Seba 01.06.2015 06:47:07 | |
---|
Mie oon tyytyväinen Hiwatt dr-103 ja modattuun 2x15 kappalite kaapin saundiin. Keikat soitan kuitenkin mieluummin suoraan linjaan PA:n ok saundeilla, koska vähemmän roudattavaa ja viriteltävää on aina kivempaa. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
Kefiiri 01.06.2015 08:38:52 | |
---|
Mä en ole koskaan oikeastaan edes metsästänyt täydellistä soundia... kaikki käy, kunhan jotenkin saa soitosta selvää. Sen sijaan olen kyllä pakoillut semmoista hahmotonta jurinaa mitä välillä keikoilla kuulee. En ole musiikin asiantuntija. |
J.Nikkanen 01.06.2015 10:05:46 | |
---|
Kefiiri: Mä en ole koskaan oikeastaan edes metsästänyt täydellistä soundia... kaikki käy, kunhan jotenkin saa soitosta selvää. Sen sijaan olen kyllä pakoillut semmoista hahmotonta jurinaa mitä välillä keikoilla kuulee. Kamarumbassa, ainakin mulla, on selkeä tavoite. Uusien pitää kuulostaa mieluusti paremmalta, tai ainakin erilaiselta kuin vanhojen. Suunta on toistaiseksi ollut oikea, toki muutamat huonotkin kokemukset matkan varrelle mahtuu, mutta sitten melkeinpä mennään tuonne saundin paskojien, bassosäröjen, ihmeelliseen maailmaan. |
Basismi 03.06.2015 13:50:47 | |
---|
Soundi ja kamakysymykset on aina kiehtoneet, mutta ei ole ollut oikein finansseja alkaa hifisteleen. Ja nykyisellään ei ihan niin paljoa enää edes kiinnosta. Mutta junnuna pääsin soittamaan läjällä jossa oli Ada MB-1 etunen, joku dynaudion pääte ja Hartken legendaarinen 410XL. Oli muistaakseni niin hyvä kuin soundi voi olla, mielipide voisi vaihtua jos pääsis uudelleen koittamaan. Joskus metsästin tuollaista MB1:stä ebaystä ym muttei löytynyt. Sittemmin EBS Fafnerista on saanut ruuvattua suht kelpoisen äänen. Se on siitä hassu ettei kaapillakaan ole niin väliä, aina soi. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
poppamies 03.06.2015 17:41:22 | |
---|
Täydellinen bassosoundi on päiväkohtainen. Sen lisäks vaikuttaa fengtsuit ja menkat. G strings are for strippers |
Seba 03.06.2015 18:59:21 | |
---|
poppamies: Täydellinen bassosoundi on päiväkohtainen. Sen lisäks vaikuttaa fengtsuit ja menkat. Kyllä, suuri merkitys on myös millaiset kengät on jalassa, onks tukka hyvin ja näkyykö kello. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
okabass 03.06.2015 20:22:16 | |
---|
Seba: Kyllä, suuri merkitys on myös millaiset kengät on jalassa, onks tukka hyvin ja näkyykö kello. Samoin basson paino on aivan olennainen. Esim. minulla ei koskaan ole onnistunut hyvä soundi alle 4,3678876 kg bassolla. mutta heti kun menee yli tuon 4,3678876 kg, niin heti onnistuu. |
helperi 03.06.2015 21:03:34 | |
---|
okabass: Samoin basson paino on aivan olennainen. Esim. minulla ei koskaan ole onnistunut hyvä soundi alle 4,3678876 kg bassolla. mutta heti kun menee yli tuon 4,3678876 kg, niin heti onnistuu. Sama. Jännä. Onkohan meillä menkatkin aina samaan aikaan? |
okabass 03.06.2015 21:39:48 | |
---|
helperi: Sama. Jännä. Onkohan meillä menkatkin aina samaan aikaan? Minulla eivät ole vielä alkaneet. |
nisumaka 04.06.2015 10:46:58 | |
---|
Olen täysin samoilla linjoilla Kefiirin kanssa. On vaikea sanoa, onko soundi paras, koska viime kädessä se on hieman mielipidekysymys. Mutta se on helppo huomata, jos soundi on epäkelpo. |
jukkajylli 05.06.2015 17:29:50 | |
---|
Eilen menin vartin vaille ysi Scandiciin Töölöön keikalle, änkesin kamat stagelle, viritin, laitoin piuhat kiinni, äänifasisti tökkäs xlr:n stygen perseeseen ja ysiltä alko veto. Täydellistä soundia pukkas, eikä ehtiny edes nappuloihin kajota. And it's just a waste of time.. |
okabass 05.06.2015 19:38:38 | |
---|
jukkajylli: Eilen menin vartin vaille ysi Scandiciin Töölöön keikalle, änkesin kamat stagelle, viritin, laitoin piuhat kiinni, äänifasisti tökkäs xlr:n stygen perseeseen ja ysiltä alko veto. Täydellistä soundia pukkas, eikä ehtiny edes nappuloihin kajota. Kyll määki ja mulkii Töölöös. |
jukkajylli 06.06.2015 04:48:10 | |
---|
okabass: Kyll määki ja mulkii Töölöös. Ja taas sama juttu. Tällä kertaa Hangossa. Ihan sikatäydellistä. Tuskin maltan odottaa miten lauantai-iltana.. And it's just a waste of time.. |
Leprosy 09.06.2015 16:06:58 (muokattu 09.06.2015 16:09:10) | |
---|
Luovutin tän touhun jotain viitisen vuotta sitten. Riitää kunhan kuulee ittensä, skitat, basarin ja laulut, sillon on aina paras saundi ja soittokin tuntuisi kulkevan. Aikasemmin sitä täydellistä bassosaundia tulikin metsästettyä ja huolella, mutta sitten kun tajusi ettei sitä kumminkaan löydä koskaan, elämä helpottui kummasti. Eli bändi(e)n ehdoilla mennään. Ja siihen siis vaikuttaa ei pelkästään omat kamat ja soittotatsi, myös bändikavereiden vastaavat. https://soundcloud.com/rattleplague-official |
Leprosy: Luovutin tän touhun jotain viitisen vuotta sitten. Riitää kunhan kuulee ittensä, skitat, basarin ja laulut, sillon on aina paras saundi ja soittokin tuntuisi kulkevan. Aikasemmin sitä täydellistä bassosaundia tulikin metsästettyä ja huolella, mutta sitten kun tajusi ettei sitä kumminkaan löydä koskaan, elämä helpottui kummasti. Eli bändi(e)n ehdoilla mennään. Ja siihen siis vaikuttaa ei pelkästään omat kamat ja soittotatsi, myös bändikavereiden vastaavat. Komppia tälle. Kun oma soitto leikkaa napakasti bändin seasta esiin kuitenkin koko pakettia tukien, on soundi kohdallaan ja soitto maistuu. |
bassline 18.06.2015 15:12:06 | |
---|
Ihan sama mikä soundi.. Ketään kiinnosta basson kuuntelu, eikä se edes erotu miksauksessa, saati treeniksellä.. Siksi en edes ole virittänyt bassoani vuosikausiin.. :D Hyvät jussit basisteille (kin) "..kun opin kaiken, ostan vasurin ja opettelen samat sillä.." |
helperi 18.06.2015 15:42:11 | |
---|
bassline: Ihan sama mikä soundi.. Ketään kiinnosta basson kuuntelu, eikä se edes erotu miksauksessa, saati treeniksellä.. Siksi en edes ole virittänyt bassoani vuosikausiin.. :D Hyvät jussit basisteille (kin) Nyt meni yöunet. Hyvää jussia, muistakaa nuuuuukkua. |
Maisteri 18.06.2015 15:51:41 | |
---|
bassline: Ihan sama mikä soundi.. Ketään kiinnosta basson kuuntelu, eikä se edes erotu miksauksessa, saati treeniksellä.. Siksi en edes ole virittänyt bassoani vuosikausiin.. :D Hyvät jussit basisteille (kin) Joo, näihä son. :D Ei vaan kiva et joku joskus myös hiffaa. Viime hääkeikalta, notta kun Piip Wilibärin Aamua veettiin, nii bästmäni huusi heti tsipaleen tauottua että "jumalauta mitkä bassosoolot!". www.thedgu.com |