pamppu 01.05.2014 22:01:33 | |
---|
Tuolla Nettikaravaanin puolella David Mogan haluaa ostaa mun -73 vm matkailuauton... Saas nähdä miten kaupat alkaa kehittymään. Autohan on kuin kukka. Have mercy maam! |
joku muu sikko 02.05.2014 14:39:48 (muokattu 02.05.2014 14:40:14) | |
---|
Minä ainaskin myisin mitä vaan vaikka ulkomaalaiselle kunhan vain näen kauppasumman käsissäni tai tililläni ennen kuin kaupan kohde liikahtaa mihinkään. |
Arkka 02.05.2014 17:05:48 | |
---|
Mun naapureista, ihan täällä lintukodossa, kolmanneksella on ulkomaalainen nimi. Voin vaan kuvitella millasta on tehdä netissä kauppoja. Ihan vaan muistutuksena, että ei tarvi ihmisiä säikkyä, saati nimiä julkaista pelkästään nimen ulkomaalaisuuden perusteella. Vaikka toki syyllisiä kaikki ovat kunnes toisin todistetaan vai miten se meni ;) |
Laulava Kylätohtori 02.05.2014 17:43:33 (muokattu 02.05.2014 18:27:11) | |
---|
joku muu sikko: Minä ainaskin myisin mitä vaan vaikka ulkomaalaiselle kunhan vain näen kauppasumman käsissäni tai tililläni ennen kuin kaupan kohde liikahtaa mihinkään. Näin on. Itse myin Led Bootsin Viroon. Heti, kun rahat näkyvät tilillä, lähtee LB matkaan. Helppoa ja riskitöntä. Meikäläisen tilinumeroakin on turha kalastella, se on tyhjä arpa... e. niin ja samoin menettelen kyllä suomalaistenkin kanssa, joten ei tässä ulkomaalaisia olla väheksymässä... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
pamppu 03.05.2014 02:35:18 | |
---|
Nyt kuumottaa. Tälle on ihan pakko myydä jotain. Classinen 914eater. Viimeisin viesti: Thanks for the response,I'm satisfied with the condition of the Items.And i will take the item for 1,256EUR including PayPal Sub charges since i am interested in the immediate purchase.I just moved to the United Kingdom,where this is needed and i will be making use of a shipping company to have this pick up from you and have it delivered to me.Further arrangements will be made with you in regards to the pick up once i have paid you.I would appreciate if you email me with more pictures (if available) too since i won't be be able to see this in person,So do get back to me with the details below so that i could proceed with the payment: Name: PayPal Email address Cell Phone No: i will go ahead with the payment through PayPal and if you don't have an account with paypal, you can just visit, www.paypal.com and sign up for an account with your e-mail. Kindly get back to me as soon as possible so that we could finalize this transaction. I wait to read from you soon Noniin Nyt sitten vinkkejä kuinka aipnaa koijjataan. Tässä meillä on "open chanel" eikä maksa muuta kuin hauskanpidon vaivan. Ajattelin ihan ekana vastata tyypille, että just viime hetkellä olen tehny pientä remppaa ja hinaan hintaa ylös. laitan sitte pari kuvaa makuuhuoneesta.. Laittakaas mielikuvitus laukkaamaan. Have mercy maam! |
pamppu 03.05.2014 02:47:57 | |
---|
Joutessani lähetin rakkaalle Davidille tämän: Dear David. Since our last emails my employees have done some significantly big emprovents on that particilary camper. I'll post new photos asb. I'm affraid that I need to upgraid sellingprice moderately. Atneeksi vihreet kilessä. Have mercy maam! |
-violin- 12.06.2015 20:28:22 | |
---|
Taitaa olla jonkinlaista roskapostia liikkeellä. Sain tällaisen kyselyviestin sähköpostitse myytävään viuluuni liittyen: Hello , How much is your final asking price and since when have you owned it ?can i view some pictures Osoite, josta posti tuli oli eri kuin vastausosoite. Ihmettelen myöskin nimen puuttumista, allekirjoituksena vain mitäänsanomaton sähköpostiosoite. Googlasin vastausosoitteen ja päädyin jollekin saksankieliselle myyntisivustolle, jossa puhuttiin vastaavasta automaattisesta(?) sähköpostista. Jos tuohon vastaa, alkaa varmaan vielä minunkin nimissäni lähteä liikkeelle vastaavia posteja...? |
-violin- 12.06.2015 20:29:48 | |
---|
-violin-: Taitaa olla jonkinlaista roskapostia liikkeellä. Sain tällaisen kyselyviestin sähköpostitse myytävään viuluuni liittyen: Hello , How much is your final asking price and since when have you owned it ?can i view some pictures Osoite, josta posti tuli oli eri kuin vastausosoite. Ihmettelen myöskin nimen puuttumista, allekirjoituksena vain mitäänsanomaton sähköpostiosoite. Googlasin vastausosoitteen ja päädyin jollekin saksankieliselle myyntisivustolle, jossa puhuttiin vastaavasta automaattisesta(?) sähköpostista. Jos tuohon vastaa, alkaa varmaan vielä minunkin nimissäni lähteä liikkeelle vastaavia posteja...? Tämä ei siis tietenkään koske vain kitarakamoja, mutta sanahaulla tämä näytti olevan jokseenkin samaan aiheeseen liittyvä viestiketju :-) |
0101978 12.06.2015 21:16:45 | |
---|
Mä oon silti myynyt tavaraa mnetin kautta Eestiin,Viroon,Ruotsiin,Italiaan,Kreikkaan. Tyyliin rahat tilille kuluineen ja spedu postiin. Aika hiton nopeasti selviää onko joku oikeasti ostamassa. Jos on oikea ihminen ja mahdillisesti vielä soittaa jossain kokoonpanossa, niin olen surutta antanut tilinumeron. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
kärsä 12.06.2015 23:10:49 | |
---|
Minulle tuli myös vähän epäilyttävä, aika vastaava kuin hieman ylempänä: "Hello , Am intrested in your Guitar pasted on (muusikoiden.net/) How much is your final asking price and since when have you owned it ?" Aika copypastea teksti kuten yllä tosiaan ja johti saksankieliselle foorumille vastausosoitteen perusteella. Garsed&Helmerich: Quid Pro Quo - kitaristin ABC |
Genitalripper 13.06.2015 11:14:01 | |
---|
Jos sähköpostinsa meinaa julkisesti nettiin laittaa, niin aina kannattaisi olla joku poistettavaksi ilmaistu osuus mukana. Todella helposti pääsee eroon kaikenmaailman roskapostista ja huijausviesteistä. |
harryk 13.06.2015 11:28:48 | |
---|
kärsä: Minulle tuli myös vähän epäilyttävä, aika vastaava kuin hieman ylempänä: "Hello , Am intrested in your Guitar pasted on (muusikoiden.net/) How much is your final asking price and since when have you owned it ?" Aika copypastea teksti kuten yllä tosiaan ja johti saksankieliselle foorumille vastausosoitteen perusteella. Minulla on yksi kitara myynnissä torilla ja sain samanlaisen viestin juuri tänään samasta osoitteesta lähettäjänä joku Lisa. En ajatellut vastata koko viestiin, koska se haiskahtaa huijaukselta. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
Myrkky Nuoli 13.06.2015 11:43:01 | |
---|
harryk: Minulla on yksi kitara myynnissä torilla ja sain samanlaisen viestin juuri tänään samasta osoitteesta lähettäjänä joku Lisa. En ajatellut vastata koko viestiin, koska se haiskahtaa huijaukselta. Lisa laitto mullekin viestiä. Ajattelin sen olevan joku suomea puhumaton tai virolainen tms. Ei ollut erityisen epäilyttävä startti: "Hello , How much is your final asking price and since when have you owned it ?can i view some pictures" Vastailin asianmukaisesti ja sanoin pistäväni kuvia illalla. Sitten tuli ihan täyttä sekoilua vastaukseksi: "HI Friend, Good morning there. Thanks for your respond concerning the item ..Yes.i am really interested and ready to buy it for my daughter, I have checked the item several time and i really like what i have see there in the site, i stay and work in the USA .....And i will be paying you through bank to bank transfer. I am ready to make all payment including the shipping cost to get to my daughter and you can also proceed on the shipment as well, i can make payment immediately i got your bank information.. Do send me the total cost including with the shipping cost through the Local Post to my daughter address bellow and also let me have your bank details such as your Full name, Bank name, Acc#/ Iban# so i can also proceed on the payment once as i am ready to order it now. Bellow are my daughter address where i want the item to be ship to: Name: Fasanya Babatunde Address: Corner Of Waterbok St & Brits Road City :Pretoria Zip Code : 0182 Country : South Africa Do get back to me with the total cost and the information for the payment so we as to proceed. Thank you and god bless you Best Regard Mrs Lisa Ann" Johon vastasin: "Sure, I'll do that. Right after you fuck off. There are easier ways to commit identity theft you know. You're not very good at this." Ei oo vastannut enää :( More Nintendo, less Marshall. |
Myrkky Nuoli: There are easier ways to commit identity theft you know. You're not very good at this. Luulen että kyseessä on tässäkin toi perus shekkihuijaus, eli "vahingossa" liian iso shekki ja pyytävät lähettämään ylimääräisen takaisin. Shekki on katteeton, jolloin myyjä jää nuolemaan näppejään ja huijari kuittaa ylimääräisen. Eli tarkkana siinä vaiheessa kun joku pyytää vaihtorahaa. |
Numb 13.06.2015 13:41:48 | |
---|
Arkka: Luulen että kyseessä on tässäkin toi perus shekkihuijaus, eli "vahingossa" liian iso shekki ja pyytävät lähettämään ylimääräisen takaisin. Shekki on katteeton, jolloin myyjä jää nuolemaan näppejään ja huijari kuittaa ylimääräisen. Eli tarkkana siinä vaiheessa kun joku pyytää vaihtorahaa. Mulla on tuolla pöytälaatikossa 20 000 punnan shekki talosta. Meni tyypillä caps lock päälle kun sanoin, että saat ylimääräset kun pankki on tsekannu katteen. Olis pitäny hetihetiheti ylimääräiset lähettää, Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
Arkka 13.06.2015 15:07:34 | |
---|
Numb: Mulla on tuolla pöytälaatikossa 20 000 punnan shekki talosta. Meni tyypillä caps lock päälle kun sanoin, että saat ylimääräset kun pankki on tsekannu katteen. Olis pitäny hetihetiheti ylimääräiset lähettää, Hah, tollasissa kaupoissa huijari pääsee jo ihan hyville tuntipalkoille, vaikka ei ihan jokanen meniskään lankaan. |
mrk 13.06.2015 15:19:28 | |
---|
Näissä nykyaikaisimmissa sekkihuijauksissa saat väärennetyn PayPal sähköpostin jonka mukaan sinulle on siirretty summa rahaa jossa ylimääräistä. Ylimääräinen pyydetään palauttamaan tai toimittamaan kuljetuksen järjestävälle taholle esim Western Union maksuna. PayPayl tilillesi ei ole oikeasti tienenkään tullut senttiäkään, mutta aina joku typerä uskoo kun kerran sähköposti on tullut. Todella hölmö saattaa vielä tavaratkin lähettää menemään. "Short On Long Term Goals" |
phf 15.06.2015 22:15:29 (muokattu 15.06.2015 22:17:22) | |
---|
Mulle tuli tältä myös viestiä, haha :D kaikenlaista sitä. e. Lähettäjänä Ann osoitteesta "ladysity@bikerider.com" "My songs aren't sad, they're hopeless. They're the truth" Townes Van Zandt |
tele09 19.06.2015 15:35:04 | |
---|
Sääntö nro. 1 ulkomaisten kanssa: älä ota paypalia, vaan tilisiirto(tän voi tehä vaikka australiasta), paypalia voidaan väärinkäyttää ja lisäksi niillä on se 3-5% maksu. Se että jengi voisi tehdä jotain sun tilinumerolla on monien pelko mutta itse olen hyvin skeptinen siitä että se perustuisi johonkin oikeaan uhkaan. |
heiheihellurei 23.06.2015 11:41:36 | |
---|
Tuli itsekin myytyä jacksoni tuonne, taidan kuitenkin jättää tarkemmat tiedot väliin. Kiitos tästä keskustelusta! JepJep |