Osteri 23.06.2015 12:40:03 | |
---|
Käsittääkseni, pyytämättömän vaihtotarjouksen tekeminen ei ole vidyilyä. Sellaiseen voi ja pitääkin kyllä täysjärkisen vastata korrektisti ilman verenpaineita. Vaihtotarjouksen tekeminen ei ole vihapuhe. Rakastakaa toisianne. - Rock ! - |
ReBeat 23.06.2015 12:47:59 | |
---|
Jos ilmoituksessa eio erikseen mainittu että vaihdot kiinnostaa, niin mun mielestä on myös korrektia olla vastaamatta mitään, jos ei huvita. |
rainmaker 23.06.2015 12:52:13 (muokattu 23.06.2015 12:53:58) | |
---|
Rämppy: Mun mielestä mnetin torin luonteeseen kuuluu tavaran vaihto joko rahaa tai tavaraa vastaan. Vähän niinkuin osto- ja myyntiliikkeessä. Siksi vaihtotarjousten ehdottaminen on ihan ok, ellei myynti-ilmotuksessa erikseen mainita että ei vaihtoja. Jos joku sattuu siitä huolimatta tarjoamaan vaihdokkia, ei asiasta kannata pimahtaa kuin pikkuprinsessa. Ihan tyylikkäästikin voi kieltäytyä. Plussaa tästä! Kun kyseessä on kuitenkin tiettyyn harrastukseen/harrastusvälineisiin keskittynyt ilmoitusosasto, niin minunkin mielestä ko. palstan luonne on hieman erilainen kuin esim. aikaisemmin mainitussa ruokakauppavertauksessa. Tarkoitus ei varmaan kenelläkään ole elinkeinonaan torilla soittokamoja myydä. Jos ei missään nimessä halua vaihtotarjouksia, niin suurimman osan niistä varmasti onnistuu karsimaan pois kertomalla siitä ilmoituksessa. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Spiral 23.06.2015 12:55:47 | |
---|
Minä pistän ostetaan-ilmoituksiinkin ehdotuksia vaihdoista. "Ota tämä mun kitara, vaihdat sen sitten vahvistimeen jonka minä haluan ja lähetät vahvistimen mulle. Sitten Lainaat kaverilta parisataa, jolla ostat pedaalin, jolla voit vaihtaa haluamasi mikserin. Nyt ei tarvi enää kuin vaihtaa muutama pullo kolikkoihin ja maksaa kaverille...." https://www.youtube.com/watch?v=y6QgHUJIQ5Q |
tender.insanity 23.06.2015 13:28:03 (muokattu 23.06.2015 13:30:04) | |
---|
Osteri: Käsittääkseni, pyytämättömän vaihtotarjouksen tekeminen ei ole vidyilyä. Sellaiseen voi ja pitääkin kyllä täysjärkisen vastata korrektisti ilman verenpaineita. Vaihtotarjouksen tekeminen ei ole vihapuhe. Rakastakaa toisianne. Kyllä sen rangaistavaa pitäisi olla. Jos vieras nainen ei pyydä panoa ja sellaista sille ehdotat, niin saat syytteen seksuaalisesta häirinnästä. :D EDIT: Laitettu hymiö kun tuo tohtori tapansa mukaan muuten pahoittaa mielensä jos joku on eri mieltä hänen kanssaan. |
Laulava Kylätohtori 23.06.2015 13:30:11 (muokattu 23.06.2015 13:30:38) | |
---|
tender.insanity: Kyllä sen rangaistavaa pitäisi olla. Jos vieras nainen ei pyydä panoa ja sellaista sille ehdotat, niin saat syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Mutta jos osaa käyttäytyä, niin se vieras nainen pyytää panoa, joten tuo on lähinnä runkkareiden ja pervojen ongelma.... EDIT. Ei laitettu hymiötä, koska eihän tässä mitään hauskaa ole. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Osteri 23.06.2015 13:30:29 | |
---|
tender.insanity: Kyllä sen rangaistavaa pitäisi olla. Jos vieras nainen ei pyydä panoa ja sellaista sille ehdotat, niin saat syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Hmm...mielenkiintoinen näkemys. Lupaan pohtia ja mahdollisesti muuttaa omaa kantaani...hmmm. :) - Rock ! - |
tender.insanity 23.06.2015 13:33:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mutta jos osaa käyttäytyä, niin se vieras nainen pyytää panoa, joten tuo on lähinnä runkkareiden ja pervojen ongelma.... EDIT. Ei laitettu hymiötä, koska eihän tässä mitään hauskaa ole. Sinuna en ensisijaisesti olisi käyttäytymisestä huolissani. |
Generalissimo 23.06.2015 13:36:48 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 23.06.2015 13:37:03 | |
---|
tender.insanity: Sinuna en ensisijaisesti olisi käyttäytymisestä huolissani. En ota kantaa, kumpi on pervorunkkari ja kumpi ei, mutta pakko todeta, että mulla ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia naisten kanssa kuin itselläsi kerroit olevan... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Kontiak 23.06.2015 13:40:23 | |
---|
"If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
tender.insanity 23.06.2015 13:40:29 | |
---|
Laulava Kylätohtori: En ota kantaa, kumpi on pervorunkkari ja kumpi ei, mutta pakko todeta, että mulla ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia naisten kanssa kuin itselläsi kerroit olevan... Kerroinko? Taas hyvä esimerkki sinun kielen osaamisesta. Ai niin, mutta eihän näihin ole mitään sääntöä kun voit tulkita mielesi mukaan kirjoitettua tekstiä. |
Krice 23.06.2015 13:41:03 | |
---|
Minun logiikkani mukaan sana "myynti" ja myynti-ilmoitus tarkoittaa oletusarvoisesti sitä, että haluan myydä jotakin ja ilmoituksessahan on myös selkeä hinta, joka tarkoittaa siis rahallista yksikköä. En osaa tätä sen paremmin ilmaista. |
tender.insanity 23.06.2015 13:42:56 (muokattu 23.06.2015 13:45:28) | |
---|
Krice: Minun logiikkani mukaan sana "myynti" ja myynti-ilmoitus tarkoittaa oletusarvoisesti sitä, että haluan myydä jotakin ja ilmoituksessahan on myös selkeä hinta, joka tarkoittaa siis rahallista yksikköä. En osaa tätä sen paremmin ilmaista. Ei ole. Jos joku myy jotain, niin sen voi vaihtaa tai vaikka lainata. Osamaksukin onnistuu. Ilman korkoa. Nää pitää tulkita mieleisekseen, niin kaikki voittaa. Ainakin melkein. EDIT: Aijoo, aina voi koittaa myös ruinata ilmaiseksi, mikäli ei ole erikseen siitä mainittu ettei onnistu. |
tender.insanity: Kerroinko? Taas hyvä esimerkki sinun kielen osaamisesta. Ai niin, mutta eihän näihin ole mitään sääntöä kun voit tulkita mielesi mukaan kirjoitettua tekstiä. Eiköhän sulle naurettu jo ihan tarpeeksi, joten jätetään tämä vitsi taas tällä erää tähän. Ei se naurata enää ketään. Hyvää kesää, tender, ja toivotaan, että se sun Roland menee ilman vaihtotarjouksia kaupaksi. :) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Laulava Kylätohtori 23.06.2015 13:45:28 | |
---|
Krice: Minun logiikkani mukaan sana "myynti" ja myynti-ilmoitus tarkoittaa oletusarvoisesti sitä, että haluan myydä jotakin ja ilmoituksessahan on myös selkeä hinta, joka tarkoittaa siis rahallista yksikköä. En osaa tätä sen paremmin ilmaista. Tuleeko Deanista häiritsevän paljon vaihtotarjouksia, vai miksi nyt suututtaa? Vai saitko sen jo myytyä? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
tender.insanity 23.06.2015 13:46:02 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eiköhän sulle naurettu jo ihan tarpeeksi, joten jätetään tämä vitsi taas tällä erää tähän. Ei se naurata enää ketään. Hyvää kesää, tender, ja toivotaan, että se sun Roland menee ilman vaihtotarjouksia kaupaksi. :) Kiitos kiitos. En ole Rolandia myymässä. Toki jos ei mene kaupaksi niin voi lahjoittaa turvakotiin :-o |
Laulava Kylätohtori 23.06.2015 13:47:09 (muokattu 23.06.2015 13:47:26) | |
---|
tender.insanity: Kiitos kiitos. En ole Rolandia myymässä. Toki jos ei mene kaupaksi niin voi lahjoittaa turvakotiin :-o Sori, muistin väärin, olikin Randall. Mutta muista sinä, että turvakoti ei ole oikea paikka lahjoittaa kitarakamaa... ;) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 23.06.2015 13:49:24 | |
---|
Krice: Ei. Yleensäkin, kuinka moni ihminen haluaa vaihdossa tavaraa jos se laittaa jotakin myyntiin? Veikkaan että häviävän pieni osa ilmoituksista, joihin voi sitten lisätä sen vaihtomahdollisuuden. Aika moni, usko tai älä. Vaihdot on torin yksi parhaista puolista ja monta vaihtokauppaa on tullut torilla tehtyä. Itse laitan yleensä listaa mahdollisesti kiinnostavista kamppeista, jos vain raha kelpaa niin ilmoitan siitä ilmoituksessa. Tätä voisi verrata siihen, että menee lähikauppaan Squierin kanssa ja haluaisi vaihtaa sen viiteen leipään. Ei. Kauppias on myymässä tavaroita ja vaihtoväline on silloin lähtökohtaisesti raha. Kuten torin myynti-ilmoituksissa. En tiedä miten paljon sulla on elämänkokemusta mutta kyllähän soitinliikkeet ottavat tavaraa vaihdossa vastaan. Eikä se rajoitu pelkästään soitinliikkeisiin, esim. Auroja, kameroita, pyöriä otetaan alan liikkeissä vastaan ja harrastajat niitä vaihtelee keskenään. |
Spiral 23.06.2015 13:51:24 | |
---|
Nyt aletaan taas olemaan mnetin ytimessä. |