Lisää volumea Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
hollstro 19.06.2015 18:21:54 | |
---|
J.Hollström: Toi presarin tsekkaus olis minuutin homma jollekin joka on joskus presareita käpistellyt. Ei tarviis arvailla netissä mikä on pielessä vai onko mikään. Niin tai jos ottas toisen presarin vertailukohdaksi ja arvioisi sitten onko jotain pielessä. Tää on sama kun arvelisi mistä kohti rengas vuotaa sen perusteella että kaveri kertoo netissä että rengas on alapuolelta tyhjä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Dirtyh 20.06.2015 10:28:09 | |
---|
hollstro: Niin tai jos ottas toisen presarin vertailukohdaksi ja arvioisi sitten onko jotain pielessä. Tää on sama kun arvelisi mistä kohti rengas vuotaa sen perusteella että kaveri kertoo netissä että rengas on alapuolelta tyhjä. No näinhän se on. Asia on tullut ihan selväksi, kuten myös se että toiset ihmiset suhtautuvat keskusteluun positiivisemmin vaikka aihe ehkä vähän typerä olikin. |
okabass 30.07.2015 07:48:10 (muokattu 05.08.2015 13:00:36) | |
---|
Sovinpa kaupat tuollaisesta 1965 toukokuulta (L52***) olevasta lutavieteristä (omatkuvat). Annoin vaihdossa veivattavan näköradion, lisäbonuksena saan kaupan päälle aidot epyktiläiset allikaattorinnahkaiset kumiteräsaappaat. Ps. No niin. Nyt perjantaina 7. 8. flygmaskinilla Ruåtsista hakemaan. |
artope 09.08.2015 19:58:29 | |
---|
Terve! Mitä kannattaisi pyytää sunburst USA-presarista vm. -77/78? "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
absqua 09.08.2015 20:00:27 | |
---|
artope: Terve! Mitä kannattaisi pyytää sunburst USA-presarista vm. -77/78? Joku 1,4-1,8k€ saattais olla jotain oikean suuntaista. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Shakata 11.08.2015 20:26:20 (muokattu 18.08.2015 19:12:09) | |
---|
Eipä enää mitään. "One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz." Lou Reed |
artope 11.08.2015 21:14:00 | |
---|
artope: Terve! Mitä kannattaisi pyytää sunburst USA-presarista vm. -77/78? Jos jotakuta kiinnostaa, ni tää olis ehkä myynnissä. Kuvia tuol omissakuvissa. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
statistiÖ 02.09.2015 21:45:37 | |
---|
Kävinpä noukkimassa tämmöisen paikallisesta http://intl.fender.com/en-FI/basses … rosewood-fingerboard-olympic-white/ Sevverti käpistelin akustisena, niin kuin tuolla aiemmin sanotaan, sustainia on. Olenkin aina tykännyt pitkästä soinnista soittimessa. Lisättyä sitä ei saa. Värivalinnasta, olisin ottanut perinteeni mukaan kokomustan, muttei sellaista saa ollenkaan. Tuommoinen väri oli hyllyssä, niin ajattelin sitten, että onhan Seballakin valkoisia. ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ rumpu fakki biatch ¤ |
artope 03.09.2015 08:21:55 | |
---|
artope: Jos jotakuta kiinnostaa, ni tää on myynnissä. Kuvia tuolla omissakuvissa. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Seba 03.09.2015 13:50:24 (muokattu 03.09.2015 13:51:25) | |
---|
statistiÖ: Kävinpä noukkimassa tämmöisen paikallisesta http://intl.fender.com/en-FI/basses … rosewood-fingerboard-olympic-white/ Sevverti käpistelin akustisena, niin kuin tuolla aiemmin sanotaan, sustainia on. Olenkin aina tykännyt pitkästä soinnista soittimessa. Lisättyä sitä ei saa. Värivalinnasta, olisin ottanut perinteeni mukaan kokomustan, muttei sellaista saa ollenkaan. Tuommoinen väri oli hyllyssä, niin ajattelin sitten, että onhan Seballakin valkoisia. Valkoiset soittimet saundaa parhaalta. Hämmentävä ajatus että mua on ajateltu soitinkaupassa jonkun värin vuoksi :D |
Hannu A 03.09.2015 14:32:17 | |
---|
Seba: Hämmentävä ajatus että mua on ajateltu soitinkaupassa jonkun värin vuoksi :D Jos oli tarkoitus ajatella HH:n Elliä, mutta tuli vaan Seban kuva mieleen? "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
Seba 03.09.2015 14:33:18 | |
---|
Hannu A: Jos oli tarkoitus ajatella HH:n Elliä, mutta tuli vaan Seban kuva mieleen? Olen yhtä ihana. |
Hannu A 03.09.2015 14:41:09 | |
---|
Seba: Olen yhtä ihana. Vähintäänkin "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
Seba 03.09.2015 15:40:48 | |
---|
|
aho 04.09.2015 12:48:49 (muokattu 04.09.2015 12:52:32) | |
---|
https://instagram.com/p/67yqT1irKt/ Vaihteeksi tällainen presari kierrossa. Telen muotokieli on aina jotenkin puhutellut minua, mutta halusin saundiin tälla kertaa enemman splitcoil-tyylistä jöpinää, joten teetätin singlecoil -mikin runkoon splitcoilin vuorensakulla. Olen varsin tyytyväinen lopputulokseen. |
J.Hollström 19.09.2015 22:08:45 | |
---|
okabass: Sovinpa kaupat tuollaisesta 1965 toukokuulta (L52***) olevasta lutavieteristä (omatkuvat). Annoin vaihdossa veivattavan näköradion, lisäbonuksena saan kaupan päälle aidot epyktiläiset allikaattorinnahkaiset kumiteräsaappaat. Ps. No niin. Nyt perjantaina 7. 8. flygmaskinilla Ruåtsista hakemaan. En malta olla kysymättä miltä tämä lutavieteri vaikuttaa? Hienolta ainakin näyttää omakuvien perusteella, vaikka onkin refin. Kelpais mulle anyday. |
okabass 19.09.2015 22:24:10 (muokattu 22.09.2015 21:50:18) | |
---|
J.Hollström: En malta olla kysymättä miltä tämä lutavieteri vaikuttaa? Hienolta ainakin näyttää omakuvien perusteella, vaikka onkin refin. Kelpais mulle anyday. Kitoos. Erittäin hyvältä vieteri vaikuttaa. Siinä on vielä lähes kaikki osat 65' tai aikaisempaa vuotta. Esim. mikistä on toinen puolisko vanhemmalla mustalla rungolla, toinen vihreänharmaa/musta. Ainoa on toi maali-homma. Hintakin oli kohdallaan: Ruåtsista noin kolme rahaa. Jotain selittämätöntä fiilistä noissa on. Ilmeisesti vanhat puut (mm. Brasilian ruusupuuotelauta) tjsp. On myyjän mukaan ostettu Louisianasta (ei maininnut kaupunkia) jokunen vuosi sitten. Oli siellä ns. studiopassona, samoin Ruåtsissa. Paljon mahdollista, koska siinä on yksi vireisimmistä kauloista (otelaudoista), mitä minulla on ollut. Kymmenkunta pasistia on sitä täällä kokeillut, ja kaikki tykänneet ( tai olleet säälistä hiljaa). Hyvä niin. Mulla on nyt kokeiltavana ilmeisesti Suomen ainoa 57' P basso. Minulle tossa 65' on mojoa enemmän. Eli tuskin menee hankintaan. Hinta on aikamoinen ja ei sitä oikein keikalle uskaltaisi tai kannattaisi ottaa. Hassua muuten, että kaveri joka on välittänyt kymmeniä vanhoja 7endereitä ja omistaa viitisentoista (!) 50- ja 60-lukujen passoja, käy ihan kuumana mun WAL passoista. Ps. Kysyin myyjältä, hän osti kanteleen New Orleansista, LA. Oli stuudiopassona, koska istui niin helposti miksaukseen ja oli miellyttävä kaula. |
Santukka 20.09.2015 08:45:11 | |
---|
okabass: Hassua muuten, että kaveri joka on välittänyt kymmeniä vanhoja 7endereitä ja omistaa viitisentoista (!) 50- ja 60-lukujen passoja, käy ihan kuumana mun WAL passoista. Ei muutako Walit lihoiksi ja vintage-Fendereitä nurkat täyteen! Hienon värinen pbasso. Ekaksi tuli mieleen, että ois ollu joku Pulliaisen Kaitsun exä.. |
okabass 20.09.2015 10:52:31 (muokattu 20.09.2015 15:36:51) | |
---|
Santukka: Ei muutako Walit lihoiksi ja vintage-Fendereitä nurkat täyteen! Hienon värinen pbasso. Ekaksi tuli mieleen, että ois ollu joku Pulliaisen Kaitsun exä.. Kain P on dekaalista päätellen 70-luvulta ( en kysynyt vuotta) ja siinä on oikein kunnon flakeilla tehty kulta. Siinä on vielä kaulasta otettu lakat pois. Soitti sillä ainakin Kääriäisen aikaan. Jännä toi väri on miellyttänyt monia. Se on ihan sattumaa oikeastaan. Ostaessa siinä oli aivan hirveä musta pinta. Kuin auton alustamassa telalla vedettynä. Aluksi ajattelin orkkisväriä, mutta rungosta ei löytynyt koloistakaan osviittaa. Oli vain keltaisen petsin jämiä niin kuin kuuluukin tuon ikäisissä olla. Siinä on kuitenkin valkoinen pleksi, joka oli customväreissä. Sitten ajattelin Sherwood greeniä (alunperin nitro, Duco) Dupontin paukkupullovärinä, koska ihan lähellä oli automaaliliike. Dupontin sivu oli kuitenkin jotenkin alhaalla pitkään, ja he eivät saaneet kaavaa värille. Lisäksi kuulin, että noin pienessä määrässä (1 dl maalia per pullo) sävyt voivat heitellä. Kyllästyin odottamiseen, ja etsin peruspaukkupullovärin (akryyli) joka mätsää jonkun Fenderin Customvärin kanssa, ja kulta oli Shoreline goldia (alunperinkin akryyli, Lucite) lähinnä. |