jarnok 25.05.2004 14:31:39 | |
---|
Eli mikäs tämä kitara on miehiään? http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160073.html 399e näyttäis löytyvän t-kaupasta, suomesta toivottavasti ei paljon enempää. onko jollain kokemuksia? tarkotus olis lähinnä ostaa sellanen kitara jossa olis sellanen kaula, jolla voi soittaa nopeita. nykyisessa stratokopiossa on niin paksu kaula et on tuskaa :) musatyyli on lähinnä metallia.. dream theaterista opethiin. hyviä ja huonoja puolia siis kaivataan. miten toi floikka(ko?) toimii tossa? |
rockitsb 25.05.2004 14:35:52 | |
---|
No noita mikkejä ei ole ainakaan heviin tarkoitettu. "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Niskamies 25.05.2004 14:48:12 | |
---|
No noita mikkejä ei ole ainakaan heviin tarkoitettu. Miten nii? Kaks humpparia ja keskellä sinkku, miten niitä ei oo muka tarkotettu heviin? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
rockitsb 25.05.2004 14:51:47 | |
---|
Miten nii? Kaks humpparia ja keskellä sinkku, miten niitä ei oo muka tarkotettu heviin? Tarkoitin sitä että kyseiset mikit ovat aika tunkkaiset. Säröillä ja varsinkin dempatessa ei kyllä pelaa yhtään, mutta kyllä niillä puhtaita soittelee. "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
jarnok 25.05.2004 14:59:31 | |
---|
Tarkoitin sitä että kyseiset mikit ovat aika tunkkaiset. Säröillä ja varsinkin dempatessa ei kyllä pelaa yhtään, mutta kyllä niillä puhtaita soittelee. ootko päässy ite kokeilee? |
rockitsb 25.05.2004 15:04:16 | |
---|
Joo, itellä ei oo kyllä tommosta rg:tä ollu, mutta Ibanezin JetKing kitarassa oli/on tuollaiset mikit ja kyllähän miulla tallamikki meni vaihtoon. Samaa puuta kuin JetKingissä tuo rg:n runkokin, joten en usko että sen paremmin sinullakaan toimii. Mutta mikeissä on se hyvä puoli että ne voi vaihtaa! "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Lego 25.05.2004 15:23:17 | |
---|
Mulla oli tuommonen, tosin musta ja ilman noita hainevä-otelautamerkkejä. Mulle siinä oli liian ohut kaula, floikka kyllä piti vireen mutta oli mulle turha kapistus, mikit oli ihan toimivat. Kaikin puolin hyvä kitara, ei vaan ollut mulle mieluisa joten vaihdoin ESPiin. Eipähän Sentään PRS |
Swan 30.05.2004 01:06:17 (muokattu 06.06.2004 13:43:51) | |
---|
Powersound-mikit ja Edge Pro II -tremolo eivät ole tähän mennessä kovinkaan suurta suosiota ainakaan täällä saaneet. Tuo talla taitaa olla vain päivitetty versio surullisenkuuluisasta Lo TRS:stä, ja mikit kusevat pahemmin kuin V-sarja, mikä on jo todella huono. Tuolla budjetilla kannattaa edelleen katsella käytettyjä RG5xx-sarjan kitaroita, jos tahtoo hyvän saada. "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
Olli S. 30.05.2004 12:50:52 | |
---|
Kannattaa katsella myös muita merkkejä. Tuo RG:n kaula on aika äärimmäisen ohut, joka ei miellytä kaikkia. Vanhat Charvelit ja Kramerit ainakin testiin. Myös LTD:ltä tai Jacksonilta saattaisi löytyä jotain sinulle. Jos kuitenkin Iba miellyttää, niin suosittelisin katsomaan tuota em. 5xx-sarjaa. Löytyy käytettynä jonkin verran. Ja nyt häpeilemätön mainos. Itseltä löytyy lähes uudenveroinen RG 550. Hintapyynti löytyy tori-ilmoituksesta, mutta siitä voisin myös keskustella. Testaa ja katsele kaikenlaisia kitaroita. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
DLX:ssä on vanha Kramer. Hieno kasaripunanen, ja kaulaliitos oli hyvä. En oo varma että oliko läpikaula vai liimakaula. Quad rail humpparit. Hinta oli muistaakseni joko 299 tai 399. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
JS 30.05.2004 14:09:16 | |
---|
DLX:ssä on vanha Kramer. Hieno kasaripunanen, ja kaulaliitos oli hyvä. En oo varma että oliko läpikaula vai liimakaula. Quad rail humpparit. Hinta oli muistaakseni joko 299 tai 399. Jos siinä on Quadrailit, niin taitaa olla Gibsonin Kramereita, eikä siis kovin vanha... Korjatkaa jos olen väärässä. "mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus |
jupev 09.06.2004 23:58:31 (muokattu 10.06.2004 00:01:27) | |
---|
Ite omistan RG320GB joka ei oo kovin kaukan tuosta ja uskonpa että tuossa on kyllä perhanan hyvä skepa heviin tai mihin vaan kunhan mikit vaihtaa. esim jotku dimarzion mikit ostaa lurautat tuohon ni johan jyrähtää. Käy ihimeessä katteleen dimarzion sivuilta juttua mikeistä. http://www.dimarzio.com |
LaXu 10.06.2004 00:36:00 | |
---|
Kannattaa katsella myös muita merkkejä. Tuo RG:n kaula on aika äärimmäisen ohut, joka ei miellytä kaikkia. Vanhat Charvelit ja Kramerit ainakin testiin. Myös LTD:ltä tai Jacksonilta saattaisi löytyä jotain sinulle. Jos kuitenkin Iba miellyttää, niin suosittelisin katsomaan tuota em. 5xx-sarjaa. Löytyy käytettynä jonkin verran. Näin just. Varsinkin noita RG5xx-sarjan kepukoita saa hyvinkin 400€:lla käytettynä. |
Strutsi 10.06.2004 12:23:19 | |
---|
Hyvä kitara. Ja kun se on noin halpa niin ei tunnu missään jos siihen vaihtaa Dimarzion Evolution tai Paf pro -mikit "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Jackson Dinky 10.06.2004 15:22:36 | |
---|
Tarkoitin sitä että kyseiset mikit ovat aika tunkkaiset. Säröillä ja varsinkin dempatessa ei kyllä pelaa yhtään, mutta kyllä niillä puhtaita soittelee. No tuonko hintasesta odotat jotain 600 euron mikkejä? Ihan turhaa vinkua halvassa kitarassa olevia mikkejä tunkkaisiksi. Eikö se oo jo selvä kaikille että ne ei ole laadukkaimmasta päästä. Jau jau! |
rockitsb 10.06.2004 15:28:37 (muokattu 10.06.2004 15:30:57) | |
---|
No tuonko hintasesta odotat jotain 600 euron mikkejä? Ihan turhaa vinkua halvassa kitarassa olevia mikkejä tunkkaisiksi. Eikö se oo jo selvä kaikille että ne ei ole laadukkaimmasta päästä. Totta, perun puheitani ainakin osaksi. Katso FAQ kitaran mikeistä, minä testailin. Taisi johtua siitä, että tuntui tunkkaisilta kun samaan aikaan kun vaihdoin mikin, ostin myös säröpedaalin. EDIT: Muuten, millaisia on ne 600 euron mikit? "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Jackson Dinky 10.06.2004 17:35:52 | |
---|
Totta, perun puheitani ainakin osaksi. Katso FAQ kitaran mikeistä, minä testailin. Taisi johtua siitä, että tuntui tunkkaisilta kun samaan aikaan kun vaihdoin mikin, ostin myös säröpedaalin. EDIT: Muuten, millaisia on ne 600 euron mikit? Juu kunhan heitin ton summan. Jau jau! |
Da Make 10.06.2004 17:41:05 | |
---|
DLX:ssä on vanha Kramer. Hieno kasaripunanen, ja kaulaliitos oli hyvä. En oo varma että oliko läpikaula vai liimakaula. Quad rail humpparit. Hinta oli muistaakseni joko 299 tai 399. Talla menee uusiksi. Kampea on todella vaikea löytää tuohon malliin. Näithän sen kammen "reiän" siinä? Muuten kyllä jees. Itse digaan näistä kasari skeboista. F-musiikissa oli joku hieno vaalea Fernandes. Pienellä laitolla kunnon peli! Kuten myös Kramer Pacer Deluxe Kitarapajalla. Siinä vasta upea kaula! |
trih 10.06.2004 17:48:24 | |
---|
Jaahas. Aloittelijat jotka näitä ainaisia mikinvaihtokeskusteluja lukee luulevat varmaan, että on hirveä synti ja häpeä jollei ole merkkimikkejä kitarassa. Itse olen kyllä pystynyt soittamaan hyvin monilla vakiomikeillä. Mielestäni aika kummaa tällainen. Miten sitä sitten voi kaupassa tietää kitaran todellista soundia jos yksi tärkeimmistä asioista on testatessa luomassa huonoa soundia ja se pitää ehdottomasti vaihtaa? Entä jos se johtuukin kitaran huonoista puista? Miksi kukaan ostaa ns sian säkissä kun todellisen soundin tietää vasta kun on dimarzio tai duncan kiinni tallassa ja kaulassa? "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Billsner 10.06.2004 20:23:21 | |
---|
trih:lle plussa. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |