Aihe: mallintavat vahvistimet
1 2 3 4
JaaGeRMaisTeR
24.04.2014 17:27:38
hallu: No joo, on mulla aina välillä :-D olin kuumehoureissa tuota kirjoittaessani ja pääsi vähän ajatukset syrjähtelemään:-D

E: piti oikein lukaista mitä sitä tuli kirjoitettua ja onhan tuo vähän sekopäinen postaus:-D. Taidan poistaa sen.

Lukasin myös läpi :D Siinä meni jokunen savuke. Vähän se haki rajoja, mutta ihan toimiva pläjäys nyky teknologiasta.
Gabe
24.04.2014 18:01:37
hallu: No joo, on mulla aina välillä :-D olin kuumehoureissa tuota kirjoittaessani ja pääsi vähän ajatukset syrjähtelemään:-D

Luin että huumehoureissa. :D Mietin hetken että no nyt alkaa olla meno kohdillaan palstalla. :D
hk7434413
25.04.2014 08:37:32

Mites toi Line6 Amplifi, onko joku kokeillut?
JaaGeRMaisTeR
25.04.2014 11:23:53
hk7434413: Mites toi Line6 Amplifi, onko joku kokeillut?

Jos iTuotteen omistat, niin hyvä tulee. O at kovin kehuneet.
Jyrmy
13.07.2015 19:48:45 (muokattu 13.07.2015 19:49:52)
hk7434413: Mites toi Line6 Amplifi, onko joku kokeillut?

Alko kans tänää kiinnostaa toi amplifi 75. Onko näistä mitää kokemuksia?

Ite oon toistaseksi soitellu microcubella mut hiukan paremmin toistava peli on hakusessa, microssa loppuu varsinkin matalilla äänillä "ominaisuudet",
Käyttö aika puhtaasti kotisoittelua/harjottelua pitkälti taustojenpäälle joten toi amplifi olis siihen ominaisuuksiltaan aika pätevä.

Äänen saanee sisään mistä vaa vehkeestä plugilla ja bluetoothilla, mut toi softa pelannee ainoostaa i laitteella ( ei ole, eikä tule) tai androidilla. ( pc/win alusta olis kyllä 100x järkevämpi )

Toisena vaihtoehtona oon kattellu fenderin mustang 2 tai jopa 3:sta joka sekin menee hinna puolesta alle tuon amplifin...
Juzpe
14.07.2015 16:17:49

Aika harva kitaristi ei käytä mitään pedaaleita. Käsi ylös ne jotka eivät.

Käsi nostettu ainakin Trans-Siberian Expressin ja usein myös 2550:n kanssa. Perussoundi lähtee ihan suoraan piuhalla. Noin 90% kamasta tulee vedettyä pedaalilaudan ohituskytkimen läpi. Expressillä tasan 100%.
Laulava Kylätohtori
15.07.2015 19:03:51
Juzpe: Käsi nostettu ainakin Trans-Siberian Expressin ja usein myös 2550:n kanssa. Perussoundi lähtee ihan suoraan piuhalla. Noin 90% kamasta tulee vedettyä pedaalilaudan ohituskytkimen läpi. Expressillä tasan 100%.

Mulla on Bluetonen Express ja tismalleen samat fiilikset. Siinä on vahvari, joka ei purkkeja tarvitse. No okei, ehkä wahia joskus, mutta ei muuta...

Muutenkin treeneistä menee itselläkin suurin osa ilman pedaaleja ja jos niitä tulee päälle poljettua, niin harvemmin se soundia parantaa. Välillä ihmetyttää, miksi sitä jaksaa hakata päätä seinään pedaalien kanssa, mutta kai sitä päätä sitten tarvitsee johonkin hakata...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
hallu
15.07.2015 19:15:28
Juzpe: Käsi nostettu ainakin Trans-Siberian Expressin ja usein myös 2550:n kanssa. Perussoundi lähtee ihan suoraan piuhalla. Noin 90% kamasta tulee vedettyä pedaalilaudan ohituskytkimen läpi. Expressillä tasan 100%.

Täältä myös käsi pystyssä. Soitin vuosia ihan vaan piuha vahvariin. Nyt olen efektienkin kanssa vähän pelannut vaikka en niistä mitään tajuakaan. Kuitenkin se riippuu vähän vahvistimesta kun soitan tuolla Vibro champilla niin siihen ei tee mieli laittaa mitään purkkia väliin kun se vaan on parhaan kuuloinen ihan suoraan kitara vahvariin metodilla. Toisaalta kun soitan kitaraa tuon bassovahvistimen läpi, niin se toimii parhaiten kun siihen teen laittaa kitaralle suunnitellun etuvahvistimen eteen ja kaikulaitteen se kaipaa, mutta vibro champ ei kaipaa edes kajahdusta niin eläväinen sen soundi on ihan kuivana ettei edes huomaa ettei siinä ole kaikua.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)