blues guitar 10.06.2015 05:26:56 (muokattu 10.06.2015 05:31:47) | |
---|
Hanok: Tuon kuvauksen perusteella tuskin voi varmaksi sanoa, mutta mainitsemiasi putkia voi hyvin vaihdella yksitellen ja koittaa paikallistaa vikaa. Se voi tietysti olla pääteputkissakin. Ja kyllähän hyvin tehty vahvistinkin voi hajota, jolloin pätevä korjaaja saa sen myös kuntoon. Vika löytyi pääteputkista, vaihdoin ne ja taas rokkaa. : ) Putkien hehkumisen värin ja soundin perusteella biasointikin vaikuttaisi olevan kohdallaan. Joten ei muuta kuin kovaa soittoa. Harry otti pikaviestillä yhteyttä ja konsultoi asiassa. Tällaista on asiakaspalvelu parhaimmillaan. Kiitos vielä kerran! :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Hanok 10.06.2015 12:42:44 | |
---|
Hieno homma! Se onkin kätevää, jos on bias rate-mittari käsillä. Voi lyödä koneeseen melkein minkä putkisetin käsiinsä saa. Erittäin nopeaa testata pääteputket. |
Juzpe 10.06.2015 13:43:55 (muokattu 10.06.2015 14:07:40) | |
---|
Taitaa vedellä JJ:n kuuskutoset omassakin kioskissa viimesiään. Onneks Kojon Essi lupas täräyttää uuden parin paikalleen asiallisella hinnalla. |
fenkkuvanhus 10.06.2015 22:38:40 (muokattu 11.06.2015 09:45:38) | |
---|
virhe |
Juzpe 10.06.2015 22:41:55 | |
---|
fenkkuvanhus: On kyllä varaa ostaa muutama Bluetone. No perkele. Sponssaatsä mullekin yhden? Mulla on yks kyllä, mutta toisen tarttis. En haluis myydä Selmua enkä LesPaa uuden BT:n rahottamiseks. Tele saa kyllä mennä. |
JaaGeRMaisTeR 10.06.2015 22:42:33 | |
---|
fenkkuvanhus: On kyllä varaa ostaa muutama Bluetone. Hieman ihmettelen Kylätohtorin rajua palautetta, Huono päivä töissä ? Asiakkaat vittumaisia. Rauma paska paikka ? Kukahan tässä nyt vittuilee... ? Onko herralla Jem vai miten näit aiheelliseksi tulla vielä jatkamaan provosoimistasi? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
fenkkuvanhus 10.06.2015 22:45:20 | |
---|
Juzpe: No perkele. Sponssaatsä mullekin yhden? Mulla on yks kyllä, mutta toisen tarttis. En haluis myydä Selmua enkä LesPaa uuden BT:n rahottamiseks. Tele saa kyllä mennä. Periaatteessa voisin mutta kyllä teidän pitää itse pärjätä... ;-) |
Juzpe 10.06.2015 22:49:39 (muokattu 10.06.2015 22:55:56) | |
---|
fenkkuvanhus: Periaatteessa voisin mutta kyllä teidän pitää itse pärjätä... ;-) E: Perun puheeni... |
fenkkuvanhus 10.06.2015 22:57:22 (muokattu 11.06.2015 09:46:38) | |
---|
väärä paikka |
Juzpe 10.06.2015 23:03:28 (muokattu 10.06.2015 23:10:08) | |
---|
fenkkuvanhus: Saako kysyä... Saat kysyä. Mahdollisia syitä: - Poju-kortti - Käyttäydyt lapsellisesti - Koitat tahallasi ärsyttää ihmisiä - Kirjallinen ulosantisi on melko kökköä - Mutuilet asioista Jos sulla ois asiallisia eriäviä mielipiteitä ja kirjottaisit niistä ymmärrettävästi niin asia ois eri. Nyt vaikuttaa siltä, että sun ei pitäs muutaman bissen jälkeen näppiksen taakse istua. Voisit myös tuon profiilisi koristella hieman paremmin, kuten valokuvalla tai jäsenkuvauksella. Se antaa (ehkä) lisää uskottavuutta täällä foorumillakin. |
fenkkuvanhus: Ei todellakaan oo jenkkipaskaa. Saako kysyä...miksi te aina reagoitte niin rajusti kun joku kyseenalaistaa jotakin. Jos kerran Bluetetone on niin hyvä, miksi moinen reagointi ? Jos kaikilla on paras vahvistin /kitara...joka todella soi, miksi reagoida ? Ei pitäisi ketään kiinnostaa. Tämä sama ilmiö on nähty monta kertaa, Kemper vs. Fractal Audio... Käykääpä joskus katsomassa The Gear Page, siellä sitä menoa OLI...nyt on rauha. Ja MetsästäjäMestarille sanoisin, et ole varmaan paljoa elämässä nähnyt... :-) Ihmettelen enemmän kuin vielä jaksat jatkaa, kun tiedät millainen äläkkä siitä syntyy? Voisi väittää lapsellisuudeksi. Eikös sitä sanottakkin, että vanhukset taantuu takaisin lapsen tasolle ja alkaa ne pikkuautot taas kiinostamaan. Esitän vastakysymyksen "Miksi moinen reagointi?" Että miksi moinen provosointi? Täällä selvästi tahdotaan tukea ja kannustaa suomalaista firmaa. Pitäisikös meidän vanhus istua kahville ja jakaa elämänkokemuksia, ennen kuin jatketaan tuosta viimeisestä?? E: :-) *hymiö jotta kaikki näkevät, että suopeana ja hyväntahtoisen jutustelen* Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
fenkkuvanhus 10.06.2015 23:14:24 (muokattu 11.06.2015 09:43:55) | |
---|
turha kommetti |
Juzpe 10.06.2015 23:22:13 | |
---|
fenkkuvanhus: Kohta 1.) mikä on Poju-kortti Poju-kortti on se kun perustelee oman asiantuntemuksensa paremmuutta toisen osapuolen nuoremmalla iällä, vähäisemmällä elämänkokemuksella tms. kohta 2) tuskin käyttäydyn lapsellisesti, tämä yhteisö on naurettava. Kyllä. Trollaajat tekee nettiyhteiosöistä monesti naurettavia. Olet onnistunut siinä. kohta 3.) teidän ärsytyskynnys on aikamoisen alhainen Ei mua ärsytä yhtään. Ärsyttääkö sua? kohta 4.) heh, taitaa olla siellä päässä vika... :-) Meinaatko mun kirjallista ulosantia vai sitä etten ymmärrä lukemaani? Mun paska kirjallinen ulosantihan ei varsinaisesti tee sun ulosantias mitenkään paremmaksi. kohta 5.) Tiedän tietäväni hieman enemmän asioista kuin sinä. Voisitko antaa sen sitten jollain tavalla näkyä? |
fenkkuvanhus 10.06.2015 23:26:52 (muokattu 11.06.2015 09:42:31) | |
---|
virhe |
Karvamammutti 11.06.2015 01:17:16 | |
---|
fenkkuvanhus: Ps. Kitaraa saa varmaan soittaa ILMAN Muusikoiden Net- hyväksyntää... Tämä ei käy päinsä. "Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |
Spiral 11.06.2015 10:03:09 | |
---|
Tämä ketju on varmasti aika hyvä esimerkki siitä miksi näissä ei paljon valmistajien edustajia nähdä. |
TTV 11.06.2015 10:15:59 | |
---|
Spiral: Tämä ketju on varmasti aika hyvä esimerkki siitä miksi näissä ei paljon valmistajien edustajia nähdä. Indeed! Ois välillä kiva kuulla porukan kommentteja uusista tai modatuista Bluetoneistaan, kaasutuksen alla olevista projekti-ideoista, saundiklippejä, ym. Voitais myös vähentää silkan paskan monistamista, jos vaan maltettais olla triggaantumatta esim. Fenkkuhemmon "asialliseen argumentointiin"? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Juzpe 11.06.2015 10:33:43 | |
---|
TTV: Indeed! Ois välillä kiva kuulla porukan kommentteja uusista... Oolraids. Mää avaan pelin. On suunnitteilla (ja rahan saapuessa jostain maagisesti tililleni) myös hankinnassa "Red Devil"- projektinimellä kulkeva 2-etuasteinen nuppi. Säädettävyyttä on haettu lisää rinnakkaisilla PPIMV:llä (valittavissa kytkimellä). Perusratkaisut on haettu Dustysta, mutta minulle tarpeettomia toimintoja kuten crunch-etusen "boost" on karsittu pois. Kuitenkin käytän enemmän säröä halutessani jotain värittävää boosteria, eli Rangemasteria tai LED-sillattua TS9:ä. Päätemuuntajaa on "hieman" kasvatettu, että koneeseen saa stadionhommia varten KT88:t ja niistä maxitäbötehot irti. Tonestäkkiin pieniä taajuuskaistamuutoksia ja päättäriin presence ja resonance. Lähtee hankintaan heti kun massi antaa myöden. *wink* torilla on kaikemmoista... :D |
Spiral 11.06.2015 11:00:40 | |
---|
TTV: Ois välillä kiva kuulla - - saundiklippejä, ym. Joskus kun oon pistänyt jotain soittovideoita niin ei niistä ole kauheasti keskustelua syntynyt, ei ainakaan niin montaa sivua mitä nyt on jauhettu aika tyhjää. :) Ei sillä, ei niissä ehkä ole mitään niin merkittävää ollutkaan. Minulle, henkilökohtaisesti, erilaiset mediat (ääni, kuva) ovat yleensä niitä mielenkiintoisimpia kontribuutioita. |
Hynkel 11.06.2015 12:56:32 | |
---|
Oho, täällähän on rölötetty taas oikein kunnolla! Tulee vähän mieleen se kun kaverin isukki oppi käyttämään Facebookia, tai siis oppi luomaan profiilin. Sen käytön kanssa oli nimittäin vähän niin ja näin ;) Fenkkuvanhukselle kaikkea hyvää, ja alkolukkoa koneelle! Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane. |