Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: helppiä ! (hagström sähkökitara kyseessä )
1
stuu
27.05.2015 15:19:45 (muokattu 27.05.2015 15:20:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs mulla on toimiva hagström I , jonka sain vanhalta pariskunnalta lahjaksi taannoin. Koitin etsiä netistä tietoa tuloksetta, joten ajattelin kysyä teiltä viisaammilta tietoa minkä arvoinen skitta mahtaa olla kyseessä ?! Se on kai vuosimallia 63- 65. Kiitos vastauksista jo etukäteen, kuvia ei vissiin tähän pysty lisäämään.
 
J.Nikkanen
27.05.2015 15:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stuu: Elikkäs mulla on toimiva hagström I , jonka sain vanhalta pariskunnalta lahjaksi taannoin. Koitin etsiä netistä tietoa tuloksetta, joten ajattelin kysyä teiltä viisaammilta tietoa minkä arvoinen skitta mahtaa olla kyseessä ?! Se on kai vuosimallia 63- 65. Kiitos vastauksista jo etukäteen, kuvia ei vissiin tähän pysty lisäämään.
 
Laita muutama kuva vaikka profiiliisi?
stuu
27.05.2015 16:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan! Nyt pitäisi näkyä ! :)
 
73nd3r
27.05.2015 18:38:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eno viisaampi, mutta.
 
Kitarasta löytyy nettitietoa ihan kiitettävästi, hinta onkin sitten vaikeampi.
Ebayssä joku pyytelee 900€ pintaan että Buy-It-Now, mutta vastaavissa ei kolmessasadassakaan ole huutoja. Enkka on vissin ruotsalaisen sivuston 15500SEK (yks nolla pois niin on lähellä euroja) pyynti saman aikakauden Hagströmistä, mutta tod.näk. toiveajattelua.
 
Jotain 250-750 väliltä, ehkä - ja plusmiinus 20%. Ja kaikkihan on kiinni siitä, että myyntihaluinen myyjä löytää ostohaluisen ostajan.
 
mattim
27.05.2015 21:28:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno on kampe ja kuntoakaan ei voi kuvien perusteella moittia. Menee kaupaksi varmasti 400-500 eurolla.
 
.
Jiaster
28.05.2015 09:14:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stuu: Elikkäs mulla on toimiva hagström I , jonka sain vanhalta pariskunnalta lahjaksi taannoin. Koitin etsiä netistä tietoa tuloksetta, joten ajattelin kysyä teiltä viisaammilta tietoa minkä arvoinen skitta mahtaa olla kyseessä ?! Se on kai vuosimallia 63- 65. Kiitos vastauksista jo etukäteen, kuvia ei vissiin tähän pysty lisäämään.
 
Kannattaa laittaa meiliä Hagstrom vintage guitarsiin (info@hagstrom-vintage-guitars.se) Olen tuon Jannen kanssa yhden hagströmin kitaran ja vahvarin osalta viestitellyt paljonkin ja kaveri on kyllä tosi innokas näiden kitaroiden/vahvareiden kanssa ja tietoa löytyy. Etunimestä huolimatta ainakin tähän asti ollaan englanniksi hoidettu yhteydenpito.
 
Ja on muuten ihan hemmetin komea kitara tuo sinun peli!
 
Ignore alien order
stuu
28.05.2015 20:46:22 (muokattu 28.05.2015 20:47:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos! :) pitääpä laittaa tuolle tyypille viestiä , kaveri lupasikin jo viikonlopun aikana auttaa englannissa että saan järkevää tekstiä aikaan, kun ei tuo kielipää itselläni ole kovin kummoinen :D
 
varakeef
29.05.2015 19:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli tuollainen. Maksoin siitä 350 markkaa siinä vuoden 1990 kieppeillä. Hieno kyllä, mutta sietämättömän huono. Ei muovikoppa kyllä soinut lainkaan, ponnettoman mikit, ikävä kokemus. Huono kampikin muistaakseni. Ärsyttävät kytkimet.
 
Ei edes silloin hintansa väärtti. Huonojen soittimien arvonnousu ei lakkaa hämmästyttämästä.
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
io.ni
29.05.2015 19:31:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarjanumerolla saa helposti valmistusvuoden katsottua blue bookista. Mulla on vuoden -64 Kent I B jota on aikoinaan tehty 125kpl, omissa kuvissa kuva. Maksoin siitä muistaakseni 250€.
 
stuu
09.06.2015 22:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei löytynyt sieltä mitään sarjanumerolla :(
 
hallu
09.06.2015 22:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varakeef: Minulla oli tuollainen. Maksoin siitä 350 markkaa siinä vuoden 1990 kieppeillä. Hieno kyllä, mutta sietämättömän huono. Ei muovikoppa kyllä soinut lainkaan, ponnettoman mikit, ikävä kokemus. Huono kampikin muistaakseni. Ärsyttävät kytkimet.
 
Ei edes silloin hintansa väärtti. Huonojen soittimien arvonnousu ei lakkaa hämmästyttämästä.

 
Se on se keräilyarvo kun noissa on olennaista.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
stuu
10.06.2015 14:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kitaran keräilyarvo juuri jossain 500e kieppeillä ?
 
hollstro
10.06.2015 17:22:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Se on se keräilyarvo kun noissa on olennaista.
 
Sellaisilla kitaroilla jotka eivät ole soittimina kelvollisia ei ole keräilyarvoa, ovat ne kuinka vanhoja tahansa.Soittimesta on kuitenkin kysymys.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Yallup
11.06.2015 10:35:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Sellaisilla kitaroilla jotka eivät ole soittimina kelvollisia ei ole keräilyarvoa, ovat ne kuinka vanhoja tahansa.Soittimesta on kuitenkin kysymys.
 
Eikös se David Bowie soitellut joskus tuollaista, tuleeko siitä keräilyarvoa? Onhan se tavallaan erikoinen ja aikansa tuote, kun kaiken piti olla muovia. Jossakin spekseissä mainittiin jakaranda-otelauta?
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «