miettimään uusien tulppien hankintaa. Kehujesi perusteella pistin suoralta 4 pussia näitä tilaukseen, joten parempi olla hyviä! ;)
 
tomboarmageddon
13.10.2015 12:26:46 (muokattu 13.10.2015 12:31:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SoNot: Nyt on minun tämänhetkiset alpinen tulpat jo niin huonossa jamassa, että piti ruveta miettimään uusien tulppien hankintaa. Kehujesi perusteella pistin suoralta 4 pussia näitä tilaukseen, joten parempi olla hyviä! ;)
 
En usko että petyt:) mullakin toinen satsi menossa sen takia ku hukannu ja jaellu noita kaikille. Kestää aika monet käyttökerrat muutoin kyllä..
pitää tilata ittellekkin lisää.
 
Kailis
13.10.2015 12:49:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla menossa eka kierros valetuista ja maksimi vaimentamista filttereistä. Ei valittamista about kuuteen vuoteen. Maksoihan ne aika paljon kyllä. Voi voi.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
markkuliini
14.10.2015 00:04:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mulla menossa eka kierros valetuista ja maksimi vaimentamista filttereistä. Ei valittamista about kuuteen vuoteen. Maksoihan ne aika paljon kyllä. Voi voi.
 
Mä meen samoilla valetuilla jo vuodesta -98. :D
 
Alkuperäiseen postaukseen en voi kommentoida muuta kuin että miten kukaan voi ostaa Kärkkäiseltä mitään, jos yhtään on perillä esim lafkan julkaisemasta Magneettimediasta? Karmeinta propagandasooppaa mitä tiedän.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Magneettimedia
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
tomboarmageddon
14.10.2015 07:25:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Mä meen samoilla valetuilla jo vuodesta -98. :D
 
Alkuperäiseen postaukseen en voi kommentoida muuta kuin että miten kukaan voi ostaa Kärkkäiseltä mitään, jos yhtään on perillä esim lafkan julkaisemasta Magneettimediasta? Karmeinta propagandasooppaa mitä tiedän.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Magneettimedia

 
No huhhuh! Pitääpä tilata etralta tai jostain muusta. Prismastakin tais saada tilauksella.
Mulla meni valutulpat vuoden kahden välillä semmosiks, että jos haukotteli tai hymyili niin pääs aina välistä möly läpi. Irroittaessa lensi n 100 kertaa filtterit jonnekki huitsiin. Ihme että löyty ku nii pieniä ovat..
 
flirtti
12.12.2015 19:46:17 (muokattu 12.12.2015 19:46:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilattu muutama pussi.
Jaa että kuramedian takana Kärkkäinen. Aivan sama, tuleehan meidän telkkarista kiduttava salkkarit, mutta en silti vältä Sony:a. Huono vertaus, mutta aivan sama silti. Jos Kärkkäinen alkaa liikaa tykätä pikkulapsista tai jotain yhtä heviä, niin sitten ylittyy kynnys. Ja lapsosista tuli mieleen, taitaa olla tulpat pikkukiinalaisten prässäämiä (?) 7 pv / vk / 1€ /kk liksalla.
 
"Dogs Run Free - Why Don't We".
Velli
14.12.2015 16:09:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

flirtti: Jos Kärkkäinen alkaa liikaa tykätä pikkulapsista tai jotain yhtä heviä, niin sitten ylittyy kynnys.
 
Natsismin kannatus ei siis ole sulle vielä tarpeeksi heviä? Et varmaankaan näin tarkoittanut, mutta et ilmeisesti ole perehtynyt tarkemmin Kärkkäisen/magneettimedian toimintaan. Itse en pysty kyseiseen puljuun rahojani viemään. Sen verran vastenmielistä on tuo touhu.
 
Kailis
15.12.2015 10:59:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähentävät sisäkorvan akustiikkaa? Wau!
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
markkuliini
15.12.2015 11:36:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

flirtti: Tilattu muutama pussi.
Jaa että kuramedian takana Kärkkäinen. Aivan sama, tuleehan meidän telkkarista kiduttava salkkarit, mutta en silti vältä Sony:a. Huono vertaus, mutta aivan sama silti. Jos Kärkkäinen alkaa liikaa tykätä pikkulapsista tai jotain yhtä heviä, niin sitten ylittyy kynnys. Ja lapsosista tuli mieleen, taitaa olla tulpat pikkukiinalaisten prässäämiä (?) 7 pv / vk / 1€ /kk liksalla.

 
Moraalisesti kovin monitahoinen ja psygologisessa mielessä varsin mielenkiintoinen kirjoitus.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
tomboarmageddon
15.12.2015 16:41:14 (muokattu 15.12.2015 16:43:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Procurator Oy Ab myy näitä kans ja myös yksityis asiakkaille ja ilman natsikytköksiä.
Vieläkin oon sitä mieltä, että parhaat ja halvimmat mitä olen koittanut
 
flirtti
19.12.2015 23:39:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Natsismin kannatus ei siis ole sulle vielä tarpeeksi heviä? Et varmaankaan näin tarkoittanut, mutta et ilmeisesti ole perehtynyt tarkemmin Kärkkäisen/magneettimedian toimintaan. Itse en pysty kyseiseen puljuun rahojani viemään. Sen verran vastenmielistä on tuo touhu.
 
Oon liian hidas tajuamaan nyky-natsien aivoituksia. Ne orkkikset aikoinaan ovat vielä vieraampi hirviösakki. Myös niin ulkona olen kuvioista, että tämä magneettimediakin on jäänyt setvimättä. Näin sitä ukkoutuu. Mutta vakavasti puhuen, jos kärkkäisen pulju rahoittaa minkäänlaista väkivalta- tai muuta arveluttavaa toimintaa, jää ostot näihin tulppiin. Ja tuossahan tulikin jo vaihtoehtoinen kanava. Ja minä kun olin kuvitellut magneetimedian yhtä vaaralliseksi kuin Tauskin seikkailut seiskassa, vai missä Hymyssä ne nyt postaavatkaan. Peace :)
 
"Dogs Run Free - Why Don't We".
jabajee
20.12.2015 10:02:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

flirtti: Oon liian hidas tajuamaan nyky-natsien aivoituksia. Ne orkkikset aikoinaan ovat vielä vieraampi hirviösakki. Myös niin ulkona olen kuvioista, että tämä magneettimediakin on jäänyt setvimättä. Näin sitä ukkoutuu. Mutta vakavasti puhuen, jos kärkkäisen pulju rahoittaa minkäänlaista väkivalta- tai muuta arveluttavaa toimintaa, jää ostot näihin tulppiin. Ja tuossahan tulikin jo vaihtoehtoinen kanava. Ja minä kun olin kuvitellut magneetimedian yhtä vaaralliseksi kuin Tauskin seikkailut seiskassa, vai missä Hymyssä ne nyt postaavatkaan. Peace :)
 
Kärkkäisen korvatulpat voi laittaa Tauskin keikalle :D
 
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «