lurkki 27.05.2004 10:20:58 | |
---|
Minä haluaisin nähdä sen ihmisen joka sanoo, että on pelkästään hyvä asia, että päivän aikana soitetaan mahdollisimman pienestä valikoimasta kappaleita. Tunteeko kukaan tai tunnustaako?. Tämä kai juontaa juurensa uudelleenmekanisointimaksuista. Ei ole varaa pitää tuhansia biisejä kovalevyllä. Käsitys on kai lähinnä se että hyvällä musiikinhallintajärjestelmällä ja sen osaavalla käytöllä voidaan pienikin määrä saada suureen rotaatioon... En kyllä ymmärrä kuinka pahaa dementoitumisen astetta oletetaan kuulijakunnan tuolloin potevan ;-) ex-Rumpu, Kitara ja Kukka |
Tuomas 27.05.2004 10:27:54 | |
---|
Olikos se joku Alivaltiosihteerin juttu, missä oli juttu trendiradioasemasta. "Me soitamme vain niitä kappaleita, jotka ovat meidän top40-listallamme. Top40-listalle pääsevät vain ne kappaleet, jotka ovat eniten soineet radiossamme." "Eli te siis soitatte koko ajan samoja biisejä?" "Kyllä!" sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |
Zammy 27.05.2004 10:53:17 | |
---|
Miksi semmoset ihmiset, joille on aivan sama mitä radiosta tulee ja jotka ilmeisesti voivat kuunnella vaikka vain kahta biisiä halki koko elämänsä, yleensä edes kuuntelevat radiota? Kun eihän siellä ole mitään juontojakaan enää, jotkut apinan tasolla olevat energiset ja pirtsakat ihmiset vaan mölyää. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Rejoy 27.05.2004 22:19:31 | |
---|
Miksi semmoset ihmiset, joille on aivan sama mitä radiosta tulee ja jotka ilmeisesti voivat kuunnella vaikka vain kahta biisiä halki koko elämänsä, yleensä edes kuuntelevat radiota? Kun eihän siellä ole mitään juontojakaan enää, jotkut apinan tasolla olevat energiset ja pirtsakat ihmiset vaan mölyää. Se olisi todella kiva että kaikki radioasemat soittaisivat vain mielenkiintoista musiikkia. Mutta sillä ei näköjään menesty. Jos vertaa Radio Helsingin ja Novan kuulijalukuja Helsingissä niin ero on aivan mieletön (Novalla siis moninkertaiset). Itseasiassa ihmettelen miten Radio Helsinki pysyy edes pystyssä noin vähällä määrällä. Toivottavasti pysyy... |
Axelino 28.05.2004 01:12:43 | |
---|
Tuli pitkästä aikaa oikeen tosissaan kuunneltua radiota kun radio suomessa oli progeilta.. muuten en kyllä kuuntele ku joskus kavereiden autoissa... Don't make me come down there! -God |
Zammy 28.05.2004 08:35:03 | |
---|
Se olisi todella kiva että kaikki radioasemat soittaisivat vain mielenkiintoista musiikkia. Mutta sillä ei näköjään menesty. Jos vertaa Radio Helsingin ja Novan kuulijalukuja Helsingissä niin ero on aivan mieletön (Novalla siis moninkertaiset). Itseasiassa ihmettelen miten Radio Helsinki pysyy edes pystyssä noin vähällä määrällä. Toivottavasti pysyy... No et sä kyllä vastannu oikein mun kysymykseen, Mä ymmärrän radioasemien toimintaa, koska nehän suurimmalta osalta tekevät vain bisnestä ja ovat haaskalla siellä missä sitä on tarjolla, joten syyttää voi vain niitä ihmisiä joille on aivan sama mitä radiosta tulee, mutta silti ne sitä haluaa kuunnella. Tätä mä halusinkin valottaa, että mitä fiiliksiä semmonen ihminen saa radion kuuntelusta, jolle on täysin sama mitä tuuttia sieltä pusketaan tulemaan. Radio on suurimmalle osalle kuuntelijoista ilmeisesti joku hiljaisuuden peittämisen väline. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Rejoy 29.05.2004 00:51:34 | |
---|
No et sä kyllä vastannu oikein mun kysymykseen, Mä ymmärrän radioasemien toimintaa, koska nehän suurimmalta osalta tekevät vain bisnestä ja ovat haaskalla siellä missä sitä on tarjolla, joten syyttää voi vain niitä ihmisiä joille on aivan sama mitä radiosta tulee, mutta silti ne sitä haluaa kuunnella. Tätä mä halusinkin valottaa, että mitä fiiliksiä semmonen ihminen saa radion kuuntelusta, jolle on täysin sama mitä tuuttia sieltä pusketaan tulemaan. Radio on suurimmalle osalle kuuntelijoista ilmeisesti joku hiljaisuuden peittämisen väline. Niin juuri. Ja musiikki on myös monelle pelkkää taustamökää. Siinä varmasti hittiradioiden suosion syy. |
zeitball 29.05.2004 11:46:16 (muokattu 29.05.2004 11:46:38) | |
---|
Tuli pitkästä aikaa oikeen tosissaan kuunneltua radiota kun radio suomessa oli progeilta.. muuten en kyllä kuuntele ku joskus kavereiden autoissa... Jeh! Mäkin kuuntelin progeiltaa. Pääasiassa ei kuitenkaan radiotarjonta liiemmin kiinnosta. Radio Cityä tulee joskus kuunneltua... Autossa. Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei! |
Ola_90 29.05.2004 20:31:19 | |
---|
No enpä oikeastaan kuuntele. Autossa kuulee pakosti mutta siihen se jää. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
TiMiTheShiT 30.05.2004 12:55:02 | |
---|
Groove FM. Ei muita kanavia. Sama, mutta aika harvoin eksyn edes tolle kanavalle. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
Deathrace King 30.05.2004 14:09:51 | |
---|
No enpä oikeastaan kuuntele. Autossa kuulee pakosti mutta siihen se jää. Ja miksiköhän siellä pakosti kuulee? Ei se cd-soitin nykyään paljon maksa. Thrash and mosh 'till death! |
Ja miksiköhän siellä pakosti kuulee? Ei se cd-soitin nykyään paljon maksa. Jos on vaikka niin vittumainen eukko hanttarin paikalla, joka haluaa kuunnella lakkaamatta Novaa :P Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei! |
hessurf 31.05.2004 16:32:27 | |
---|
Ei radiosta tuu mitään hyvää musaa. 99% täyttä sontaa. Jostain jenkkien nettiradioista tusil varmaan ihan kunnollista |
hessurf 31.05.2004 16:33:31 | |
---|
Tai siis voihan sieltä tullakkin, mutta tarkoitin lähinnä esim ylex, jossa kaikki musiikit on täyttä pask€€ |
JE 31.05.2004 22:54:20 | |
---|
Onko suomessa Maksullisia radioita? Kun muistaisin itse että joskus oli joku "Ainon Radio". OL NIINGON GOTONAS! |