Niin mitäpä ootte tango suharit mieltä siitä? Minä ite tykkään siitä. Se on huttua, ja nuoriso tykkää reilusti, mutta mitä mieltä nämä "tosissaan" tekijät. Tekeeköhän muuten herra sitä tosissaan, vai huumorilla. Oisko uuden sukupolven M.A Numminen? KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Fred Riksberg 30.05.2004 10:39:22 | |
---|
Katoppa niitä yösydännä pätkiä, jos Subtv näkyy, ja mieti uudestaan onko mies tosissaan. |
Zed 30.05.2004 12:12:04 | |
---|
Todella hieno mies on hän, Yösydäntä tuli katsottua viikottain ennen sen siirtymistä kesätauolle. Tätä ikuista "Onko hän tosissaan" -pohdintaa en jaksa ymmärtää. Mielestäni hänen parodiansa on niin räikeää, ettei siinä ole mitään sijaa epäilykselle. Kaikesta huolimatta Servo osaa tehdä tarttuvia biisejä ja oivaltavia sanoituksia, joihin on suomalaisuus on vangittu hienosti. Martin ylilyöty hyväntuulisuus jaksaa aina piristää kyynisimmänkin mulkvistin (=minä). Kirkkonummi ei ole turvallinen paikka elää. |
pekkajau 30.05.2004 13:25:11 | |
---|
Tyylilaji jota Martti Servo & Napander edustaa on niin vitun vaikea laji että sitä on tosissaan tehtävä tosissaan. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
funkylord 30.05.2004 14:32:40 (muokattu 30.05.2004 14:34:00) | |
---|
Herra oikeasti "näyttelee" niin helevetin hyvin, että olisin pystynyt epäilemään että se on tosissaan. Hyvin se herra vetää fyffee ainakin, jos "suosio tuo rahaa" ajatukseen on uskominen. Suosiota sillä ainakin piisaa. Yösydän on muuten erittäin hyvä ohjelma. Jostain pitäs saada ne kaikki vaikka dvd:nä. KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
isojussi 31.05.2004 10:27:01 | |
---|
Kyllä yskän sitten ymmärtää, kun törmää tyyppiin, joka on tosissaan sitä mitä Servo esittää... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
pekkajau 31.05.2004 15:02:54 | |
---|
Kyllä yskän sitten ymmärtää, kun törmää tyyppiin, joka on tosissaan sitä mitä Servo esittää... Näitähän kyllä löytyy! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
pekkajau 01.06.2004 12:12:40 | |
---|
Kun kuulin eka kerran livelevyltä Servoa & Napanderia luulin että "mutkaton" Eki Jantunen on nyt pistänyt uuden hienon orkesterin pystyyn. Ainakin välispiikit ja saundi oli pikkusen samanlaisia... mutta vibrassa meni vähän pitkäksi. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Sandy 01.06.2004 12:18:37 | |
---|
Yösydän on muuten erittäin hyvä ohjelma. Jostain pitäs saada ne kaikki vaikka dvd:nä. Juu, ihan kauheat vierotusoireet ollu, ku muutin ja uudessa kämpässä ei näy Subukka-tv:tä! Olis niin ihkuu kuulla taas matomukiin kilkuttavan Servon laulavan herkän balladin "Ufo tarjosi kaakaon".. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |