Vallu-Veke 08.07.2015 08:21:43 | |
---|
Mikael: Mä ostin treenisetiksi tollasen kaukoidän Gretcsh-setin catalina-sarjan mahonkirumpuja 18/12/14 ja uusilla kalvoilla ne olivatkin ihan todella hyvät. Aattelin ottaa ne torstaina keikalle. Hämmentävää et 300€:lla voi saada noin hyvät rummut. Toista se oli 80-luvulla halpissoittimien kanssa. Mistä tohon hintaan saa? |
Mikael 08.07.2015 09:03:36 (muokattu 08.07.2015 09:17:23) | |
---|
Fuzz is Clean!
https://soundcloud.com/skipzoneband |
Kimd 08.07.2015 10:34:46 | |
---|
Vallu-Veke: Mistä tohon hintaan saa? Noissa hinnoissahan ne käytettynä on Harrastelija harrastelija rumpali |
Mikael 08.07.2015 11:29:20 | |
---|
Nii ja just kävin hakeen Camcon! Ilmasex :D Fuzz is Clean!
|
Mikael 08.07.2015 13:24:06 | |
---|
Vallu-Veke: Juurikin tämä linkkaasi setti. Fuzz is Clean!
Stoalainen 08.07.2015 15:43:12 (muokattu 08.07.2015 15:43:32) | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
Kimd 08.07.2015 15:48:10 | |
---|
Mikael: Nii ja just kävin hakeen Camcon! Ilmasex :D Minkäs camcon? Harrastelija harrastelija rumpali |
Mikael 08.07.2015 16:34:31 (muokattu 08.07.2015 16:34:51) | |
---|
Kimd: Minkäs camcon? Tällasen Taman valmistaman - siis bassarin spedun. Sandin puunaamisen jälkeen vaikuttaa tosi mahtavalta. Loistava Tero Mikkonen lahjoitti tän mulle kun sillä oli näitä useampi ja kuolasin sen perään yksissä äänityssessioissa. Oli aika paskanen ja nuija menee vaihtoon, mut nyt tuntuu jalkaan ihanalta. Fuzz is Clean!
hollmi-5 08.07.2015 18:23:34 | |
---|
Mikael: Tällasen Taman valmistaman - siis bassarin spedun. Sandin puunaamisen jälkeen vaikuttaa tosi mahtavalta. Loistava Tero Mikkonen lahjoitti tän mulle kun sillä oli näitä useampi ja kuolasin sen perään yksissä äänityssessioissa. Oli aika paskanen ja nuija menee vaihtoon, mut nyt tuntuu jalkaan ihanalta. On suoraan jalalle sopiva spedu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Mikael 08.07.2015 19:16:27 | |
---|
hollmi-5: On suoraan jalalle sopiva spedu. Paljaalle jalalle paras mitä oon kokeillu ja toiminnallisestikin jotenkin heti ihan siinä. Fuzz is Clean!
kincy 08.07.2015 20:16:34 (muokattu 08.07.2015 20:16:50) | |
---|
hollmi-5: On suoraan jalalle sopiva spedu. Mulla myös erittäin hyviä kokemuksia tuosta Camcosta. Simppeli toteutus jossa on keskitytty olennaiseen. Tuplamallia oon silloin tällöin etsinyt mutta ei ihan joka kuukausikaan tule vastaan. |
jp351 09.07.2015 22:14:01 | |
---|
Jaahas, tuli ostettua tänään rummut. Konfiguraatio näyttää seuraavalta: Tama Imperialstar Metallic Gold -viimeistelyllä, noin vuodelta 1976. 24x14 basari 13x9 räkkitomi 14x10 räkkitomi 18x16 (!) lattiatomi 14x6,5 virveli Rummut kohtalaisen hyvässä kunnossa, mutta paljon riittää putsailtavaa. Lisäksi räkkitomeista ja basarista puuttuu toinen vanne, mikä voi osoittautua ongelmaksi etenkin basarin osalta. Mukana tuli myös kaikki alkuperäiset telineet, mikä oli mukava lisä. Kauppaan kuului myös kolme peltiä, joista kahdessa oli valitettavasti halkeama: Paiste 404 medium hi-hat, yläpelti rikki Paiste 2oo2 20" vuodelta 1973, pala puuttuu reunasta :( Ilokseni huomasin että kolmas pelti oli likainen mutta ehjä, ja se osoittautui pikaisen tarkastelun perusteella olevan late 1950s 20" zildjian. Että tämmöistä tällä kertaa. Nyt ainakin tietää mihin kesäloma kuluu. :) |
ultra 10.07.2015 17:07:15 | |
---|
Muutin pari kuukautta sitten Phnom Penhiin Kambodzaan ja täällä rumpukamojen hankkiminen on työn ja tuskan takana. Kun kävin eräässä musakaupassa kyselemässä ns. parempien kamojen perään sain tylyn vastauksen ettei täällä tarvitse hyviä soittimia. WTF?? No onneksi sitten kuitenkin muut expatit tulivat apuun ja sain hankittua kasan Bosphoruksia ja jonkun Sonorin semi-halpiksen snaren ensihätään. Keikkaakin pukkais niin maan perhanasti.. |
statistiÖ 10.07.2015 23:08:44 | |
---|
ultra: Muutin pari kuukautta sitten Phnom Penhiin Kambodzaan ja täällä rumpukamojen hankkiminen on työn ja tuskan takana. Jännää. Minkähänlaisia rumpuperinteitä siellä on, paikallisia rumpumaakareita? tylyn vastauksen ettei täällä tarvitse hyviä soittimia. WTF?? Onko niin kosteaa, että hötömpikin puu turpoaa, eli saundaa pöhee ilman miksausta. kasan Bosphoruksia ja jonkun Sonorin semi-halpiksen snaren ensihätään. Keikkaakin pukkais niin maan perhanasti.. Pelleillä ja virvelillä pääsee pitkälle ja mm. matkalaukustahan saa kuulemma basarin. Jos joku vielä maksaa niistä keikoista, niin ongelmahan sekin että rahaa pukkaa, muttei ole mitä ostaa. Kyllä se siitä. ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤ |
Krille 11.07.2015 17:58:25 | |
---|
Tilaukseen lähti Craviotto 14x6,5 "solid limited series (tubelugi) sarjan vaahteta virveli.2 kuukauden odotusaika. Hyvää kannattaa odottaa:) Ennestään löytyy samanlainen 14x5,5". Ja se on paras virveli minkä omistan,aivan mahtavia virveleitä,sekä ulkonäöllisesti että soundillisesti. Drums since 1983 |
Kailis 11.07.2015 18:52:41 | |
---|
ultra: Muutin pari kuukautta sitten Phnom Penhiin Kambodzaan ja täällä rumpukamojen hankkiminen on työn ja tuskan takana. Kun kävin eräässä musakaupassa kyselemässä ns. parempien kamojen perään sain tylyn vastauksen ettei täällä tarvitse hyviä soittimia. WTF?? No onneksi sitten kuitenkin muut expatit tulivat apuun ja sain hankittua kasan Bosphoruksia ja jonkun Sonorin semi-halpiksen snaren ensihätään. Keikkaakin pukkais niin maan perhanasti.. Onko karaokebaareissa käyminen niin vaarallista kuin olen kuullut? Eksoottista meininkiä teikäläisellä. Kävin itsekin kymmenisen vuotta sitten. Täytyy ihailla miten hienoja ihmisiä siellä on lähihistoriasta huolimatta. Budhalaisuus? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
ultra 12.07.2015 09:20:26 | |
---|
Kailis: Onko karaokebaareissa käyminen niin vaarallista kuin olen kuullut? Eksoottista meininkiä teikäläisellä. Kävin itsekin kymmenisen vuotta sitten. Täytyy ihailla miten hienoja ihmisiä siellä on lähihistoriasta huolimatta. Budhalaisuus? Kyllähän nämäkin paikat kymmenessä vuodessa muuttuvat, eli KTV-käynnit ovat suunnilleen yhtä vaarallisia kuin paikalliset open mic -illat. Vaaraa aiheutuu lähinnä melusaasteen sekä mahdollisen krapulan muodossa. Olen tässä jenkkimuusikkoystävieni kanssa kovasti kartoitellut keikkapaikkoja ja aika hiljaista tosiaan on juuri nyt bändien suhteen. Keikalle pääsee käytännössä heti kun haluaa ja baarinpitäjät maksavat suunnilleen mitä pyydetään. Tänään sitten taas mopo alle ja henkensä uhalla etsimään rumpuständejä illan rientoihin. |
Kailis 13.07.2015 14:09:14 | |
---|
ultra: Kyllähän nämäkin paikat kymmenessä vuodessa muuttuvat, eli KTV-käynnit ovat suunnilleen yhtä vaarallisia kuin paikalliset open mic -illat. Vaaraa aiheutuu lähinnä melusaasteen sekä mahdollisen krapulan muodossa. Olen tässä jenkkimuusikkoystävieni kanssa kovasti kartoitellut keikkapaikkoja ja aika hiljaista tosiaan on juuri nyt bändien suhteen. Keikalle pääsee käytännössä heti kun haluaa ja baarinpitäjät maksavat suunnilleen mitä pyydetään. Tänään sitten taas mopo alle ja henkensä uhalla etsimään rumpuständejä illan rientoihin. Sullahan menee lujaa! Joo siis tosiaan kymmenisen vuotta sitten oppaissa varoiteltiin että känniset khmerit ammuskelevat karaokepaikoissa. Meillä oli vain positiivisia kokemuksia. Sihanoukvillessä kävelimme pimeällä rannalla ja rantahökkelissä oli paikallisten bileet. Känninen nuori kaveri ryntäsi meidän perään. Sanoin jo vaimolle että kävelee edeltä. Ainoa asia mitä se kysyi oli "Are you happy?" Sitä se hoki, ja minä takaisin "Yes, are you?". Siinä sitten kuun valossa halattiin ja matka jatkui. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
4tune 15.07.2015 21:54:56 | |
---|
Ugh vimosta viimein uusi symbaalisetti, kallistuin Impressionin rock sarjaan medium ja thin paksuuksilla. Soivat kyllä erittäin nätisti ja hintalaatusuhde vähintäänkin kohdallaan. Onhan noi komeet myös. http://muusikoiden.net/dyn/users/137212.jpg |