Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 525 26 27 28 29419 420 421 422 423
freakingenius
08.07.2015 22:15:27 (muokattu 08.07.2015 22:17:03)
Metalkallo: Kannattaa kokeilla joskus tuota MXR:n Distortion plussaa jos tykkäät Randy menosta. Itse tykkään omasta plussasta joka on se vintage tyylinen versio, se tuo särön lisäksi ehkä hieman bassoa/pehmeyttä tai jonkinlaista potkua soundiin. Itse pidän volan täysillä ja särön noin kolmosen tai nelosen kohdalla jolloin särö ei mene liian mureaksi vaan pysyy selvempänä.

Itekkin tykkään välillä boostata säröä dist plussalla. Se lisää potkua alataajuuksille ja ylätaajuuksista tulee vähän raaemman kuuloset mun mielestä. Asetukset on level täysillä ja särö samassa suunnassa noin klo 11 paikkeilla.
Btw, tossa käytän justiinsa noilla asetuksilla mxrrää boostaamaan sl drivea..
https://www.dropbox.com/s/yyb09dp0n … ne%20Crazy%20Train%20Cover.wmv?dl=0
Myrkky Nuoli
09.07.2015 00:04:45 (muokattu 09.07.2015 00:04:58)
Dist+ / DOD250 on kepeesti paras overdrivekytkis ikinä. Simppeli ja tehokas. Alapäätä se ei tosin lisää vaan päinvastoin leikkaa sitä aika rajusti. Varsinkin isommille gaineille mentäessä se leikkaa varmaan häikäilemättä jostain 600-700hz alaspäin. Sen takia se pysyykin niin hyvin kasassa ja murisee. Ja sen takia jengi myös modailee niihin isompia konkkia, jotta sais lisää alapäätä. Harmaa Dodi on musta paras kytkis. Omiini en oo kokenu tarpeelliseks juuri muutoksia tehdä. Joskus jotain konkka- ja diodileikkejä.
More Nintendo, less Marshall.
VIPMetal
09.07.2015 00:07:13

Tulipa ostettua uuteen hardcorepumppuun Mesan setti:

http://muusikoiden.net/dyn/users/136912.jpg

Kyllä Rectifier vain toimii tommoseen vääntöön!
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end"
freakingenius
09.07.2015 00:17:50
Myrkky Nuoli: Dist+ / DOD250 on kepeesti paras overdrivekytkis ikinä. Simppeli ja tehokas. Alapäätä se ei tosin lisää vaan päinvastoin leikkaa sitä aika rajusti. Varsinkin isommille gaineille mentäessä se leikkaa varmaan häikäilemättä jostain 600-700hz alaspäin. Sen takia se pysyykin niin hyvin kasassa ja murisee. Ja sen takia jengi myös modailee niihin isompia konkkia, jotta sais lisää alapäätä. Harmaa Dodi on musta paras kytkis. Omiini en oo kokenu tarpeelliseks juuri muutoksia tehdä. Joskus jotain konkka- ja diodileikkejä.

Jännää.. pitääpä huomenna testailla ja tutkia tarkemmin. Muistelin ihan että olis lisännyt aika reilustikin alapäätä.
novo
09.07.2015 23:07:25
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne … 3b0d0c334d372872f31&oe=5628C19C

CV-tele tuli taloon, toista kertaa. Viistettä tuolle oikialle käelle kyllä kaipaa, onneks sen voi tommoseen keittiönpöytään kivutta värkätä.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Gabe
09.07.2015 23:12:35
novo: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne … 3b0d0c334d372872f31&oe=5628C19C

CV-tele tuli taloon, toista kertaa.

Siinä on hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan.
Metalkallo
09.07.2015 23:32:19 (muokattu 09.07.2015 23:37:12)
freakingenius: Jännää.. pitääpä huomenna testailla ja tutkia tarkemmin. Muistelin ihan että olis lisännyt aika reilustikin alapäätä.

Mitä itse testailin äskettäin niin alataajuuksia tuli mielestäni hieman lisää kun käänsi volaa isommalle ja säröä pienemmälle, ja toisinpäin kun käänsi volaa pienemmälle ja säröä isommalle tuli enempi terävyyttä.

Ja ettei mene aivan pedaali keskusteluksi tämä niin ostin lähipäivinä tuo ensimmäisen WGS kajarini: ET-65. Aluksi en oikein tiennyt mitä sanoa siitä, mutta sitten jonkin aikaa soiteltuani oli selvää, että se jää kaappiin. Haha, siis kitarakaappiin koska oli niin hyvä. :D
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
antnis
10.07.2015 00:41:30
Tilasin Dustyyn parit 6L6:t.
iec
10.07.2015 12:35:35

freakingenius: Itekkin tykkään välillä boostata säröä dist plussalla. Se lisää potkua alataajuuksille ja ylätaajuuksista tulee vähän raaemman kuuloset mun mielestä. Asetukset on level täysillä ja särö samassa suunnassa noin klo 11 paikkeilla.
Btw, tossa käytän justiinsa noilla asetuksilla mxrrää boostaamaan sl drivea..
https://www.dropbox.com/s/yyb09dp0n … ne%20Crazy%20Train%20Cover.wmv?dl=0

Hieno coveriveto :)

-iec
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
novo
10.07.2015 16:55:58
Åboensis: Jos Jumala olisi tarkoittanut että Telessä on viiste oikealle kädelle, olisi Leo tehnyt siihen sellaisen XD.

Jumala nyt on muutenkin langettanu kaikenmoisia kärsimyksiä päällemme.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
jpaa
10.07.2015 17:33:50
Strymon Flint. On kyllä aiwan erinomainen laite! Joskus se kysyntä ja tarjonta torilla kohtaa. Myyjän ilmoitus kerkesi olla torilla 10min. 45 min myöhemmin pedaali oli minulla vaikka minä asun Varkaudessa ja myyjä Kuopiossa!
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
kekkuliheikki
11.07.2015 20:19:21
1964 Vox Ac15. Oli pakko.
En allekirjoita.
KUNU
11.07.2015 21:44:55
kekkuliheikki: 1964 Vox Ac15. Oli pakko.

Huomiseksi torile? nimimerkilä "torila tavathaan!"
Suhr=Ongelma
Åboensis
11.07.2015 21:59:49

KUNU: Huomiseksi torile? nimimerkilä "torila tavathaan!"

Eiköhän se mene Juccizelle jos on mennäkseen... ;D Näin olen keskustelua seuranneena antanut itseni ymmärtää.
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Gabe
12.07.2015 19:12:46
Kävin hakemassa vähän tonewoodia.

Navigator N-LP 480 LTD, on Hondurasin mahonkia, ruusupuuta, nitrolakkaa ja herra ties mitä. Kyllä ne näköjään osaa siellä ESPn Custom Shopissakin. Minun on pitkään tehnyt mieli kunnon Les Paulia, se Amfin oli jo lähellä muttei aivan kuitenkaan. Uudet Gibsonit kokeilin mutta se otelauta tökki jo kaupassa vähän liikaa ei ne ne tarjolla olleet CS mailatkaan nyt sitten puhutelleet ostopäätöksen vertaa. Mutta hyvä niin! Tämä on juuri sitä mitä hain, väriä myöten.

https://www.dropbox.com/sh/r56ckwg5 … mn1d/AAAukxXRWvwt-F7p62z9z5LGa?dl=0

Tarttu sieltä mukaan tuollainen Swart Atomic Space Tone, Blonde Tweed (22w) combokin. Celestion Gold elementillä. Oikein rapsakka soundi lähtee ja tuo jousikaiku + putkitremolo on ihan mieletön.
Lancelot
12.07.2015 19:26:27
Jaahans, eli alle viikossa on torilla tarjolla Voxia ja Navigaattoria:)
JaaGeRMaisTeR
12.07.2015 19:31:27
Lancelot: Jaahans, eli alle viikossa on torilla tarjolla Voxia ja Navigaattoria:)

Tämä voi olla hyvinkin totta. Ei Gabe ole yhtään lessumiehiä.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
Gabe
12.07.2015 19:42:05
Lancelot: Jaahans, eli alle viikossa on torilla tarjolla Voxia ja Navigaattoria:)

Ensi viikolla on ensi viikon kujeet. ;)

JaaGeRMaisTeR: Tämä voi olla hyvinkin totta. Ei Gabe ole yhtään lessumiehiä.

Lessu ja Telluhan ne minun ensimmäiset kunnon kitarat oli, tässä on vain oltu viisi vuotta sivuraiteilla. :)
pappasfin
12.07.2015 19:43:11
Gabe: Kävin hakemassa vähän tonewoodia.

Navigator N-LP 480 LTD, on Hondurasin mahonkia, ruusupuuta, nitrolakkaa ja herra ties mitä. Kyllä ne näköjään osaa siellä ESPn Custom Shopissakin. Minun on pitkään tehnyt mieli kunnon Les Paulia, se Amfin oli jo lähellä muttei aivan kuitenkaan. Uudet Gibsonit kokeilin mutta se otelauta tökki jo kaupassa vähän liikaa ei ne ne tarjolla olleet CS mailatkaan nyt sitten puhutelleet ostopäätöksen vertaa. Mutta hyvä niin! Tämä on juuri sitä mitä hain, väriä myöten.

https://www.dropbox.com/sh/r56ckwg5 … mn1d/AAAukxXRWvwt-F7p62z9z5LGa?dl=0

Tarttu sieltä mukaan tuollainen Swart Atomic Space Tone, Blonde Tweed (22w) combokin. Celestion Gold elementillä. Oikein rapsakka soundi lähtee ja tuo jousikaiku + putkitremolo on ihan mieletön.

Olisit tullut testaamaan mun 2012 Stankkua ;D
Värisävykin olis ollu aika lähelle tosin siinä on mulla kuvioita vähän eri suuntaisesti ja eritavalla http://muusikoiden.net/dyn/articles/1335.jpg
PappaSFin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)