Carvel 30.06.2015 19:56:52 | |
---|
Tässä on ihan hyvä päätelmä sarjamurhaajasta: https://www.youtube.com/watch?v=X8zTSDFiI24 Mutta muuten, sanotaan että ekan kauden aloitus koukutti enemmän kuin kakkosen. Kakkos episodi vielä tänään katsottavana. Toivotaan ettei lässähdä koko homma. |
Wolfgang 30.06.2015 23:55:44 | |
---|
Alun kellarimonologi oli kliseisyydessään vähän vaivaannuttava. Jostain syystä mietin sen aikana, kuinka paljon paremmin Matthew McConaughey olisi sen toimittanut. Mutta kyllähän tuo jakso plussan puolelle kääntyi. Colin Farrelin hahmon lähes koominen epätoivo ja viimeisen henkireijän menettäminen oli jakson parasta antia ja pettynyt olen jos mies nyt hengestään pääsi. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Ali 02.07.2015 09:33:17 | |
---|
Toka jakso oli jo kyllä erittäin hyvä. Oisko lopussa ampujalla ollut kumiluodit tms.? Verta en nähnyt lentävän ainakaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
Milkop 02.07.2015 09:38:18 | |
---|
Toisessa jaksossa alkoi jo lopussa olla vähän sitä mystiikkaa, mihin ykköskaudella ihastuin. Tunnelma on tosin vielä aika kaukana ykkösen kovuudesta, mutta katsotaan nyt vielä jos tuo tuosta piristyisi. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
JamieR 02.07.2015 11:04:30 | |
---|
Kakkoskausi on omasta mielestäni lähtenyt rullaamaan yllättävänkin hyvin. Tai itsellä osaksi näyttelijöiden vuoksi oli epäilyksiä. Ja pelkäsin että kakkoskausi olisi vain hirveä mahalasku ykköskauden erinomaisuuden jälkeen. Mutta olen yllättynyt positiivisesti. Ja edellinen jakso alkoi tosiaan tuoda mukanaan sitä tunnelmaa, jonka vuoksi eka kausi oli niin tajunnanräjäyttävä :) Mutta edellisen jakson lopetus oli kyllä aika raju veto. Saapa nähdä mitä seuraavaksi. Itse luulen että ammuskelussa ei syntynyt ruumiita, vaan että hahmo jotenkin selviää. Mutta TD voi yllättää... |
Informaatiokameli 02.07.2015 12:08:21 (muokattu 02.07.2015 12:08:55) | |
---|
JamieR: Kakkoskausi on omasta mielestäni lähtenyt rullaamaan yllättävänkin hyvin. Tai itsellä osaksi näyttelijöiden vuoksi oli epäilyksiä. Ja pelkäsin että kakkoskausi olisi vain hirveä mahalasku ykköskauden erinomaisuuden jälkeen. Mutta olen yllättynyt positiivisesti. Ja edellinen jakso alkoi tosiaan tuoda mukanaan sitä tunnelmaa, jonka vuoksi eka kausi oli niin tajunnanräjäyttävä :) Mutta edellisen jakson lopetus oli kyllä aika raju veto. Saapa nähdä mitä seuraavaksi. Itse luulen että ammuskelussa ei syntynyt ruumiita, vaan että hahmo jotenkin selviää. Mutta TD voi yllättää... Ois ihan hauska jos tyyppi oikeesti kuoli ja hahmo näkyy tästedes vain esim. takaumissa. Hyvin tämä on lähtenyt mielestäni käyntiin tämä kakkoskausi. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Carvel 07.07.2015 14:48:15 | |
---|
En tiedä olenko ihan vakuuttunut näistä "juonenkäänteistä" enkä myöskään tiedä pitäisinkö Lynchimäisestä apinoinnista vai en. Rachel McAdams on selvästi paras näyttelijä näistä päähenkilöistä(IMO), Vince Vaughnin näkeminen typerine ilmeineen ja puku päällä putkahtaa mieleen kysymys että katsonko Wedding Crashers 2. |
Milkop 07.07.2015 15:02:35 | |
---|
Olihan tuo kolmosjakso taas sellaista läpsyttelyä, että tekisi oikeastaan mieli lopettaa sarjan katselu. Edelleen se ykköskauden tunnelma on kateissa eikä hahmoista oikein jaksa välittää. Vince Vaughn nyt ei sinänsä ärsytä, oikeastaan ihan hyvin on vetänyt ennakko-odotuksiin nähden, mutta joku tuossa koko sarjassa vain tökkii tällä kaudella. Ehkä se tuntuu vain liian tavanomaiselta poliisisarjalta. Ei vain lähde. Hahmot ovat liian karikatyyrejä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Dr. Funkenstein 07.07.2015 16:54:42 | |
---|
Mä taas en jaksaisi katsoa "ykköskautta uusiksi" ja mielestäni tunnelma on hyvinkin kohdallaan. Onhan tää toki fiilikseltään vähän tavanomaisempi, mut ihan innolla oottelen mihin suuntaan tarina lähtee. |
Chunga 07.07.2015 17:08:16 | |
---|
Oon samoilla linjoilla. En ollenkaan osaa "kaivata" ykköskautta kun alusta asti on painotettu ettei niillä ole mitään tekemistä keskenään, niin tyylin kuin sisällön puolesta. Toka jakso oli tosi hyvä, mutta kuitenkin tuosta kolmannesta jaksosta tuli aika pahoja tyhjäkäynti-viboja, eikä tuntunut oikein mikään kehittyvän suuntaan toiseen. Väittäisin että "pää"hahmoja on liikaa. Viimeistään nyt olisi hyvä saada vähän vauhtia tarinaan, jaksoja on jäljellä enää viisi (!) Vaikka musiikki kuulostaisi hyvältä, se ei välttämättä ole sitä. |
Dr. Funkenstein 07.07.2015 17:13:48 | |
---|
Chunga: Toka jakso oli tosi hyvä, mutta kuitenkin tuosta kolmannesta jaksosta tuli aika pahoja tyhjäkäynti-viboja, eikä tuntunut oikein mikään kehittyvän suuntaan toiseen. Väittäisin että "pää"hahmoja on liikaa. Viimeistään nyt olisi hyvä saada vähän vauhtia tarinaan, jaksoja on jäljellä enää viisi (!) Hetkinen, aivan. Saatana. Oon koko ajan kelannu et tulee 10 ja miettiny et kiirekös tässä, mutta tosiaan. |
Ei nyt kyllä oikein lähde, vaikka edellinen jakso vähän jotain lupaili. Alun Lynch-apinointi taas vähän irvistytti. Vaikka VV ei sysipaska olekkaan, niin on kuitenkin aivan väärä henkilö tähän rooliin. Taylor Kitchin henkilö sais kuolla nopeasti. Saa olla melkoista tykitystä luvassa vielä, jotta tästä päästään selkeästi plussan puolelle. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
Wolfgang 08.07.2015 10:26:22 | |
---|
Ali: Ei nyt kyllä oikein lähde, vaikka edellinen jakso vähän jotain lupaili. Alun Lynch-apinointi taas vähän irvistytti. Vaikka VV ei sysipaska olekkaan, niin on kuitenkin aivan väärä henkilö tähän rooliin. Taylor Kitchin henkilö sais kuolla nopeasti. Saa olla melkoista tykitystä luvassa vielä, jotta tästä päästään selkeästi plussan puolelle. Ei sen edellisenkään kauden teho "tykitykseen" perustunut. VV on vetänyt ihan hyvin. Sen verran iso tyyppi, että tollanen aggressiivisyyteen pohjautuva auktoriteetti on uskottavaa. Dialogi on paikoin erittäin toimivaa, vaikka sen osalta ykköskauden kaltaisiin sfääreihin ei ihan olla noustukaan. Kyllä mie tätä mielenkiinnolla seuraan vielä jatkossakin. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Oan 08.07.2015 16:25:34 | |
---|
Onko tuo Vaughn-irvistely kiinni jostain ennakkokäsityksistä vai mikä riipii? Mulle kaveri ei ole mistään aiemmasta tuttu ja imho hyvin tässä vetää. Vähän hitaasti kulkee kyllä. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Ali 08.07.2015 17:05:02 (muokattu 08.07.2015 17:06:05) | |
---|
Sanoin, että VV on väärä henkilö rooliin, en että hän hoitaisi homman jotenkin huonosti ("ei sysipaska olekaan" oli vähän huonosti muotoiltu, mutta olkoot). Ajatelkaapa vaikka sitä 2. jakson alun monologia vaikka - toimisi ehkä hieman eri tavalla, jos joku MäkKöynäihin tasoinen kaveri olisi siinä ollut. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
dixi19 08.07.2015 17:55:19 (muokattu 08.07.2015 17:57:56) | |
---|
Ali: Ajatelkaapa vaikka sitä 2. jakson alun monologia vaikka - toimisi ehkä hieman eri tavalla, jos joku MäkKöynäihin tasoinen kaveri olisi siinä ollut. Vince veti kyllä aika hapuilevasti tuon kohtauksen, varsinkin ne silmienpyörittelyt oli vaivaannuttavia, mutta mie lähtisin väittämään, että vika oli enemmänkin käsikirjoituksessa ja ohjauksessa. Justin Linin ohjaus oli kummassakin jaksossaan hyvin epätasaista ja itse tuo kyseinen monologi olisi kyllä tuottaut Mäkillekin aikamoisia vaikeuksia saada läpi kunnialla. Noin muuten Vaughn hahmoltaan ja näyttelyltään on kyllä tämän (ainakin vielä) jokseenkin yhdentekevältä tuntuvan kauden mielenkiintoisin osa-alue itselleni. anomus.com |
Ali 08.07.2015 18:55:22 (muokattu 08.07.2015 18:55:34) | |
---|
Juum, kyllä ne tuolla kässärin ja ohjauksen puolella on itsestäkin suurimmat puutteet tällä hetkellä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
tukse 08.07.2015 23:19:42 | |
---|
Tässä toisessa tuotantokaudessa on just se ongelma että tuntuu itestä siltä että ei edes kiinnosta keitä ne murhaajat ovat. Ykkösessä oli ihan eri ääni kellossa. Kunnon mystistä menoa, ja mitä pidemmälle sarja meni, niin sitä kovemmaksi jännitys kasvoi. Kakkos tuotantokausi tuntus olevan ihan perus CSI meininkiä. Kyllä tämä tulee katottua, mutta aika huonosti on ottanu otteeseensa. Put up or shut up |
Dr. Funkenstein 13.07.2015 11:29:40 | |
---|
Noh, niin... äh. Homma polkee vähän liikaa paikallaan. Kyllä tätä silti edelleen katsoo. |
Vaihtovirta 13.07.2015 15:16:20 | |
---|
Dr. Funkenstein: Homma polkee vähän liikaa paikallaan. Viimesimmän jakson jälkeen vähän huvittava kommentti..:) Itelle ainakin tää kolahtaa siinä missä ensimmäinenkin kausi. En sitäkään pitänyt minään TV-draaman merkkiteoksena, vaikka ilman muuta hyvä olikin. Tässä kaudessa tuntuu olevan enemmän toimintaa, edellisessä oli McConaughey, joten sanotaan että tasan on hyvyys tässä vaiheessa. Elämän ala asteella nokka huilua soitellen. |