Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp m-2
1
Tuoppi99
16.07.2015 08:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu elikkä oon uutta kitaraa hommaamassa ja oon ruukannu täältä kysellä vaihtoehdoista niin kertokaa mielipidettä tosta esp m-2. Myöskin siitä että onko tuo pulttikaula versio ihan onneton ku olis se vähä halvempi :)
 
bloodsucker
17.07.2015 00:25:14 (muokattu 17.07.2015 00:29:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoppi99: Juu elikkä oon uutta kitaraa hommaamassa ja oon ruukannu täältä kysellä vaihtoehdoista niin kertokaa mielipidettä tosta esp m-2. Myöskin siitä että onko tuo pulttikaula versio ihan onneton ku olis se vähä halvempi :)
 
Mulla on tuo pulttikaulainen versio, eikä siinä mitään moitittavaa ole (on muuten torilla myynnissä). Olen omistanut myös neck-thru -version ja onhan niissä vähän erilainen soundi. Pulttikaulaisessa on pikkusen mukana sellaista stratomaista klangia, varsinkin kliineillä soitellessa. Pulttikaulan liitos on toteutettu niin, että myös ylänauhoille yltää hyvin. Neck-thru saattaa olla parempi jos moderni metallisoundi on haussa ja ylänauhoilta soittelu on vielä aavistuksen helpompaa.. Molemmat on hyviä, makuasia kumpi on parempi.
 
Decadetroll
17.07.2015 11:13:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä se on. Miksipä se pulttikaula olis onnettomampi, kuin läpikaula tai liimakaula? Erilaisia vaan ovat, kaikki niin hyviä kun niistä tekee.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Tuoppi99
17.07.2015 14:56:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen puolesta että yltääkö pulttikaulalla ylimmille nauhoille helposti ? Olen kitaraa testannut mutta en kokeillut ulottuvuutta kun nopeasti vain kokeilin :)
 
Jeszse
17.07.2015 14:59:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoppi99: Sen puolesta että yltääkö pulttikaulalla ylimmille nauhoille helposti ? Olen kitaraa testannut mutta en kokeillut ulottuvuutta kun nopeasti vain kokeilin :)
 
Sitähän toi bloodsucker tossa sano.
 
Osta se, ihan hyvä on.
 
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
bloodsucker
17.07.2015 22:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoppi99: Sen puolesta että yltääkö pulttikaulalla ylimmille nauhoille helposti ? Olen kitaraa testannut mutta en kokeillut ulottuvuutta kun nopeasti vain kokeilin :)
 
Se kaulaliitoshan ohenee diskanttikielille mentäessä, eli ei oo sellaista Fendertyyppistä mokkulaa siinä. Aivan ongelmitta sinne yltää..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «