DooMTroopeR 22.04.2015 09:42:23 | |
---|
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta. |
kalakukko 23.04.2015 11:54:49 | |
---|
MannihilatoR: haluaisin suht oman ikäisen, bändikokemusta omaavan, omaa melodista hardrockia(?) soittavan bändin, jossa olisi aina treeneissä hauskaa ja niitä odotettaisiin. olisi myös jotain tavoitteita joihin kaikki pyrkisivät yhdessä: esim. biisien demottaminen. tärkeintähän on oman musiikin luominen ja bändisoiton hauskuus. Tää pätee aika hyvin muhunkin. Musassa kuuluisi paikoin myös vähän metallisempaa paahtoa ja toisaalta paikoin taas bluesmeininkejä. Tän tyylistä pumppua varmaan oonkin laittamassa syksymmällä kasaan. Ihan vielä ei onnistu kun saatta olla muutto edessä ja asumiset jossain ihan muualla syksyllä :D Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta. |
Kurssin vanhin 15.05.2015 17:46:27 | |
---|
No, niin... On tuota tangolaulajan taitoa jonkin verran. Haluan perustaa bändin, jossa voi soittaa tanssimusiikkia, sinatratyylistä old time musiikkia, big bänd musiikkia sekä tietty tangoja. Olen laulaja laaja-alainen ja minulla on jo ylipuhuttu basisti! Otatko haasteen vastaan? Ai niin: se bändi perustetaan Rovaniemelle! Otahan yhteyttä! |
Dirtyh 15.05.2015 21:51:23 | |
---|
Kurssin vanhin: No, niin... On tuota tangolaulajan taitoa jonkin verran. Haluan perustaa bändin, jossa voi soittaa tanssimusiikkia, sinatratyylistä old time musiikkia, big bänd musiikkia sekä tietty tangoja. Olen laulaja laaja-alainen ja minulla on jo ylipuhuttu basisti! Otatko haasteen vastaan? Ai niin: se bändi perustetaan Rovaniemelle! Otahan yhteyttä! Varmaan helppo nakki löytää Rovaniemelle big bandia... |
Berzerkowitz 17.05.2015 02:07:36 | |
---|
Sotateknologia-aiheisia biisejä vetävä bändi käynyt joskus mielessä. Mut sitten löysin Goatpeniksen. |
Redneck Thunder 17.06.2015 11:35:22 | |
---|
Muutaman tutun kaverin Black Metal touhuja tarpeeksi sivusta seuranneena haluaisin perustaa bändin jonka soittajia yhdistää ensisijaisesti halu olla hyvä muusikko, kehittyä soittajana ja treenata paljon eikä niinkään imago jutut ja valokuvien ottaminen. |
Epämuusikko 18.06.2015 11:51:25 | |
---|
Dirtyh: Varmaan helppo nakki löytää Rovaniemelle big bandia... äppäppä, Rovaniemi Big Band oli aikoinaan ihan kova instituutio. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Euphonium 18.06.2015 13:18:59 | |
---|
Bluesin ja rock'n'rollin lisäksi olen aina digannut vanhoja kupletteja tyyliin Repe Helismaa, Jorma Ikävalko, Kauko Käyhkö, Esa Pakarinen, Veikko Lavi jne. Voisi olla hauskaa soittaa noita vanhoja ralleja jonkinlaisella rock-asenteella. Olen melko iäkäs ja tumpula basisti, joka on alkanut bänditouhut vasta n. viiskymppisenä. Aikaisemmin minulla on kokemusta vain torven soittamisesta soittokunnassa ja kitaran rämpyttelystä yksin kotona. |
Euphonium: Bluesin ja rock'n'rollin lisäksi olen aina digannut vanhoja kupletteja tyyliin Repe Helismaa, Jorma Ikävalko, Kauko Käyhkö, Esa Pakarinen, Veikko Lavi jne. Voisi olla hauskaa soittaa noita vanhoja ralleja jonkinlaisella rock-asenteella. Uisssssss, tossa ideassa on kyllä tenhovoimaa! Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono |
töissätäällävaan 22.06.2015 12:50:28 (muokattu 22.06.2015 12:51:45) | |
---|
Tuohon "soppaan" paljon New Orleansia...Tuuba basson tilalle ja klarinetti,torvet ja pyykkilauta .En sittenkään ole ainoa,joka tämänkaltaisesta tyylien sekoituksesta unelmoinut. Tuba Skinny meets Veikko Lavi ? |
Funkånaut 22.06.2015 16:41:29 | |
---|
töissätäällävaan: Tuohon "soppaan" paljon New Orleansia...Tuuba basson tilalle ja klarinetti,torvet ja pyykkilauta .En sittenkään ole ainoa,joka tämänkaltaisesta tyylien sekoituksesta unelmoinut. Tuba Skinny meets Veikko Lavi ? Vähä J.Karjalaiselta mallia. https://www.youtube.com/watch?v=DUlQHfp270M Jumalauta, nakkeja! - Kotkala-Hammaslärvänen |
Berzerkowitz 22.06.2015 22:19:22 | |
---|
Kun nyt noita viimeaikoina duunailtuja lyricsejä kattelee niin vissiin kantsis perustaa jokin SYÖKÄÄ PASKAA-punkkia/grindiä vetävä proggis. |
Epämuusikko 25.06.2015 09:49:57 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Berzerkowitz 06.07.2015 21:23:56 | |
---|
Ei oikeestaan just nyt kiinnosta perustaa pändiä mut tota kiinnitin huomiota et noi omat touhut ovat rappeutuneet tämmöiselle sepi kumpulainen goes grindcore-akselille niin tota olis toisaalta kiva et olis messissä joku toinen osapuoli tuomassa jotain uusia ideoita mukaan mut tota mä en nyt ihan kenen tahansa kanssa tule toimeen niin tota emmäny oikeen tiijjä kuiteskaan. |
Shuffle and Boogie 07.07.2015 13:26:02 | |
---|
Toi kuulostais hyvältä idealta...
Euphonium: Bluesin ja rock'n'rollin lisäksi olen aina digannut vanhoja kupletteja tyyliin Repe Helismaa, Jorma Ikävalko, Kauko Käyhkö, Esa Pakarinen, Veikko Lavi jne. Voisi olla hauskaa soittaa noita vanhoja ralleja jonkinlaisella rock-asenteella. Olen melko iäkäs ja tumpula basisti, joka on alkanut bänditouhut vasta n. viiskymppisenä. Aikaisemmin minulla on kokemusta vain torven soittamisesta soittokunnassa ja kitaran rämpyttelystä yksin kotona. Old Time Rock'n'Roll |
_Teme_ 21.08.2015 10:35:34 | |
---|
Joku jazz/funk-bändi ois kiva. Komppiryhmä ja muutama puhaltaja yms. ''I've always thought that if you aren't a little nervous, then you aren't risking enough.'' John Densmore |
313 01.09.2015 10:54:25 | |
---|
Tequilapunk/surf/rautalanka-bändi, joka vetää treenit mustissa puvuissa ja raybanit päässä. Bändin jäsenet eivät tiedä toistensa henkilöllisyyttä vaan kaikilla on salanimi. Saapuessa ja lähtiessä kätellään, muuten ei puhuta mitään. Bändin nimi on El Grande Cojones de Fuego. Two wrongs don't make a right, but three lefts do. |
MikaHekkanen 01.09.2015 10:58:59 | |
---|
Toimivan ja riittävän kokoisen, että jokaisen jäsenen ego mahtuu kyytiin. |
Berzerkowitz 04.09.2015 17:18:05 | |
---|
Sillee niinku läpällä kävi mielessä: vakaumuksellisista työnvieroksujista sun muista sosiaalipummeista koostuva bändi mikä soittaa Motörhead-covereita. Nimeksi luonnollisesti Los Parasitos Finlandese. |
teejk 05.09.2015 13:13:13 | |
---|
Minimalistista bluesia Faarao Pirttikankaan ja The Killsin hengessä. Olisko vähä kova. No olis. Me tarvittais maaninen huutaja. Tarjolla jonkun sortin slutgetusta futsivallilla. Otahan yhteyttä. |