Gabe 30.06.2015 14:47:00 | |
---|
Sarko: Kiitoksia vastauksista! Retro 30 ja G12C/S ovat nyt mielessäni valkkaantuneet vaihtoehdoiksi, laitan illalla tilauksen vetämään ja päivitellään sitten tuntoja kun kaiutin saapuu ja se on testattu. Ehkä tuo Retro 30 on ainakin näin paperilla paras vaihtoehto. G12C/S on tummenpi ja persoonallisempi soundiltaan että se joko iskee ja lujaa tai menee pahemman kerran ohi. :) Retro 30 on ainakin sikäli turvallinen valinta että se toimii vähän kaikessa ja kaikkien kanssa tosi hyvin. |
Sarko 30.06.2015 14:52:42 | |
---|
Gabe: Ehkä tuo Retro 30 on ainakin näin paperilla paras vaihtoehto. G12C/S on tummenpi ja persoonallisempi soundiltaan että se joko iskee ja lujaa tai menee pahemman kerran ohi. :) Retro 30 on ainakin sikäli turvallinen valinta että se toimii vähän kaikessa ja kaikkien kanssa tosi hyvin. Joo, näin päättelin itsekin. Lisäksi vetosi netissä mainittu "modernimpi" soundimaisema eli luulisi olevan tiukka ja hyvällä headroomilla siunattu. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 01.07.2015 11:25:58 | |
---|
GAS aiheutti hirveen hulabaloon ja torille kasan myynti-ilmoituksia. En allekirjoita. |
Gabe 01.07.2015 13:54:33 | |
---|
Sarko: Joo, näin päättelin itsekin. Lisäksi vetosi netissä mainittu "modernimpi" soundimaisema eli luulisi olevan tiukka ja hyvällä headroomilla siunattu. Sitä se on, tiukkaa alapäätä löytyy. Tuo on muuten sitten niitä elementtejä jotka vaativat kunnon auki soittamisen ennenkö paras soundi lähtee. Suoraan laatikosta se on huomattavan kireä mutta pehmenee kyllä, eli älä heti luovuta. |
Sarko 01.07.2015 14:51:42 | |
---|
Gabe: Sitä se on, tiukkaa alapäätä löytyy. Tuo on muuten sitten niitä elementtejä jotka vaativat kunnon auki soittamisen ennenkö paras soundi lähtee. Suoraan laatikosta se on huomattavan kireä mutta pehmenee kyllä, eli älä heti luovuta. Juu, pitänee soittaa hartaasti sisään. Jos vaikka hoitais alkuun sisäänajettuna tuolta Uraltonelta :) "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
iec 01.07.2015 15:45:12 | |
---|
Gabe: Sitä se on, tiukkaa alapäätä löytyy. Tuo on muuten sitten niitä elementtejä jotka vaativat kunnon auki soittamisen ennenkö paras soundi lähtee. Suoraan laatikosta se on huomattavan kireä mutta pehmenee kyllä, eli älä heti luovuta. Juu se soi heti hyvin mulla tuossa Super Sonicissa, kun olit ensin suorittanut sisäänajon :D -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
klobasa 02.07.2015 13:25:28 | |
---|
Joku relicöimätön nitrolakattu strato tai tele kiinnostais, merkillä ei väliä. Jaksaisko alkaa myymään nykyisiä romppeita pois? Kas siinäpä pulma. |
kekkuliheikki 02.07.2015 13:32:55 | |
---|
klobasa: Joku relicöimätön nitrolakattu strato tai tele kiinnostais, merkillä ei väliä. Jaksaisko alkaa myymään nykyisiä romppeita pois? Kas siinäpä pulma. Mun vanzandt masterbuilt. Siita nyt. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 02.07.2015 13:51:17 | |
---|
kekkuliheikki: Mun vanzandt masterbuilt. Siita nyt. Niin joo tämä. Hieman hintava meikäläiselle. Tai eihän 1200 (ko se nyt oli?) paljon ole hyvästä stratosta paitsi silloiin, kun ei ole sitä 1200... Avri myyntiin ja hmmmm..... Tosin vähän lupailin itselleni, etten osta enää kitaraa kokeilematta. Ja siellä ne nököttää muutkin avrit ja stratot torilla, joten eipä sitä taitaisi kaupaksi saada kuin puoli-ilmaiseksi antamalla... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
klobasa 02.07.2015 13:55:40 | |
---|
kekkuliheikki: Mun vanzandt masterbuilt. Siita nyt. Muuten hyvä idea, mutta ahistaa jo nyt kun on enemmän rompetta kuin yksi sähkis ja yksi vahvistin. Pitäis ensin karsia kaikki "ylimääräinen" pois. |
Gabe 02.07.2015 16:55:18 | |
---|
iec: Juu se soi heti hyvin mulla tuossa Super Sonicissa, kun olit ensin suorittanut sisäänajon :D -iec Juu, se oli hartaudella pehmitetty kartio jo. :D |
kekkuliheikki 02.07.2015 16:58:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Niin joo tämä. Hieman hintava meikäläiselle. Tai eihän 1200 (ko se nyt oli?) paljon ole hyvästä stratosta paitsi silloiin, kun ei ole sitä 1200... Avri myyntiin ja hmmmm..... Tosin vähän lupailin itselleni, etten osta enää kitaraa kokeilematta. Ja siellä ne nököttää muutkin avrit ja stratot torilla, joten eipä sitä taitaisi kaupaksi saada kuin puoli-ilmaiseksi antamalla... Sina saat sen tonnilla kun kay saaliksi. Muille 1200. En allekirjoita. |
Gabe 02.07.2015 17:09:30 | |
---|
kekkuliheikki: Sina saat sen tonnilla kun kay saaliksi. Muille 1200. Tai sitten odotellaan gasin aallon huippua ja ostetaan se 900e. :D |
kekkuliheikki: Sina saat sen tonnilla kun kay saaliksi. Muille 1200. Jostain syystä en ole millään tavalla otettu tästä kunniasta. :D Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Laulava Kylätohtori 02.07.2015 18:12:39 | |
---|
kekkuliheikki: Sina saat sen tonnilla kun kay saaliksi. Muille 1200. Mikä tuossa on muuten radius ja kaulaprofiili? Joka toinen hetki mietin, että pistän kitarat torille ja ostan sen 'pitopelin' ja joka toinen tajuan, että mitään pitopelejä olekaan, eikä noissa nykyisissä ole mitään vikaa. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
kekkuliheikki 02.07.2015 19:01:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mikä tuossa on muuten radius ja kaulaprofiili? Joka toinen hetki mietin, että pistän kitarat torille ja ostan sen 'pitopelin' ja joka toinen tajuan, että mitään pitopelejä olekaan, eikä noissa nykyisissä ole mitään vikaa. Medium c ja 12" radius. Ei sovi sulle. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 02.07.2015 19:24:10 | |
---|
kekkuliheikki: Medium c ja 12" radius. Ei sovi sulle. Huoh, mikä helpotus. Medium C lienee ihan jees (jos on vastaava kuin '62:ssa), mutta 12" stratossa on kyllä ehdoton nounou. Torin '62 avrit vähän kihelmöi, mutta enköhän pysty niillekin sanomaan ei. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 17.07.2015 22:14:18 | |
---|
Hittolainen miten hyvin nuo Swartit toimii, nyt vasta huomasin miten paljon aikaa käytin säätelyihin ja kaikenlaiseen puljaamiseen Bluetoneideni kanssa. Space Tonessa napsautin volumen ja tonen kohdilleen ja olen rullannut lähinnä kitaran volumea. :) Ei ole hetkeen ollut näin lystiä soitto. Mulla on nyt Atomic Space Tone ja 6V6se.. Vähän kaasuttelis hommata tuo AST Tweed kolmanneksi. |
kekkuliheikki 17.07.2015 22:16:21 | |
---|
Poistakaaps joku mun vanzandt niin paasee taas kaupoille. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 17.07.2015 22:29:24 | |
---|
Gabe: Hittolainen miten hyvin nuo Swartit toimii, nyt vasta huomasin miten paljon aikaa käytin säätelyihin ja kaikenlaiseen puljaamiseen Bluetoneideni kanssa. Space Tonessa napsautin volumen ja tonen kohdilleen ja olen rullannut lähinnä kitaran volumea. :) Ei ole hetkeen ollut näin lystiä soitto. Mulla on nyt Atomic Space Tone ja 6V6se.. Vähän kaasuttelis hommata tuo AST Tweed kolmanneksi. Mulla alkaa taas Bluetone-puljaus päästä vauhtiin. Tuo testaamani 2+2 Dusty oli aika huikea peli. Tässä mentiin taas nykäys eteenpäin, mutta liian moni juttu on vielä auki, että tilaushommiin päästäisiin. Pitää vielä testailla lisää ja katsoa muutama kortti. Fuzzit ovat ottamassa tuulta alleen. Nyt ne toimii, mutta en vielä tiedä, onko niille oikeasti käyttöä. Aika näyttää. Mutta od/boosterit ovat keränneet pelkkää pölyä viime ajat... Eli Bluetone nro 3 on gas-listalla, mutta specsit vielä auki. Niin ja luulen, että Express on ja pysyy. Turha sitä on myydä, se on helvetin hyvä sekin, vaikka vähemmän saakin soittoaikaa. Varmasti harmittaisi, jos sen hätäpäissään hukkaisi puoli-ilmaiseksi johonkin... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |