Jeszse 16.07.2015 15:56:12 | |
---|
iec: I hear you man... On kyllä surkeassa paikassa se varoitusnappi ainakin tuolla tori-osastolla, jos selailee kännykällä tai tabletilla :( -iec Ette oo sattunu huomaan että sen varotuksen voi perua? |
iec 16.07.2015 15:58:21 | |
---|
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
iec 16.07.2015 15:59:35 | |
---|
Jeszse: Ette oo sattunu huomaan että sen varotuksen voi perua? Hyvä vinkki. Täytyypä muistaa jatkossa :) Painanpa nyt sulle tästä plussaa ja koitan sihdata tarkasti, ettei mene varoituksen puolelle :D -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Lunnu 16.07.2015 18:26:06 | |
---|
Jeszse: Ette oo sattunu huomaan että sen varotuksen voi perua? Eipäs ole osunut silmiin. Hyvä tietää ja mikäli oikein aavistan sen tehdäkseen tulee mennä user-settings-actions-undos-etc-ottaa edittiin properties file ja muuttaa siellä kohdassa 234 oleva hex 0d 0e arvoon. Save,reboot,pyöri kolme kertaa ympäri,viisi avemariaa,kymmenen isämeitää ja homma on hoidettu. Vai? Nostalgy is not what it used to be |
MikaHekkanen 16.07.2015 18:36:45 | |
---|
iec: On kyllä mahtava :D Taitaa olla sinistä Miranolia tuo maali vai onko Halpahallin spray-purkilla tehty? Asennetta tuossa kyllä on ;) -iec Miranoliahan se, ainoa maali joka pystyy haastamaan Mastonin mattamustan! |
tele09 17.07.2015 02:17:45 | |
---|
|
Gary the pine 17.07.2015 09:50:05 | |
---|
LaMotta: Tähän ketjuun voi listata kaikki ne x- ja v-malliset polttopuut. Ennemmin mä laittaisin tähän kyllä (piti oikein kuukkeloida, että menee oikein) DBZ Boleron; aina kun nään tollasen torilla myynnissä mut valtaa ihmetys. Toi on mun mielestä surkean näköinen lessukopio joka on loppusuoralla jäänyt liukuovien väliin, ju nou, ihminen välissä, ihminen välissä... Tulin, näin, paskoin housuun. |
Myrkky Nuoli 17.07.2015 09:55:21 | |
---|
Gary the pine: Ennemmin mä laittaisin tähän kyllä (piti oikein kuukkeloida, että menee oikein) DBZ Boleron; aina kun nään tollasen torilla myynnissä mut valtaa ihmetys. Toi on mun mielestä surkean näköinen lessukopio joka on loppusuoralla jäänyt liukuovien väliin, ju nou, ihminen välissä, ihminen välissä... Tää on kyllä hirveen näkönen kapistus More Nintendo, less Marshall. |
MikaHekkanen 17.07.2015 14:19:35 | |
---|
|
|
MikaHekkanen 17.07.2015 14:44:00 | |
---|
gary field: Oot voittaja. Onko tossa vasurin kaula tuossa sinisessä? Sinisen olen veistänyt aivan kokonaan itse, puut ovat suurimmaksi osaksi 100-vuotiaasta lähes täysin puretusta sukutilamme navetasta, kaula on kuitenkin puukaupasta hommatusta vaahteralankusta tehty ja otelauta on SP-elektroniikasta hankitusta wengepalikasta. |
Gary Enfield 17.07.2015 15:25:59 | |
---|
MikaHekkanen: Sinisen olen veistänyt aivan kokonaan itse, puut ovat suurimmaksi osaksi 100-vuotiaasta lähes täysin puretusta sukutilamme navetasta, kaula on kuitenkin puukaupasta hommatusta vaahteralankusta tehty ja otelauta on SP-elektroniikasta hankitusta wengepalikasta. Itellä on muutama varsin vanha lankku tallessa jos joskus inspiroituisi... ja miranolia sitten pintaan. |
MikaHekkanen 17.07.2015 15:27:55 | |
---|
gary field: Itellä on muutama varsin vanha lankku tallessa jos joskus inspiroituisi... ja miranolia sitten pintaan. Mulla on haaveena hommata joskus 10-kantinen PRS tai joku muu överiloimu ja tehdä sille Miranol-refin. |
tele09 17.07.2015 19:08:11 | |
---|
MikaHekkanen: Otin perhepotretin, jossa soitinten hienot piirteet esiintyvät paremmin edukseen. https://dl.dropboxusercontent.com/u/59826552/missit.jpg Ja mä kun luulin ettei voi rumemmaksi mennä. Niin rumat kitarat että alkaa olla kaunista ajatus siitä että noilla voi soittaa. |
Puavali 19.07.2015 17:39:10 | |
---|
MikaHekkanen: Mulla on haaveena hommata joskus 10-kantinen PRS tai joku muu överiloimu ja tehdä sille Miranol-refin. ... ja hetken aikaa mietin että miten kitarassa voi olla kymmenen kantta. Radiaani toimmii Olen rento, rauhallinen ja ulospäinsuuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. |
Jorma Rysky 21.07.2015 18:49:22 | |
---|
|
tele09 22.07.2015 01:35:25 | |
---|
Jorma Rysky: Tämä on niin kamala että se muuttuu jo nykytaideteokseksi:
Taidetta. Respect. |
machinehead72 22.07.2015 10:55:48 | |
---|
Jorma Rysky: Tämä on niin kamala että se muuttuu jo nykytaideteokseksi.. Onko tuolla tallalla hyvä intonaatio? reippaat rispektit annan jos tuo pysyy noilla osilla edes vireessä:D Ja sitten yläasteella itse rakennettu lankku: Eiss.. Aivan loistava!:D https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia! |
Victor Helldriver 22.07.2015 13:18:17 | |
---|
ei saatana!!!! kauheita laitoksia :D |
Jorma Rysky 22.07.2015 15:49:41 | |
---|
Onko tuolla tallalla hyvä intonaatio? reippaat rispektit annan jos tuo pysyy noilla osilla edes vireessäArvaa vaan, taisin vielä liimata ''tallan'' puoli senttiä liian eteen. Olen minä tuolla keikoillakin soittanut, mutta nyt ei ole enää bändiä ja Danelectro on korvannut tuon ykkössoittimena. Mutta miksi talla on vaihdettu metalliputkeen? Alkuperäinen Strato tyyppinen vibratalla repesi irti kun runko halkesi tallan reiän ja mikrofonikolon välistä. Liimasin sen, mutta runko olisi ollut liian heikko tavalliselle tallalle joten otin teräsputkea, hakkasin sitä vasaralla vähän littanammaksi jotta kielet eivät olisi liian korkealla ja liimasin sen kanteen kiinni. Kielet vetkuavat jonkin verran sivusuunnassa kovemmassa soitossa, huolimatta puusta tehdystä kieltenohjurista. Kolmannessa ja neljännessä kuvassa näkyvä harmaa johto joka tulee pleksin läpi, menee niitin ali ja jatkaa sitten ruuvin ympäri kierrettyään matkaansa paperiliittimelle on maadoitus. Takaa häiriöttömän soundin. Mikrofoni ei ole Humbucker vaan alkuperäiset Williamsin yksikelaiset liimattuna kuumaliimalla yhteen ja kytkettynä sarjaan. On/Off nappi on otettu pakastimesta. Kokonaisuuden kruunaa ''kantolaukku'' joka on kahdensadan litran jätesäkki. Tässäpä live näyte entiseltä bändiltä: https://www.youtube.com/watch?v=Rw_yrrBlAJQSoitan vasemmassa reunassa suurimman osan ajasta kameran ulkopuolella. ''Kitarahihna'' joka oli tippunut on itseasiassa jotain punaista lahjanauhaa. |